Pagina 72 van 74 EersteEerste ... 22627071727374 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 711 t/m 720 van 739

Discussie: Omloop van Vlaanderen 9-10/09/2011

  1. #711
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    conclusie van de omloop :
    Het blijft de saaiste van het jaar en geef NCRS een topwagen en t spel marcheert al niet meer, de focus van tsjoen was jarenlang een voorbeeld van betrouwbaarheid... sinds NCRS de wagen in zijn stal heeft... 2 opgaves......
    leve R-tec !!

  2. #712
    Senior Member opelke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Rummen
    Berichten
    605

    Standaard

    Stop Bernd én Francis (want die draagt ook heel wat bij denk ik tot hun progressie) in eender welke topwagen en ze strijden mee voorin. Dat bewijst hun palmares van de afgelopen jaren wel denk ik. Hun eerste wedstrijd met de Fabia wonnen ze in Jalhay en in de Condroz tweede. Ieper laten we buiten beschouwing want die Abarth was geen topwagen.
    In 2010 winnen ze in Wervik (eerste maal met de Octavia WRC) en de EBR (eerste maal met de Focus'08). Op het podium in Tielt bij de eerste keer met de Focus'05 en vierde in Ieper. In de Condroz gaan ze na een foutje van de baan als ze eerste zijn en in de Wallonië breekt de mechaniek als ze derde zijn.
    In Wervik dit jaar laten ze zich weer vangen maar daarna rijden ze toptijden. En in Ieper weer oog op het podium maar opnieuw verraden door de mechaniek. En dan de Omloop...
    En ja ik 'stoef' hier nu misschien voor dit duo en ja ik draag een jasje van hun team, maar terecht denk ik. [/QUOTE]

    Inderdaad
    Klopt helemaal

  3. #713
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Het liedje Geko/Snijers wist ik al vroeg dat dat nooit zou blijven duren.
    Snijers werd sinds 2006 tot 2010 gesponsord. Zijn er nog voorspellingen (5 jaar vooruit) die je met ons wil delen?

    Vorig jaar werd verteld dat Snijers te oud werd en hij zijn rijstijl niet meer kon aanpassen aan een moderne wagen, met de Mini draait alles goed en horen we ineens niks meer?
    Na de rally van Ieper zei men (onterecht) dat Casier een zwakke wedstrijd gereden had, terwijl hij aan het strijden was met Weijs voor de podium-plaats, voor hij uitviel...
    De S12 was trouwens net voor de Omloop nog gereviseerd bij Prodrive, niet bij NCRS...

    Er zijn er hier enkele op 't forum die alles en iedereen afbreken, maar 't is wel voor die piloten/wagens dat ze in 't weekend gaan kijken. Dat een Snijers, Casier, Debackere enz, ervoor hard moeten werken om het budget rond te krijgen om toch maar aan de start te kunnen komen met een topwagen, dat vergeten ze natuurlijk... Na de volgende wedstrijd zijn er hier weer ongetwijfeld een hoop reacties die geen steek houden (en vol zitten met DT-fouten).
    Laatst gewijzigd door tommeke_B; 14 September 2011 om 11:59

  4. #714
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 July 2009
    Berichten
    170

    Standaard

    [QUOTE=Dragu;239217

    Of komt er aan uwe witte evo 6 nooit niks aan ??? [/QUOTE]


    Nee jo , zolang die in showroom staat ... niks nul
    komt alleen stof op te liggen

  5. #715
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 July 2009
    Berichten
    170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Trouwens Vergokan is al lang verleden tijd , en wat hebben de Van Maercke boy's met dat hier te maken ?
    En wat was er dan wel aan de hand met de focus van Tim ? als het toch maar zogezegd was ???
    noem ze maar de steven vergalle boy's . nog een fantastische kerel , die al jaren ervoor zorgt dat de rallysport in belgie iets voorstelt. Lang leven soenens en vergalle en ...

  6. #716
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Snijers werd sinds 2006 tot 2010 gesponsord. Zijn er nog voorspellingen (5 jaar vooruit) die je met ons wil delen?

    Vorig jaar werd verteld dat Snijers te oud werd en hij zijn rijstijl niet meer kon aanpassen aan een moderne wagen, met de Mini draait alles goed en horen we ineens niks meer?
    Na de rally van Ieper zei men (onterecht) dat Casier een zwakke wedstrijd gereden had, terwijl hij aan het strijden was met Weijs voor de podium-plaats, voor hij uitviel...
    De S12 was trouwens net voor de Omloop nog gereviseerd bij Prodrive, niet bij NCRS...

    Er zijn er hier enkele op 't forum die alles en iedereen afbreken, maar 't is wel voor die piloten/wagens dat ze in 't weekend gaan kijken. Dat een Snijers, Casier, Debackere enz, ervoor hard moeten werken om het budget rond te krijgen om toch maar aan de start te kunnen komen met een topwagen, dat vergeten ze natuurlijk... Na de volgende wedstrijd zijn er hier weer ongetwijfeld een hoop reacties die geen steek houden (en vol zitten met DT-fouten).
    Voorspellingen of niet, het is toch gedaan tussen Geko en Snijers of niet misschien ?
    Waar je gehoord hebt dat Snijers zogezegd te oud was geworden om zich aan te kunnen passen aan de moderne wrc weet ik ook niet want hij bewijst telkens het tegendeel.
    Ik heb nooit gezegd dat Casier zwak gereden heeft in Ieper, integendeel zoals je zelf zegt vocht hij voor het podium.
    En dat de S12 gereviseerd werd bij Prodrive interesseert me niet.
    Indien je nog eens een hele rij weet te zeggen, zeg het dan tegen de personen die alles hebben gezegd die in je post staat maar reageer je nie af op mij

  7. #717
    Bjorn BjornW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 February 2010
    Locatie
    Poederlee
    Berichten
    1.319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fifi Bekijk bericht
    juist gio !!
    als voorbeeld : de wagen van tsjoen hing nog met haken en ogen aan elkaar(als ik iets zeg , zal ik ook maar overdrijven zeker??) starter kapot of boite , maar niemand die iets durft zeggen hahaha...
    van parijs warmlopend diff en auto die stil valt op zoning , door een zogezegd benzine probleem dus ook met hakjes over de sloot!!! , maar niemand durft het aan om de jongens van vergokan ook maar met 1 letter te bekritiseren.
    Langenakens valt uit met pech , elektronisch , maar niemand hoor ik zeggen dat colsoul schuld treft...
    van den heuvel gaat hard , maar het blijft niet heel... niemand die er iets over verteld!!!
    alleen geko bijten ze hier de broek van zijn billen af , maar fifi doet niet mee
    Wat Van De Heuvel heeft voorgehad hebben elk jaar verschillende teams voor in Ieper en Roeselare. (Ik ken zelfs een team dat dit al 3 jaar na elkaar heeft) Dat is eigen aan het parcours daar en is ook niets aan te doen. En colsoul zijn wagens lijken mij dit jaar zowiso al minder betrouwbaar dan vorig jaar.

  8. #718
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Voorspellingen of niet, het is toch gedaan tussen Geko en Snijers of niet misschien ?
    Wel straf dat je het (naar eigen zeggen) 5 jaar op voorhand al wist.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Waar je gehoord hebt dat Snijers zogezegd te oud was geworden om zich aan te kunnen passen aan de moderne wrc weet ik ook niet want hij bewijst telkens het tegendeel.
    Ik heb nooit gezegd dat Casier zwak gereden heeft in Ieper, integendeel zoals je zelf zegt vocht hij voor het podium.
    En dat de S12 gereviseerd werd bij Prodrive interesseert me niet.
    Indien je nog eens een hele rij weet te zeggen, zeg het dan tegen de personen die alles hebben gezegd die in je post staat maar reageer je nie af op mij
    De rest had ik niet tegenover jou bedoeld (al voel je je toch aangesproken?), ik ga zeker niet beginnen opzoeken wie wat gezegd heeft, maar het werd toen (1,5 jaar geleden) in elk geval wel op het forum geschreven.
    Dat het je niet interesseert dat de S12 bij Prodrive gereviseerd is kan mij niks schelen, 'k meldde dat maar eens voor de personen die hier alles op NCRS willen afschuiven.

  9. #719
    Senior Member killroy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 June 2011
    Locatie
    Zwevegem
    Berichten
    298

    Standaard

    En nu genoeg zeker over elkaar en weer terug naar de topic dus omloop van vlaanderen

  10. #720
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Wel straf dat je het (naar eigen zeggen) 5 jaar op voorhand al wist.


    De rest had ik niet tegenover jou bedoeld (al voel je je toch aangesproken?), ik ga zeker niet beginnen opzoeken wie wat gezegd heeft, maar het werd toen (1,5 jaar geleden) in elk geval wel op het forum geschreven.
    Dat het je niet interesseert dat de S12 bij Prodrive gereviseerd is kan mij niks schelen, 'k meldde dat maar eens voor de personen die hier alles op NCRS willen afschuiven.
    Veel mensen wisten dat deze samenwerking te mooi was om te blijven duren, maar veel van die mensen wilden er niet voor uitkomen om discussies zoals nu te vermijden, als jij dat nu straf vind is dat voor mij geen probleem.
    Me aangesproken voelen, waarom zou ik ? Mooie liedjes duren niet lang

Soortgelijke discussies

  1. PRONO Omloop van Vlaanderen 2011
    By CPWRC in forum Rally binnenland
    Reacties: 73
    Laatste bericht: 23 October 2011, 20:00
  2. foto's / video's Omloop van Vlaanderen 2011
    By mas-racing in forum Rally binnenland
    Reacties: 90
    Laatste bericht: 27 September 2011, 16:52
  3. Omloop van Vlaanderen 2010
    By Tom in forum Rally binnenland
    Reacties: 728
    Laatste bericht: 25 September 2010, 15:44
  4. 50 jaar Omloop van vlaanderen
    By co-pilootje in forum Rally binnenland
    Reacties: 1209
    Laatste bericht: 1 February 2010, 17:26
  5. Omloop Van Vlaanderen
    By tommeke_B in forum Rally binnenland
    Reacties: 1402
    Laatste bericht: 17 September 2007, 18:48

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •