Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: rondrit Driving 4 Charity zondag 13 maart

  1. #1
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard rondrit Driving 4 Charity zondag 13 maart

    Copy paste van thread op Autoforum.be, misschien dat er ook van hier zijn die zouden willen meedoen:


    Beste forummers

    Als dagelijkse job sta ik in het onderwijs.
    Recent ben ik geconfronteerd met iets wat erg te betreuren valt nl. een kind waar ik les aan geef dat voor de tweede keer hervallen is met kanker. Omdat langdurig zieke kinderen toch lessen zouden kunnen volgen en hun jaar niet verliezen en moeten dubbelen bovenop hun langdurig herstelproces, bestaat de organisatie BEDNET (
    www.bednet.be). Dat is een organisatie die ervoor zorgt dat er een interactief systeem met webcam in klas gezet wordt, zodat het kind actief de lessen kan volgen en via luidsprekers zelfs mee kan antwoorden. Die organisatie wordt deels gesubsidieerd maar is ook deels afhankelijk van giften.

    Nu riep onze directie deze week op om eventueel iets op poten te zetten voor deze organisatie. Met de supergezellige rondrit van Tuur Bo in het achterhoofd dacht ik om eventueel ook een rondrit te doen. Ik heb in het verleden nog veel bolleke-pijlke ritten getekend, dus dit moet lukken.

    We zouden 10 EUR deelnameprijs vragen per wagen en ik zou proberen om die integraal door te kunnen storten naar de organisatie, door het restaurant waar we middagstop zouden houden de kopies van de route en andere kosten te laten sponsoren.

    UPDATE: De nieuwe datum wordt zondag 13 maart 2011 met verzameling om 9u30 en vertrek om 10u00 aan een parking aan de afrit Beernem langs de E40. Komende van de afrit (maakt niet uit van welke richting je komt) moet je op het einde naar rechts en voorbij het gesticht (groot gebouw aan de rechterkant) aan de vierweg rechts inslaan.

    UPDATE 2: middagmaal
    De tussenstop gaat door in restaurant Place 2 Be langs de baan Lichtervelde - Torhout (gps adres = Roeselaarsebaan 75 a - Torhout). Dit restaurant sponsort de kopiekosten waardoor we dus de volle 10 EUR per wagen kunnen geven aan het goede doel. Ik kijk ook om iemand van Bednet naar daar te krijgen zodat we het geld tijdens de tussenstop kunnen overhandigen.
    Er is keuze tussen 4 maaltijden:
    - Lasagne à 10 EUR / man
    - Spaghetti à 10 EUR / man
    - Halve kip met sla en frietjes à 10 EUR / man
    - Verse vol-au-vent met frietjes à 14 EUR / man
    Gelieve jullie keuze en die van jullie co (en eventuele andere passagiers) naast jullie naam te zetten aub.

    Wat de rit betreft, zal het eerste en tweede deel rond de 100 km zijn. Tussenstopplaats is zo goed als geregeld, ik moet nog met de restauranthouder afspreken welke zaken worden aangeboden om te eten en dan post ik dat hier wel zodat iedereen vooraf zijn keuze kan bekendmaken.
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  2. #2
    Junior Member GPCrally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2010
    Berichten
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcracing Bekijk bericht
    copy paste van thread op autoforum.be, misschien dat er ook van hier zijn die zouden willen meedoen:


    beste forummers

    als dagelijkse job sta ik in het onderwijs.
    recent ben ik geconfronteerd met iets wat erg te betreuren valt nl. Een kind waar ik les aan geef dat voor de tweede keer hervallen is met kanker. Omdat langdurig zieke kinderen toch lessen zouden kunnen volgen en hun jaar niet verliezen en moeten dubbelen bovenop hun langdurig herstelproces, bestaat de organisatie bednet (www.bednet.be). Dat is een organisatie die ervoor zorgt dat er een interactief systeem met webcam in klas gezet wordt, zodat het kind actief de lessen kan volgen en via luidsprekers zelfs mee kan antwoorden. Die organisatie wordt deels gesubsidieerd maar is ook deels afhankelijk van giften.

    nu riep onze directie deze week op om eventueel iets op poten te zetten voor deze organisatie. Met de supergezellige rondrit van tuur bo in het achterhoofd dacht ik om eventueel ook een rondrit te doen. ik heb in het verleden nog veel bolleke-pijlke ritten getekend, dus dit moet lukken.

    we zouden 10 eur deelnameprijs vragen per wagen en ik zou proberen om die integraal door te kunnen storten naar de organisatie, door het restaurant waar we middagstop zouden houden de kopies van de route en andere kosten te laten sponsoren.

    update: De nieuwe datum wordt zondag 13 maart 2011 met verzameling om 9u30 en vertrek om 10u00 aan een parking aan de afrit beernem langs de e40. Komende van de afrit (maakt niet uit van welke richting je komt) moet je op het einde naar rechts en voorbij het gesticht (groot gebouw aan de rechterkant) aan de vierweg rechts inslaan.

    update 2: Middagmaal
    de tussenstop gaat door in restaurant place 2 be langs de baan lichtervelde - torhout (gps adres = roeselaarsebaan 75 a - torhout). Dit restaurant sponsort de kopiekosten waardoor we dus de volle 10 eur per wagen kunnen geven aan het goede doel. Ik kijk ook om iemand van bednet naar daar te krijgen zodat we het geld tijdens de tussenstop kunnen overhandigen.
    er is keuze tussen 4 maaltijden:
    - lasagne à 10 eur / man
    - spaghetti à 10 eur / man
    - halve kip met sla en frietjes à 10 eur / man
    - verse vol-au-vent met frietjes à 14 eur / man
    gelieve jullie keuze en die van jullie co (en eventuele andere passagiers) naast jullie naam te zetten aub.

    wat de rit betreft, zal het eerste en tweede deel rond de 100 km zijn. Tussenstopplaats is zo goed als geregeld, ik moet nog met de restauranthouder afspreken welke zaken worden aangeboden om te eten en dan post ik dat hier wel zodat iedereen vooraf zijn keuze kan bekendmaken.

    bpbp
    "If in doubt, flat out" Colin McRae

  3. #3
    Senior Member mk2's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 August 2008
    Locatie
    west vloanders
    Berichten
    383

    Standaard

    mss plaats je dit beter bij rittensport,daar zal je waarschijnlijk meer reactie krijgen,als ik vrij ben kom ik zeker af.

  4. #4
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mk2 Bekijk bericht
    mss plaats je dit beter bij rittensport,daar zal je waarschijnlijk meer reactie krijgen,als ik vrij ben kom ik zeker af.
    Ik wou het opzettelijk niet bij rittensport zetten omdat onze route poepsimpel is voor rittensporters. Gewoon gezellig wa rondtoeren op zondag en tegelijk iets doen voor het goede doel is de bedoeling, niet mensen echt moeite laten doen om hun weg te zoeken...

    Er moet trouwens wel vooraf ingeschreven worden, dus gewoon afkomen de dag zelf zonder verwittigen is niet echt aangewezen...
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  5. #5
    Member subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 June 2009
    Berichten
    97

    Standaard

    maar er wordt wel gereden met roadbook?
    kan je ook met moderne auto rijden?

  6. #6
    Senior Member kaze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 September 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    maar er wordt wel gereden met roadbook?
    ja
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    kan je ook met moderne auto rijden?
    ja

    hoe meer zielen, hoe meer vreugde

  7. #7
    Member subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 June 2009
    Berichten
    97

    Standaard

    wij hebben wel interesse om mee te rijden

  8. #8
    Member Tango's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 September 2010
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    49

    Standaard Jammer maar bezet...

    Het moet er nu juist om doen dat ik in een familiefeest zit die dag. Zou anders graag afkomen!! Mooi initiatief in eigen streek, zeker iets dat te ondersteunen valt...

  9. #9
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    wij hebben wel interesse om mee te rijden
    Dan is inschrijven de boodschap.

    Ik wil er nogmaals duidelijk op wijzen dat het geen competitie om ter eerst is of zo (zoals bij rittensport waar een klassement wordt opgemaakt), gewoon een rit waarbij je zelf de weg dient te zoeken en je al hard je best zult moeten doen om te missen.
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  10. #10
    Member subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 June 2009
    Berichten
    97

    Standaard

    ben da helemaal vergeten
    praktisch heel het weekend bezig geweest hier thuis...

    damn, was nog ideaal weer

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 2
    Laatste bericht: 7 September 2010, 19:24
  2. Rondrit gehandicapte kinderen
    By Dave in forum Rittensport
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 30 August 2010, 19:02
  3. Circuitdag Driving-fun.com iemand ervaring?
    By autoreir in forum Circuit
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 April 2010, 10:24
  4. 2° Antwerp Classic op 21 maart 2009
    By rallydaf in forum Rittensport
    Reacties: 73
    Laatste bericht: 19 April 2009, 11:01

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •