Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Rallye International Police-Gendarmerie

  1. #1
    Subaru Impreza STi driver LDWRX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    Regio Leuven
    Berichten
    91

    Standaard Rallye International Police-Gendarmerie

    deze namiddag in de Ardennen even langsgeweest in Ferrières; daar werd
    de 52ste editie van de "Rallye International Police-Gendarmerie gereden :
    Bron : http://www.rallyonline.be
    Nu zaterdag zal de Rally Police-Gendarmerie verreden worden. Deze toch wel speciale rally, waaruit het team minstens moet bestaan uit een politieagent, MP, gerechtelijke rechercheur,...
    Deze rally maakt deel uit van een Europese cup die verreden wordt in veschillende landen waaronder Frankrijk, Italië,...
    Dit jaar wordt deze rally al voor de 52ste maal georganiseerd. Het rallycentrum is gevestigd in Ferrières, gelegen op een 35-tal kilometers van Hoei. Daar zal men een programmaboekje kunnen bekomen met alle nodige info in de kleine feestzaal waar de service trouwens gevestigd is. Zoals ieder jaar zal de préstart gegeven worden op vrijdag op de Boulevard d'Avroy te Luik om 14u. Na een nachtje in het wagenpark gaan de teams zaterdag om 8u01, vanaf het justitiepaleis, richting Ferriéres. De eerste klassementsproef zal van start gaan om 9u13 en de laatste wordt verreden om 18u38. Op het menu staan er vier klassementsproeven die men vier maal moet afwerken. Ferrières, Xhoris, Rouge Miniere en Niaster zijn de namen van de klassementsproeven die de deelnemers en toeschouwers doen watertanden.
    Wie aan de start?
    Omdat er weinig of géén info beschikbaar is van deze rally, wat wij trouwens betreuren, hebben wij géén deelnemerslijst op de kop kunnen tikken. Toch doen de geruchten dat Franco Arlotti (Lancer EVO), Tony Kevers (VW Golf Kit Car), Laurent Leonard (Citroën Saxo Kit Car), Bernard Servais (Citroën C2), Philippe Castermans (Impreza WRX), Raphaël Schuermans (Ford Sierra Cosworth 2WD) zullen deelnemen. Ook Bob Colsoul zal van de partij zijn met zijn Lancer EVO9 gr.A. Hubert Deferm (Subaru Impreza WRC) zou forfait geven wegens een gebrek aan een co-piloot. Er worden een goede 35 teams verwacht, waaronder ook Finnen, Italianen en andere buitenlanders met mooi materiaal.
    Ook moto's!
    Naast een rallywedstrijd zal er ook een snelheidswedstrijd voorbehouden zijn voor moto's die enkele minuten na de rallybolides van start gaan. Er staan een goede 30 moto's aan de start die trouwens ook allemaal de 'Arm der wet'; vertegenwoordigen.
    http://www.imagestation.com/album/pi...?id=2091450245












    Great journeys begin in a Subaru. Enjoy !

    http://go.to/SubaruImprezaRijders

  2. #2
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Mijn foto's staan ook online.








  3. #3
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Hoe komt het dat die porsche (10) met een O-nummerplaat kan rijden? Normaal kan men dit niet dacht ik?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Hoe komt het dat die porsche (10) met een O-nummerplaat kan rijden? Normaal kan men dit niet dacht ik?

    blijkbaar mag nen flik altyd wa meer é ...

  5. #5
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Thehe, dat zou inderdaad wel kunnen

  6. #6
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Wat is er zo speciaal aan een O-plaat als ik vragen mag?....

    Colsoul won er trouwens voor voor Vikman en Castermans.

  7. #7
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Op het forum had dit al eens ter sprake gekomen en ik denk dat men toen ook zei dat dit niet mag? En een O-plaat mag toch maar in een straal van 50km rond de woning van de eigenaar rijden, en ik denk dat dit niet echt handig is voor een rally-auto.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    westkust
    Berichten
    165

    Standaard

    Ik heb het hier al eens over die O platen gehad ! in de vlaanders kan men in geen enkele snelheidsrally van start gaan met O platen !!! Blijkbaar vegen ze daar in de walen hun Kl..... aan maar ja dat is daar al lang Belgie niet meer.

  9. #9
    Senior Member Jasper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Geluveld
    Berichten
    1.138

    Standaard

    Alsge daar dan iets mee tegekomt zijt ge toch ferm gescheten?

  10. #10
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Ach, met Z-platen mag men ook geen rally rijden, en ge ziet bijna nie anders.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •