Pagina 215 van 376 EersteEerste ... 115165205213214215216217225265315 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.141 t/m 2.150 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #2141
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    Dead_man is nog aan't consulteren met zijn welingelichte dinges, maar intussen; http://www.autosport.com/news/report.php/id/79043

    Barrichello naar Rosberg, die de omgekeerde weg aflegt?

    Barrichello naar Rosberg ?????
    Ge begint toch oud te worden hé NewTown

    Volgens mijn welingelichte bronnen begint Rosberg (nog) niet met zijn eigen team .....
    Dus .... Barrichello en Rosberg verwisselen mogelijk gewoon van zitje
    Life is a highway to hell

  2. #2142
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    En Alonso voor 3 seizoenen bij Ferrari
    http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...rie-seizoenen/

  3. #2143
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Barrichello naar Rosberg ?????
    Ge begint toch oud te worden hé NewTown

    Volgens mijn welingelichte bronnen begint Rosberg (nog) niet met zijn eigen team .....
    Dus .... Barrichello en Rosberg verwisselen mogelijk gewoon van zitje
    Dead Man , nu zijt gij echt de miereneuker

  4. #2144
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    De kogel is door de kerk, Alonso naar Ferrari en Raikonnen op zoek naar een ander team. Niet direct een evolutie die ik graag zie gebeuren. Alonso als teamgenoot van Massa. Twee Zuiderse temperamenten samen in één team. Dat gaat vonken geven.

    Raikonnen gaat nu veel kans naar McLaren want dat zijn de enige die hem kunnen betalen. Kovallainen zal misschien de plaats innemen van Rosberg die naar Brawn zou gaan. Misschien kan Kubica de plaats innemen van Nakajima bij Williams? Want die bakt er niks van. Maar ja, die 'moeten' een Japanner in hun team hebben he. Triestig toch dat Japanners altijd in de Formule 1 rondrijden op de rug van een constructeur. Want talentgewijs zijn ze niet goed genoeg.
    Wat komt er nog vrij? Een plaatsje bij Toyota. Die kunnen Raikonnen misschien ook nog betalen. Maar wil de Fin naar een zwak team als Toyota? Heidfeld is nog iemand die opzoek is. Waar kan die nog naartoe? Naar Renault? En wie gaan die drie nieuwe teams in dienst nemen? Allee het is te zeggen, twee teams. Want USF1 gaan toch geen huidige F1 piloot onder contract nemen omdat die persé twee Amerikanen willen. De stoelendans is nu pas écht begonnen nu de Alonso soap gedaan is.

  5. #2145
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Barrichello naar Rosberg ?????
    Ge begint toch oud te worden hé NewTown

    Volgens mijn welingelichte bronnen begint Rosberg (nog) niet met zijn eigen team .....
    Dus .... Barrichello en Rosberg verwisselen mogelijk gewoon van zitje
    er ontbrak "Brawn,"... wegens lastige klant aan de tel.

    mijn excuses, zal u is nen duvel tracteren, dan komt dat wel in orde hé

  6. #2146
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Misschien kan Kubica de plaats innemen van Nakajima bij Williams? Want die bakt er niks van. Maar ja, die 'moeten' een Japanner in hun team hebben he. Triestig toch dat Japanners altijd in de Formule 1 rondrijden op de rug van een constructeur. Want talentgewijs zijn ze niet goed genoeg.
    Ik dacht dat Nakajima nog bij Williams was omdat ze met Toyota motoren zitten.En volgend jaar zal het geen Toyota motor meer zijn voor Williams (waarschijnlijk wel Cosworth)

  7. #2147
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Raikonnen gaat nu veel kans naar McLaren want dat zijn de enige die hem kunnen betalen. Kovallainen zal misschien de plaats innemen van Rosberg die naar Brawn zou gaan. Misschien kan Kubica de plaats innemen van Nakajima bij Williams? Want die bakt er niks van. Maar ja, die 'moeten' een Japanner in hun team hebben he. Triestig toch dat Japanners altijd in de Formule 1 rondrijden op de rug van een constructeur. Want talentgewijs zijn ze niet goed genoeg.
    Wat komt er nog vrij? Een plaatsje bij Toyota. Die kunnen Raikonnen misschien ook nog betalen. Maar wil de Fin naar een zwak team als Toyota? Heidfeld is nog iemand die opzoek is. Waar kan die nog naartoe? Naar Renault?
    Voor Kovailanen is er geen plaats bij Williams ..... kersvers GP2 kapoen Hulkenberg gaat daar rondtuffen, daarom dat Barrichello gepolst is door Williams om toch een ervaren rijder te hebben.

    Volgens verschillende bronnen word Kubica gesignaleerd bij Renault.

    En zie maar dat Glock ook niet vrij komt want hier en daar lees ik dat Toyota ook al aan 't overwegen is op ermee te stoppen wegens de "crisis".
    Life is a highway to hell

  8. #2148
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ferrari: Massa + Alonso
    McLaren: Hamilton + Raikkonen
    Renault: Kubica + Grosjean
    Red Bull: Vettel + Webber
    Torro Rosso: Buemi + Alguersuari
    Force India: Sutil + Liuzzi
    Williams: Barrichello + Hulkenberg
    Brawn: Button + Rosberg

    De rest is nog dikke mist

    Sauber: Heidfeld? + ?
    Toyota(blijven ze ?): Nakajima (indien weg Toyota...weg Kaz) + ?
    Campos: De la Rosa + ?
    Manor: ? + ?
    USF1: ? + ?

    rest nog 8 potentiële zitje

    Glock lijkt een zekerheid ergens en kovalainen moet toch ook nog iets vinden denk ik. Bruno Senna...leuke naam.

    USF1 willen Amerikanen maar de enige echte talenten rijden Nascar en die gaan daar niet weg. Misschien Jonathan Summerton.

    Wurz en Trulli bieden ervaring.

    Jacques Villeneuve biedt ervaring en een coolheidfactor die 97x zo hoog is als gelijk welke andere piloot

    ...

  9. #2149
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En zie maar dat Glock ook niet vrij komt want hier en daar lees ik dat Toyota ook al aan 't overwegen is op ermee te stoppen wegens de "crisis".
    Toyota en Glock bevestigden beiden dat hij vrij is om zijn goesting te doen. Hij zou kunnen terugkomen maar als ze zeggen dat ge vrij bent weg te gaan is dat toch veel zeggend.

    Volgens mij is Toyota is weg. Glock zal wel iets vinden maar een topzitje zal er niet inzitten.

    Komt er nog een extra team indien de Jappen afhaken?

  10. #2150
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Da word ne hevigen stoelendans zoals we in jaren precies nie meer gezien hebben.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •