Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 374546474849 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 461 t/m 470 van 482

Discussie: ADAC Rallye Deutschland 2010

  1. #461
    rally is not a crime rusky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Wachtebeke
    Berichten
    1.495

    Standaard

    Hey dit jaar 5dagen naar Duitsland geweest en redelijk mooie rally gezien.
    Vond de S2000 ook zeer spectaculair rijden, beters als pwrc in mijn ogen waar de vele evo's mij beetje beginnen te vervelen op de duur. Heb zéér veel nieuwe puntjes gedaan en op de 1ste kp stond ik helemaal alleen aan een rechtse waar ze diep coupeerde.
    Wat mij wel opviel is dat er minder bordjes hingen naar de PP toe, zo heb ik donderdag ook even moeten zoeken naar de juiste weg richting shakedown.
    Ook de marshalls zoals hier al vernoemd waren soms zéér arrogant en dachten soms dat ze de koning waren.
    Je zag dat ze weinig ervaring hadden en bepaalde situatie verkeerd inschatten daardoor.
    Waar ik mij ook beetje aan erger is aan die 1euro voor parking steeds. Je betaalt al 59euro de man en dan moet je nog betealen voor parking,ben ik lekker doorgereden steeds, afzetters
    Heb dit jaar ook geen fille gehad omdat ik langs binnenwegen heb gereden zo stond ik zaterdag toch even in de fille richting baumholder maar heb dan wat binnenwegen genomen langs birkenfeld en sonneberg en kwamen zo mooi uit op panze zonder fille.
    Heb 11kp's gedaan shake inclusief zonder te moeten opjagen dus ideaal.

    Is het volgend jaar weer in Duitsland of zit er een jaartje tussen weer??

  2. #462
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rusky Bekijk bericht

    Is het volgend jaar weer in Duitsland of zit er een jaartje tussen weer??
    Een van de mensen die werkte op het servicepark in een drankstand wist te vertellen dat de kans er dik in zit dat ze volgend jaar en binnen 2 jaar normaal gezien opnieuw in Trier zitten. Er staat natuurlijk nog niets vast maar de gesprekken waren gunstig zei hij.

  3. #463
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rusky Bekijk bericht
    Waar ik mij ook beetje aan erger is aan die 1euro voor parking steeds. Je betaalt al 59euro de man en dan moet je nog betealen voor parking,ben ik lekker doorgereden steeds, afzetters
    Vind ik er ook wat over! 60€ voor een ticket en toch nog een geld vragen voor parking. Maarja, de mensen betalen het toch é.

  4. #464
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Een van de mensen die werkte op het servicepark in een drankstand wist te vertellen dat de kans er dik in zit dat ze volgend jaar en binnen 2 jaar normaal gezien opnieuw in Trier zitten. Er staat natuurlijk nog niets vast maar de gesprekken waren gunstig zei hij.
    Zou het toch vreemd vinden dat 2 WK rally's zo dicht bij elkaar georganiseerd in het WK blijven zitten (+/- 3u van elkaar). Lijkt me er één teveel...

  5. #465
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Zou het toch vreemd vinden dat 2 WK rally's zo dicht bij elkaar georganiseerd in het WK blijven zitten (+/- 3u van elkaar). Lijkt me er één teveel...
    Wie zegt dat de Rallye de France in de elzas zal blijven? Er zijn veel streken in Frankrijk waar een WK rally georganiseerd kan worden...

  6. #466
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rusky Bekijk bericht
    Ook de marshalls zoals hier al vernoemd waren soms zéér arrogant en dachten soms dat ze de koning waren.

    Is een Koning dan arrogant ?

    Auriculas asini quis non habet

  7. #467
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Wie zegt dat de Rallye de France in de elzas zal blijven? Er zijn veel streken in Frankrijk waar een WK rally georganiseerd kan worden...
    Terre de Picardie??? daarom dat ze die dit jaar niet rijden, nu al volop bezig met voorbereidingen voor volgende jaar
    sandropov.wordpress.com

  8. #468
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Vind ik er ook wat over! 60€ voor een ticket en toch nog een geld vragen voor parking. Maarja, de mensen betalen het toch é.
    Ik heb 1 keer betaald en dan iedere keer dat bonneke getoond en reed door.
    Vroeger kreeg je nog keer een parkeer kaart ofzo is allemaal gedaan. Nog wat extra inkomsten.
    En ook als je betaald en je parkeerde gewoon in het dorp is toch openbaar terrein of niet.

  9. #469
    Member Vasco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Een van de mensen die werkte op het servicepark in een drankstand wist te vertellen dat de kans er dik in zit dat ze volgend jaar en binnen 2 jaar normaal gezien opnieuw in Trier zitten. Er staat natuurlijk nog niets vast maar de gesprekken waren gunstig zei hij.
    Tot 2013 zal er jaarlijks rally zijn enkel 2014 zo terug een overgangs jaar zijn. Dat heb ik reeds vernomen van het hoofd service - park. Want wij zijn nu terug reeds uitgenodigd voor volgend jaar om dienst te doen enkel de datum staat nog niet vast

  10. #470
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Vind ik er ook wat over! 60€ voor een ticket en toch nog een geld vragen voor parking. Maarja, de mensen betalen het toch é.
    Dit jaar moest je idd op heel veel plaatsen 1 euro betalen voor parking, wij hadden maar liefst 8 zulke bonnetjes.
    Het ergste vanal was vrijdag op Moselland bij de finish in Piesport.
    We komen toe aan de parking, betalen 1 euro, en dan komen we terplekke en krijgen we te horen dat we de brug niet over mochten, ook niet te voet.
    Belachelijk dat de mensen dan geld voor parking durven te vragen, terwijl je niet eens tot bij de proef geraakt...

Soortgelijke discussies

  1. Rallye Du Touquet 2010
    By WRCKE in forum Rally buitenland
    Reacties: 203
    Laatste bericht: 24 March 2010, 18:42
  2. [Prono] ADAC Rallye Deutschland 2008
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 86
    Laatste bericht: 18 August 2008, 18:37
  3. mooie punten deutschland rallye
    By Vykus in forum Rally buitenland
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 14 August 2008, 01:28
  4. Deutschland rallye 2007
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 1336
    Laatste bericht: 30 September 2007, 11:25
  5. [Prono] ADAC Rallye Deutschland 2007
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 95
    Laatste bericht: 20 August 2007, 11:00

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •