Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 82

Discussie: 2010 Australian GP

  1. #31
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Wat te denken van Kubica? Een razend knappe prestatie om met de renault eerst Hamilton en dan de ferrari's af te houden. Uiteindelijk werd hij de scheidsrechter in de race. Button kon naar de zege cruisen (natuurlijk niet enke danzij Kubica, zijn vroege bandenwissel was cruciaal) en Webber en Hamilton konden zich niet beheersen achter de ferrari's die niet langer aandrongen bij Kubica.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  2. #32
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    mooie wedstrijd gezien , jammer dat alonso al meteen aan een inhaalrace mocht beginnen anders was hij één van de kandidaten om te winnen , ik vind het wel jammer dat hij achter massa moest blijven hangen , dat toch duidelijk te zien was , hamilton mooi terug gekomen maar helaas heeft hij zich laten vangen , ook zeer jammer voor webber die goed bezig was en vettel die zal het weer op z'n remmen steken dat hij eruit gegaan is

  3. #33
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk bericht
    een schitterende race

    heel lang geleden dat we zoiets gezien hebben
    Idd en ik denk dat het veel met de regen in het begin heeft te maken, ik heb nog nooit een saaie regenrace gezien. Ze zouden de baan bij elke GP moeten nathouden tijdens de race.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  4. #34
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Wat ik opvallend en verontrustend vond is dat een wagen die 2sec per ronde sneller is, nog altijd niet kan inhalen Waar gaan we naar toe?
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  5. #35
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Goeie baan en wat nattigheid...altijd geweldig.

    Knap van Button en Kubica. Kubica is enige bij de niet-top 4 teams die met die mannen kan knokken omdat hij gewoon een topper is.

    Ferrari piloten ==> Zo win je titels
    Red Bulls ==> Zo verlies je titels

    Dat gezegd zijnde o.a. Alonso,Hamilton en Webber toonden alvast dat het niet aan hen ligt dat er niet ingehaald wordt.

    McLaren? ==> Meest onvoorspelbare team - wat leuk is.

    Het hangt wel allemaal van kleine dingetjes af. Als Alonso die spin heeft op een droge Tilke baan dan scoort hij misschien nog 1 puntje nu doet hij nog een goeie zaak. Als er af en toe wat regen kan vallen dan kan het nieuwe puntensysteem misschien voor leuke dingen zorgen maar de "pech" factor moet dan wel wat verdeeld zitten. Vettel moet er een paar gaan winnen. Gelukkig voor hem heeft hij de wagen om dit te doen.

    Al bij al vind ik het toch leuk dat er meer wagens meerijden. De "newbies" zijn wel traag maar er valt toch meer te zien zo.

    Nu volgt Tilke,Tilke en het altijd oersaaie Barcelona. Allemaal regendansjes oefenen zeker

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Wat ik opvallend en verontrustend vond is dat een wagen die 2sec per ronde sneller is, nog altijd niet kan inhalen Waar gaan we naar toe?
    Met de huidige regels zal het er niet beter op worden

  7. #37
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Deze race was toch een stuk beter dan Bahrein.
    Dat is het minste dat je kan zeggen.

    Man van de race is ongetwijfeld Hamilton. Wat een inhaalacties heeft die uit zijn mouw geschud. Massa op het eind van het rechte stuk, waar die hem bijna in het gras duwde, Rosberg buitenom in bocht 5 en 6. Fantastisch.

    Achteraf bekeken was het een verkeerde strategie om Hamilton binnen te halen voor een 2e set banden. Maar hadden de Ferrari's geen dubbeldekdiffusor gehad dan had Lowie er wellicht zonder al te veel problemen voorbij gegaan. En hadden we het over een mooie tactische zet van McLaren gehad ipv over een (achteraf gezien) blunder van McLaren.

    Wat heeft deze race ons verder duidelijk gemaakt?
    Dat de banden veel te lang meegaan. Ze rijden zowat 90% van de race uit op de zachtste banden. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn? Die moeten veel zachter. Of je moet 2 verplichte pitstops invoeren. Dan krijg je meer spektakel.

    Dat F-duct ding op de McLaren is echt wel een voordeel op de rechte lijn. Daar haal je een seireus hogere topsnelheid mee. En volgende week in Maleisie liggen er 2 lange rechte stukken in het circuit......
    het probleem voor hamilton was blijkbaar toch ook dat nadat hij dat gat dichtreed, zijn banden 'shot' waren, hé... maar ik lees hier weer veel 'alzen', en dan moet je alle alzen rekenen, hé menskes.

    als Hamilton niet dit, als Alonso de eerste ronde niet dat, als het meer of minder regende, als de reglementen waren, ...

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Webber heeft een waarschuwing gekregen van de stewards voor het incident met Hamilton.
    http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-...-voor-botsing/

  9. #39
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Webber heeft een waarschuwing gekregen van de stewards voor het incident met Hamilton.
    http://f1.gpupdate.net/nl/formule-1-...-voor-botsing/
    tja, ook niet meer waard dan dat, als het dat al waar was... Hamilton probeerde de druk wat op te voeren, in de hoop dat zijn banden een haartje beter waren dan die van Alonso, en verraste daarbij op een gegeven moment Webber. Incident de course, non?

  10. #40
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Het leek mij dat Webber gewoon veel te laat remde...
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

Soortgelijke discussies

  1. ACP Classic Tour 2010 - 17/18/04/2010
    By dupanton in forum Rittensport
    Reacties: 49
    Laatste bericht: 28 April 2010, 23:13
  2. JB Classic Rally 2010 - 14 maart 2010
    By BiHorNie in forum Rittensport
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 16 March 2010, 12:27
  3. 2009 formula 1 ing australian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 177
    Laatste bericht: 3 April 2009, 12:24

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •