Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: 6u van kortrijk

  1. #1
    Senior Member turbo tuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 October 2009
    Locatie
    heule
    Berichten
    116

    Exclamation 6u van kortrijk

    Beste,
    Graag zouden we terug een autozoektocht organiseren.Het enige dat al vast staat is de naam en de startplaats Kortrijk. Voor de rest zouden we deels een beroep doen op jullie, forumers.Graag zouden we jullie ideeen bundelen en in de mate van het mogelijke ook verwerken in onze tocht. Zo wordt het een tocht van iedereen hopen we.

    Graag ideen over parcours,prijs,datum,afstand,dag of avond rit,ea zijn welkom op dit forum of op bjornvens@hotmail.com of mady.deseure@pandora.be alvast bedankt en hopelijk komt er wat reactie

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turbo tuur Bekijk bericht
    Beste,
    Graag zouden we terug een autozoektocht organiseren.Het enige dat al vast staat is de naam en de startplaats Kortrijk. Voor de rest zouden we deels een beroep doen op jullie, forumers.Graag zouden we jullie ideeen bundelen en in de mate van het mogelijke ook verwerken in onze tocht. Zo wordt het een tocht van iedereen hopen we.

    Graag ideen over parcours,prijs,datum,afstand,dag of avond rit,ea zijn welkom op dit forum of op bjornvens@hotmail.com of mady.deseure@pandora.be alvast bedankt en hopelijk komt er wat reactie
    Parcours: Elke organisator heeft zo zijn eigen stijl. Ik zou zeggen zet een parcours uit volgens uw eigen inzichten. Niet alle ritten hoeven op elkaar te lijken. Doe vooral uw eigen ding.
    Prijs: Ofwel goedkoop ofwel heeel duur. Voor beide bestaat een publiek. Iets tussenin kan ook maar is niet altijd een garantie op succes.
    Datum: Bekijk de kalenders van VAS, BFOV, FIFA, enz. Houd ook rekening met feestdagen, verlofdagen enz. Ergens vind je nog wel een gaatje.
    Afstand/dag/avond: Hoeveel tijd heb je? Avondrit is korter maar heeft gewoonlijk wel 3 klassen. Een dagrit vraagt gewoonlijk wel meer medewerkers.
    Waarschijnlijk zijn er nog wel meer zaken die je in overweging moet nemen. Waarom geen avondrit onder de VAS. Momenteel zijn er maar 5 en volgens dat ik hoor is er vraag naar meer. Alvast een garantie voor heel wat deelnemers.
    Eender hoe je het doet alvast veel succes toegewenst.
    Zalig Pasen

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    11 June 2010
    Locatie
    emelgem
    Berichten
    20

    Standaard

    hoi,

    wij zouden persoonlijk altijd graag eens een rit willen meerijden die doorgaat op een zondag en dus ook een dagrit

    wij moeten voor elke avondrit verlof nemen, want we hebben pas om 19 uur gedaan met werken en aangezien de meeste starttijden zijn vanaf 19u01 geraken wij daar onmogelijk leven van een zelfstandige nietwaar!

    hopelijk kunnen wij dit eens meemaken in kortrijk, en mss een passage dwars door het centrum van kortrijk, dat zou volgens mij toch al heel wat volk trekken.

    mvg
    Jonas & audrey

  4. #4
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smette Bekijk bericht
    hoi,

    wij zouden persoonlijk altijd graag eens een rit willen meerijden die doorgaat op een zondag en dus ook een dagrit

    wij moeten voor elke avondrit verlof nemen, want we hebben pas om 19 uur gedaan met werken en aangezien de meeste starttijden zijn vanaf 19u01 geraken wij daar onmogelijk leven van een zelfstandige nietwaar!

    hopelijk kunnen wij dit eens meemaken in kortrijk, en mss een passage dwars door het centrum van kortrijk, dat zou volgens mij toch al heel wat volk trekken.

    mvg
    Jonas & audrey
    Met alle respect , maar ook niet iedereen is voor een zondagrit , en om te beginnen veel ritten zijn al op zondag dus het mag gerust es een andere dag zijn , en omtrent de passage door het centrum van kortrijk zou inderdaad wel iets apart zijn maar of de inwoners van kortrijk dat ook zouden zeggen , das een heel andere vraag

  5. #5
    Senior Member rikkert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Berichten
    422

    Standaard

    Misschien eens een echte nachtrit zoals vroeger.Starten rond de klok van 21 uur.Maar dan zeker zorgen dat het parkoers zo veel mogelijk weg blijft van de bewoonde wereld. Ook het deelnemersaantal beperken.
    Indien je inricht,niet vergeten toelating te vragen aan Pak W.Vl. via je club,anders is het een piratenwedstrijd!

  6. #6
    Senior Member kaze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 September 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    mijn idee : nachtrit in de winterperiode en centra zeker vermijden !

    mensen zijn tegenwoordig serieus onverdraagzaam

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 June 2010
    Berichten
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaze Bekijk bericht
    mijn idee : nachtrit in de winterperiode en centra zeker vermijden !

    mensen zijn tegenwoordig serieus onverdraagzaam
    Is het niet zo dat vele 'chauffeurs' zich voordoen als wannabee-rallypiloten ?
    Moesten ze die onruststokers eruit halen dan zou geen mens last hebben van oldtimers die voor hun deur passeren.

  8. #8
    Senior Member kaze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 September 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Verklaar u nader: wat is voor u een wannabee rijder & onruststoker. ( ik voel alweer een gezellige eindeloze, oeverloze discussie op gang komen)

  9. #9
    Senior Member rikkert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Berichten
    422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaze Bekijk bericht
    Verklaar u nader: wat is voor u een wannabee rijder & onruststoker. ( ik voel alweer een gezellige eindeloze, oeverloze discussie op gang komen)
    Ik reageer daar in ieder geval niet meer op.

  10. #10
    Japanese Performance J.D.B.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 November 2007
    Locatie
    Oudenaarde
    Berichten
    449

    Standaard

    En we zijn weer vertrokken . . .

Soortgelijke discussies

  1. Sprint Race 6 maart Worldkarts Kortrijk
    By EXI in forum Algemeen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 6 February 2010, 10:18
  2. Racing Show - 16 mei - Grote Markt te Kortrijk !!!
    By Rallyfan_072 in forum Algemeen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 17 May 2009, 16:18

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •