Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 86

Discussie: SMOG-regel

  1. #31
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    dat dien envelop van de belastingen maar snel komt, ik moet een paar duizend euro terugtrekken
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  2. #32
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Wrijf het er nog een beetje in.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #33
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    sorry
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  4. #34
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    En iedereen vandaag mooi 90 km/u gereden op de snelweg en een enorme bijdrage geleverd voor het milieu?
















    Ik alvast niet!
    Toen ik deze voormiddag aan het aanschuiven was in de file tussen Gent en Antwerpen twijfelde ik nog om zo'n SMOG-bord mee te nemen als souvenir maar heb het dan toch maar laten staan... Dat ze eerst iets doen aan het file-probleem in België, er zal dan zoveel SMOG niet zijn... Tot zolang, je m'enfous, ik veeg er mijn voeten aan!

  5. #35
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Meeste plaatsen waar het geldt, zijn de plaatsen waar je 's morgens en 's avonds stapvoets moet rijden.

    Ik heb er geen last van gehad, mooi kunnen doorrijden, want er waren geen bordjes
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  6. #36
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E30 Bekijk bericht
    als protest tegen hun domme regeltjes die nergens op slaan,
    zal ik vrijdag naar brussel rijden in 3de aan 90 km/h. Lekker wat meer rpm, dus meer CO2 en meer fijnstof. Ze moeten het maar weten.
    en in het terugrijden achterste plak eraf en dan aan 200 terug...snel rijden, veel co2
    zegt de man met een link in zijn profiel naar 'Energie, wij gaan er zuinig mee om'... (grapje hé )

  7. #37
    Senior Member E30's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    België
    Berichten
    607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feysn Bekijk bericht
    zegt de man met een link in zijn profiel naar 'Energie, wij gaan er zuinig mee om'... (grapje hé )
    hahahaha......damn 1-0

  8. #38
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    filerijden lost de smog idd niet op, maar anderzijds kan het écht je dag niet verknallen door een beetje trager te rijden, toch?

    @grungie, over die borden: op de E17 heb ik gisteren gemerkt dat alle nieuwere borden wel degelijk de 'smog 90' aangeven hoor . naar verluidt zouden oudere borden aangepast moeten worden om smog-alarms weer te geven, wat dan weer niet in het budget paste voor deze maatregel. nieuwe borden voorzien is dan weer 'peanuts'...

    daarentegen ben ik weer eens bij de verklaringen van een zeker JMDD... dat hij zijn chauffeur snelheidsovertredingen laat begaan, is eigenlijk 'not done', maar kom... de uitleg die hij eraan geeft raakt kant noch wal! "ik was te laat voor..." -> als ik dat uitleg bij een politierechter, verzwaart die de straf. "ik moet twee dagen congé nemen door de files..."-> en wij niet, wij zijn allemaal luie donders die thuis op onze reet wachten op betere dagen of wat?!
    'k had wat bedenkingen bij de persoon (in bepaalde opzichten is hij wel een verademing, in andere is hij een rasechte populist en politicus), maar zo'n verklaringen zetten hem voor mij toch in het lijstje 'politiek schorem'!
    Leve de verkeersboete in functie van het loon -> zien of hij er dan nog graag een tiental per jaar gaat betalen

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Verkeersboetes in functie van loon is enkel goed voor de werlozen (waavan er wel veel zijn wat meer als ons verdienen door hun zwartwerk )
    Iedereen zou gelijk voor de wet moeten zijn,volgens de grondwet toch

    Dat geld ook voor die smog toestanden,maar de zware industrie mag gewoon verder doen zoals ze bezig zijn.De hoogste concentratie was in Charleroi te vinden,in de omgeving van de Arcelor fabrieken en dergelijke.Ik ben daar vroeger een tijdje gaan werken en daar word dus niets voor het milieu gedaan.Alles is daar vuil en smerig,net zoals in de nabije omgeving van de fabriek.

  10. #40
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    GeDi... iemand die 1200 verdient (zo zijn er véél) en een boete krijgt van 300 euro, wordt toch veel harder gestraft dan iemand die bvb 3.000 euro verdient en 300 euro betaalt? en dat gaat zelfs verder dan je denkt; het is niet enkel procentueel een véél groter deel van zijn loon dat weggaat voor overtreder A, het raakt hem in mss zelfs in zijn noodzakelijke uitgaven... voor overtreder B is het zelfs niet in de luxe, maar één keer wat minder sparen, hé - is dàt gelijkheid?
    en zeg nu niet: overtreder A moet de overtreding dan niet begaan, want dàn is er pas ongelijkheid: wie meer geld heeft, "mag" meer overtredingen kopen...
    ik ben trouwens overtreder C

    wat dat andere betreft... dat noemt bevoegdheden aan de regio's toekennen! (doordenkertje voor sommigen). Trouwens, zijn er in Charleroi geen gebieden verboden voor auto's deze dagen?!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •