Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: rally & toerisme

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 June 2009
    Locatie
    heuvelland
    Berichten
    432

    Standaard rally & toerisme

    Binnen een maand is het weer zover, een over bevolking die rond trekt in de streek als nomaden. Ik heb het namelijk over de rally in Ieper. De inschrijvingslijsten zijn geopend, de rallygekke menigte is al druk aan het discuteren en de timing en plaatsen zijn gekend, enkel de winnaar nog niet. Zou het een spannende editie worden, zou er een topfavoriet winnen of een underdog, het wordt afwachten.

    Wanneer ik zo’n wagen zie voorbij komen vind ik het zo mooi hoe die piloot alles uit zijn auto perst die spanning en opperste concentratie die op zijn gezicht te lezen valt en de copiloot die de auto zorgvuldig over de wegen gidst dat is fantastisch vooral dat je voelt en ziet dat het een seconden strijd is dat ze op de limit rijden sommigen geven dan weer spektakel door te glijden en de show te stelen die zijn dan beter geliefd bij het publiek. Ik hou wel van mooie wagens en zeker wanneer ze onbetaalbaar of onbereikbaar zijn.
    Dit jaar zal ik eens meer de wagens en de sfeer in de kijker zetten, normaal trek ik net zoals de rallygekke nomaden mee van plaats naar plaats en dit jaar zal ik dit wat beperken en meer genieten van de sfeer er rond.

    Wat ik me wel afvraag de omliggende steden kunnen mee profiteren van de menigte die op de baan is om naar de rally te zien de horeca draait op volle toeren en dit allemaal is goed voor het toerisme?

    Is er werkelijk iemand die dankzij de rally terug komt om naar Flanders Fields te gaan kijken of een wandeling rond de Kemmelberg te doen??
    Graag zou ik dat eens willen weten maar daarin heb ik mijn twijfels over

  2. #2
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Ik denk dat er wel zijn hoor, vele buitenlanders die hier 1 keer geweest zijn of zelfs rallypiloten vinden de klassieke omgeving zo top.

  3. #3
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    ja de Vismarkt , je blijft er terug heen gaan als je in de buurt bent

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •