Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 79

Discussie: 2010 formula 1 chinese grand prix

  1. #21
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Wat zever is natuurlijk,kijk maar naar het Schumacher-Coulthard incident in Spa
    denk dat de snelhied van buemi heel wat hoger lag op dat moment dan indertijd bij schumi, wat dan ook een veel hogere belasting met zich meebrengt.
    Enfin, technisch in orde zal't wel niet geweest zijn
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  2. #22
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Leuk...Bernie heeft precies een goede deal gesloten met de weerdienst op de Tilke banen.

    OK, Vettel verdiend wel ne keer een gewone droge race na al zijn werk in de kwalifs maar daar zal Spanje wel de gelegenheid bieden.

    Button is niet sneller dan Hamilton maar duidelijk sterker op gebied van de taktiek. Dat hij beter voor de banden kan zorgen helpt hem hier enorm en da's dan ook volledig de verdienste van Jenson. Verder wel een sterke race van Hamilton. Lewis zal wel een straf krijgen in Spanje vrees ik terwijl Button er eentje zou moeten krijgen. T'zal wel mogen wat hij deed bij die restart maar sorry....da's dikken bullshit als zoiets mag.

    Voor Red Bull een koude douche en waar regen nooit helpt als je 1-2 start, je zou denken dat natte baan en Vettel toch een goeie combo zijn. Dat de Renaults duidelijk sterker waren op het einde de race geeft toch aan dat er nog zeer grote verschillen zitten op de bandenslijtage.

    Ferrari ook maar mager. Alonso haalt wel wederom nog dikke punten binnen uit een uitzichtloze situatie. Die move op Massa zal wel voor wrijving zorgen. Aan de andere kant wordt het tijd dat Massa ook het tempo wat omhoog trekt want ik kan Alonso goed begrijpen dat hij weeral niet wou vastzitten achter zijn tragere teammaat.

    Renault zeer knap met beide piloten sterk in de punten en Rosberg blijft keer na keer goed scoren. Nogmaals blij voor Nico want het gebrek aan respect was zeer hoog deze winter.

    Spanje zal saai zijn maar dat wordt dan ook eindelijk ne keer een goeie barometer voor de echte krachtverhoudignen. Tenzij het toch nog eens regent.....hopelijk

  3. #23
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Mooie race gezien , Button mooi gereden ook al vond ik het wel flauw ervan dat hij meteen door de boordradio zei dat Alonso een jumpstart had gemaakt , bij Ferrari zullen er nu ook wel een beetje wrijvingen zijn tussen Alonso en Massa maar het was toch weer duidelijk wie er sneller was van de 2 , Redbull een beetje een ondergang ondergaan Vettel 6de en Webber slechts 8ste , Renault heeft dan weer een zeer goede prestatie neer gezet vooral met Petrov die toch het één en ander liet zien , Rosberg een verdiende podiumplaats terwijl schumi zich zoveel mogelijk verdedigde.
    Hamilton deed dan weer alsof z'n neus bloede als ze hem achteraf vroegen van de situatie tussen hem en Vettel aan de ingang van de pitstraat.
    Qua bestraffingen konden ze Alonso snel genoeg bestraffen maar voor de andere situaties moest het dan ronden aan een stuk duren vooraleer ze zeiden dat ze het na de race gingen bekijken wat grote zever is.

  4. #24
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Wat is daar nu flauw aan?

    Een jumpstart hoef je niet veel over na te denken he, logisch dat het niet lang duurt.

    Zijt blij dat er geen domme beslissingen tijdens de koers worden genomen, veel beter een gridstraf, als het al nodig is!
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  5. #25
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Wat is daar nu flauw aan?

    Een jumpstart hoef je niet veel over na te denken he, logisch dat het niet lang duurt.

    Zijt blij dat er geen domme beslissingen tijdens de koers worden genomen, veel beter een gridstraf, als het al nodig is!
    Ik vond dat flauw , ik zal wel weer de enige zijn die dat zo vond maar ja

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Ik vond dat flauw , ik zal wel weer de enige zijn die dat zo vond maar ja
    Je bent niet de enige. Het is in deze race gebeurt dus de beslissing gebeurt ook best tijdens deze race. Achteraf straffen is vind ik ook maar irrelevant.

  7. #27
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Vettel en Hamilton krijgen blijkbaar elk maar gewoon een waarschuwing voor hun gedrag in de pits , ik vind toch dat Hamilton als straf toch eens door de pitstraat mocht gereden hebben

  8. #28
    Member
    Geregistreerd
    18 April 2010
    Berichten
    46

    Thumbs up formule 1

    zo zien we toch maar weer dat schumi niet meer dezelfde is als enkele jaren terug de regenkoning en kon met een trage bolide toch telkens vooraan eindigen nu vechten om enkele punjes gelukkig nieuw systeem met punten anders zou die nog niet veel staan hebben achter zijn naam ze gaan tegen volgend jaar wel iets op de grid staan hebben dat volledig aan zijn hand zal zijn en dan zie ik hem wel eens mee doen om podium of eens een overwinning maar nog eens wereldkampioen dat is nog iets anders en voor de rest renault heel goed van kubica wisten we dat die rap is maar dat die rus zo veel lef heeft dat verbaasde mij wel alonso mooi gedaan op massa zoals hamilton op vettel je moet maar lef hebben hee was zeer zeker een mooie wedstrijd mclaren heeft volgens mij de beste auto en tactiek met een button die toch maar bevestigd als die iets goeds onder zijn kont heeft die kan winnen zelfs met een hamilton mama's kindje van mclaren

  9. #29
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Persoonlijk ben ik OK met een waarschuwing maar....in't verleden zijn er telkens effectieve straffen gegeven voor zo'n incidenten

    De regels variëren weer van race tot race. Hamilton mag zeker blij zijn dat hij weeral zonder een straf wegkomt.

    Er werd trouwens ook flink wat gevochten in de aanloopstrook naar de pits. Voor mij mag dit zeker en vast maar ik hoop wel dat ze ineens weer niet van gedacht veranderen en daar later ook straffen voor gaan geven.

  10. #30
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Persoonlijk ben ik OK met een waarschuwing maar....in't verleden zijn er telkens effectieve straffen gegeven voor zo'n incidenten

    De regels variëren weer van race tot race. Hamilton mag zeker blij zijn dat hij weeral zonder een straf wegkomt.

    Er werd trouwens ook flink wat gevochten in de aanloopstrook naar de pits. Voor mij mag dit zeker en vast maar ik hoop wel dat ze ineens weer niet van gedacht veranderen en daar later ook straffen voor gaan geven.
    omstandigheden zijn ook niet altijd dezelfde natuurlijk, lewieke heeft verklaard dat hij op tijd werd gelost door zijn team, maar dat hij door teveel wielspin moeilijk van zijn plek geraakte, waardoor vettel naast hem kwam. Die dan op zijn beurt lewieke weer opzij dwong...
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

Soortgelijke discussies

  1. 2010 formula 1 petronas malaysian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 63
    Laatste bericht: 5 April 2010, 19:20
  2. 2009 formula 1 ing belgian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 90
    Laatste bericht: 4 September 2009, 20:12
  3. Formula 1 grand prix de monaco 2009
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 69
    Laatste bericht: 26 May 2009, 11:10
  4. 2009 formula 1 chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 51
    Laatste bericht: 20 April 2009, 07:00
  5. 2009 formula 1 ing australian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 177
    Laatste bericht: 3 April 2009, 12:24

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •