Pagina 183 van 233 EersteEerste ... 83133173181182183184185193 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.821 t/m 1.830 van 2327

Discussie: Condroz 2007

  1. #1821
    Subaru Impreza STi driver LDWRX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    Regio Leuven
    Berichten
    91

    Standaard










    Great journeys begin in a Subaru. Enjoy !

    http://go.to/SubaruImprezaRijders

  2. #1822
    Senior Member RegTimRallyteam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 April 2007
    Locatie
    Bree
    Berichten
    195

    Standaard

    Om het even over de Ford Fiesta St's te hebben:
    Stand na KP12
    1:Servais met een algemene tijd tot nu toe van 1u 36min 17sec 6tienden
    2:Martin 1min 12sec achterstand op Servais
    3:Hastir 1min 56sec achterstand op Servais
    4:Priem 2min 01sec achterstand op Servais
    5:Verhees 2min 55sec achterstand op Servais

    Let op, ik heb dit snel zelf uitgeteld, staraks na de laatste KP van de vandaag zet ik heel de St's op een rij. Als het zo blijft wordt Martin kampioen.

  3. #1823
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard Ontgoochelend

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RegTimRallyteam Bekijk bericht
    Debackere is tot nu toe nog niet tezien op KP11...
    Op KP10 stond ze nog 22ste Algemeen....
    Ben net terug uit Huy, wat Deferm en vooral Debackere presteren is gewoon ondermaats, dat ze maar VAS en/of ASAF gaan rijden met hun WRC's, daar winnen ze misschien een beker. Daarnaast een dikke pluim voor Duez die gewoon Snijers op zijn kas geeft, België's beste rallypiloot ooit geklopt door een hartpatient.

    Duval en Loix en Casier in mindere mate bewijzen hier dat een S2000 in goede handen voor spektakel en snelle tijden kan zorgen. Binnen twee-drie jaar uit de crisis en terug een fatsoenlijk kampioenschap met moderne wagens.

  4. #1824
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    oja, btw, loix z'n auto, tis precies ne quad, azo een lawaai maken

    Schone rally gezien, al op m'n muil gekletst ook maarja, das typisch ik

    Morgen rijden ze op klassement, tzal lang wachten worden om sommige toch wel goede piloten te zien te krijgen, er zijn er op kp marchin veel lek gereden..
    Toch niet door de muisjes op wanze?

  5. #1825
    Senior Member Pegasus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Molenstede
    Berichten
    584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Daarnaast een dikke pluim voor Duez die gewoon Snijers op zijn kas geeft, België's beste rallypiloot ooit geklopt door een hartpatient.
    Wat is er dan fout met hartpatiënten

  6. #1826
    Senior Member Vince's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 April 2007
    Locatie
    Lummen
    Berichten
    391

    Standaard

    Die nieuwe sound van de VW van loix beval me wel, lekker rauw

  7. #1827
    Jurgen Duprez
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    1.984

    Standaard

    Ik lees dit op pitstop

    heb er enkele stukjes uitgehaald
    "
    Intussen is de grote vraag wel of Loix morgen ook echt als leider van de rally aan de derde dag mag beginnen. Er zou mogelijk een sanctie kunnen volgen, omdat Loix na de middag bij de start van KP 10 te vroeg de tijdzone is binnengereden.
    Loix geeft toe dat hij te vroeg is binnengereden, maar hij roept verzachtende omstandigheden in. Op dat moment had Loix weer af te rekenen met een gebroken collector. Uit vrees dat de Polo vuur zou vatten, zocht Loix naar een auto met een brandblusser.

    Loix hoorde niks en zag ook het gele bord niet, omdat de auto voor Duval ervoor geparkeerd stond. Tien minuten was hij te vroeg en dat betekent normaal gezien ook tien minuten effectieve straftijd.
    Duval heeft beslist geen klacht in te dienen. De bal ligt nu in het kamp van de sportcommissie, want er zou blijkbaar een officieel rapport opgesteld zijn. In het boekje van co Buysmans staat wel de correcte starttijd voor KP 10 genoteerd"

  8. #1828
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk bericht
    Ik lees dit op pitstop

    heb er enkele stukjes uitgehaald
    "
    Intussen is de grote vraag wel of Loix morgen ook echt als leider van de rally aan de derde dag mag beginnen. Er zou mogelijk een sanctie kunnen volgen, omdat Loix na de middag bij de start van KP 10 te vroeg de tijdzone is binnengereden.
    Loix geeft toe dat hij te vroeg is binnengereden, maar hij roept verzachtende omstandigheden in. Op dat moment had Loix weer af te rekenen met een gebroken collector. Uit vrees dat de Polo vuur zou vatten, zocht Loix naar een auto met een brandblusser.

    Loix hoorde niks en zag ook het gele bord niet, omdat de auto voor Duval ervoor geparkeerd stond. Tien minuten was hij te vroeg en dat betekent normaal gezien ook tien minuten effectieve straftijd.
    Duval heeft beslist geen klacht in te dienen. De bal ligt nu in het kamp van de sportcommissie, want er zou blijkbaar een officieel rapport opgesteld zijn. In het boekje van co Buysmans staat wel de correcte starttijd voor KP 10 genoteerd"
    Aiai pijnlijke situatie voor Loix wel fair van Duval, maar hoe komt dat die correcte starttijd in het boekje van Buysmans genoteerd staat Als Loix zelf toegeeft te vroeg te zijn geweest. Is er dan gesjoemeld geweest met het boekje?

  9. #1829
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Daarnaast een dikke pluim voor Duez die gewoon Snijers op zijn kas geeft, België's beste rallypiloot ooit geklopt door een hartpatient.
    Ik denk wel dat een grote meneer als Marc Duez maar respect verdient dan "hartpatient" genoemd te worden,maarja,we weten vanwie het komt zeker hé

  10. #1830
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Ook net terug van Huy heb een goede rally gezien wat punten die echt tegenvielen andere dan weer niet.
    Morgen ga ik niet meer terug 1 dag vond ik voldoende.
    Het publiek staat toch zeer gevaarlijk massin in het bos had net geen 2 mensen mee echt geschift.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •