Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22

Discussie: Troubles in de RACB

  1. #21
    Senior Member EdS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2007
    Berichten
    285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Albert Bekijk bericht
    Uit goede bron verneem ik dat Koen Wyckmans het updaten van de website verzorgde van RACB. Sinds zijn ontslag werd de website niet meer aangepast. Dat kan je zelf zien: op 29/04 werden de laatste nieuwsjes gebracht. Blijkbaar ligt daar niemand van wakker in de Aarlenstraat!
    Inderdaad... en de Sezoensrally is precies ook nog niet geweest :-( Naast enkele foto's is er nog niets van terug te vinden. Wie zei alweer dat er geen persmedewerker van de RACB present was in Bocholt ? Na mijn eerste deelname in het Criterium heb ik me voor én na de wedstrijd al suf gezocht achter een tussenstand van dit (nochtans door de RACB in het leven geroepen) kampioenschap. Iemand ?

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 May 2010
    Berichten
    5

    Standaard Troubles in de RACB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdS Bekijk bericht
    Inderdaad... en de Sezoensrally is precies ook nog niet geweest :-( Naast enkele foto's is er nog niets van terug te vinden. Wie zei alweer dat er geen persmedewerker van de RACB present was in Bocholt ? Na mijn eerste deelname in het Criterium heb ik me voor én na de wedstrijd al suf gezocht achter een tussenstand van dit (nochtans door de RACB in het leven geroepen) kampioenschap. Iemand ?

    En heeft iemand nog iets gehoord of gelezen over het teamkampioenschap, voor of na de Sezoens Rally? Ook een kampioenschap dat door RACB in het leven werd geroepen en, raar, maar waar, sinds het verdwijnen van Wyckmans blijkbaar vergeten is in Brussel? Voor de Sezoens Rally stond Guy Colsoul aan de leiding. En nu?

Soortgelijke discussies

  1. RACB Criterium 2008
    By Vincent Verstraete in forum Rally binnenland
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 28 January 2008, 16:44
  2. RACB vs FIA
    By KDM in forum Rally binnenland
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 9 November 2007, 20:24
  3. Reacties: 9
    Laatste bericht: 12 September 2007, 11:33
  4. Racb Fout Bezig !!
    By tommeke_B in forum Rally binnenland
    Reacties: 184
    Laatste bericht: 12 July 2007, 11:46
  5. Werkwijze van het RACB.
    By Frank B. in forum Rally binnenland
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 5 June 2007, 09:25

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •