Pagina 52 van 52 EersteEerste ... 242505152
Weergegeven resultaten: 511 t/m 519 van 519

Discussie: Richard Burns Rally

  1. #511
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Gezien ik net als de voorbije 2 jaren de organisatie van het BRC-luik van RSRBR seizoen 2015 op mij neem overleg ik graag met de spelers hier.

    1. Rallies zijn gebaseerd op het Belgisch rally kampioenschap 2015: 9 rallies, gaan door in zelfde weeknummers als de 'echte' in 2015)
    * Rally van Haspengouw -> week 9
    * Spa rally -> week 11
    * TAC rally -> week 15
    * Rallye de WAllonie-> week 18
    * Sezoens rally -> Week 20
    * Ypres rally -> Week 26
    * Omloop van Vlaanderen -> Week 36
    * East Belgium Rally -> Week 39
    * Rally du Condroz -> Week 45

    2. Net als voorgaande jaren probeer ik per rally hetzelfde aantal proeven te voorzien als de 'echte' rallies, al is dit soms door limieten opgelegd door onze Franse vrienden onmogelijk.
    Ik probeer ook het karakter van elke 'echte' proef zoveel mogelijk te vinden in de poreven in het spel, de bergen en hairpins van Joux VErte zijn bijvoerbeeld niet geschikt om de TAC na te bootsen...
    Ik probeer ook elke proef in een bepaalde richting slechts 1 maal te gebruiken. Indien bijv. de eerste proef van elke lus in de TAC door Cote D'Abroz weergeegeven wordt in rsrbr, zal Cote D'abroz 2 wel in een andere rally kunnen voorkomen, maar Cote D'abroz zelf niet.
    Tot slot probeer ik ook de weertypes per lus hetzelfde te houden als de 'echte' in 2015. Dus als het in de Condroz straks zaterdags heel de dag regent en zondags sneeuw, dan gaat ge dat in 2016 in RSRBR ook mogen verwachten.

    3. Ik was niet van plan het regelment te wijzigen, maar alle suggesties welkom

    4. Zijn er bepaalde cups die weg mogen vallen of toegevoegd moeten worden? (Zo ja welke cup, puntentelling, welke wagens toegestaan) Opgelet, het is niet de bedoeling om 20 verschillende cups te hebben...

    Tegen 10 oktober moet ik mijn kalender en reglementswijzigingen doorgeven, dus suggesties tijdig doorgeven zodat ik ze kan meepakken.
    Voor het parcours heb ik een maandje meer tijd, maar mijn files van de vorige 2 jaar helpen me hier al een heel stuk verder...
    Heb vandaag de banner, kalendervoorstel (zoals hierboven) en voorstel om ook NGP-auto's toe te laten doorgegeven aan vrienden van RSRBR. Nu afwachten of ze alles goedkeuren, dan kan ik aan de rallies zelf beginnen...

  2. #512
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Heb vandaag de banner, kalendervoorstel (zoals hierboven) en voorstel om ook NGP-auto's toe te laten doorgegeven aan vrienden van RSRBR. Nu afwachten of ze alles goedkeuren, dan kan ik aan de rallies zelf beginnen...
    Moet kiezen tussen NGP od huidige wagens. Mengen mag niet van de Franse vrienden. Gezien de keuze in NGP's veel beperkter is denk ik dat het de anderen gaan blijven. Vanavond antwoord ik de Franse vrienden, dus als jullie leiver ngp's willen...

  3. #513
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Moet kiezen tussen NGP od huidige wagens. Mengen mag niet van de Franse vrienden. Gezien de keuze in NGP's veel beperkter is denk ik dat het de anderen gaan blijven. Vanavond antwoord ik de Franse vrienden, dus als jullie leiver ngp's willen...
    Voor mij is dat gelijk is was een voorstel.

    Ps condroz in w 45 telt mee voor the race samen met de conrad zal wel volk aan de start staan Vermoedelijk wissel naar r3 voor mij.

  4. #514
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 August 2008
    Berichten
    17

    Standaard welk stuurprogramma, drivers voor logitech G27 stuur

    ik speel al enkele jaren het spel richard burns rally (rallysim) op mijn PC met mijn logitech G25 stuur, vorig jaar de overgang gemaakt naar een logitech G27 stuur met een playseat. Van in het begin was het gevoel van rijden niet gelijkaardig als met mijn G25 stuur. Al alles getest, settings veraanderd, stuurprogramma's gedownload, zaken opgezocht op het net via forums enz. Graag had ik via deze weg eens te weten gekomen welk een stuurprogramma's, drivers, settings (voor het stuur) what ever en van U gebruiken om dit stuur terug goed te doen werken zoals mijn G25 stuur.

    mvg
    bruno

  5. #515
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruca Bekijk bericht
    ik speel al enkele jaren het spel richard burns rally (rallysim) op mijn PC met mijn logitech G25 stuur, vorig jaar de overgang gemaakt naar een logitech G27 stuur met een playseat. Van in het begin was het gevoel van rijden niet gelijkaardig als met mijn G25 stuur. Al alles getest, settings veraanderd, stuurprogramma's gedownload, zaken opgezocht op het net via forums enz. Graag had ik via deze weg eens te weten gekomen welk een stuurprogramma's, drivers, settings (voor het stuur) what ever en van U gebruiken om dit stuur terug goed te doen werken zoals mijn G25 stuur.

    mvg
    bruno
    kijk hier eens

    http://forum.rallyesim.fr/viewtopic.php?f=6&t=634

  6. #516
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Condroz, leg 1

    Alles okee wrc 11 en gr B kan ik niet volgen

  7. #517
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Niet gestart. Geen tijd gevonden om te rijden de vorige week...

  8. #518
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Net de parcours voor 2016 doorgemaild naar de Franse vrienden...

  9. #519
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Net de parcours voor 2016 doorgemaild naar de Franse vrienden...
    Heb niets ontvangen

    Volgende week g27 installeren hopelijk krijg ik hem correct geconfigureerd.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •