Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 56

Discussie: Welke rally is de mooiste van Nederland

  1. #1
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard Welke rally is de mooiste van Nederland

    Daanet nog eens enkele beelden bekeken van de hellendoorn ... de max !!
    Ook al telde die niet mee voor het kampioenschap (waarom was dat eigenlijk?).

    Maar welke wedstrijd is volgens jullie (belgen en nederlanders die al dan niet er al geweest zijn) de mooiste, spectaculairste met het sterkste deelnemersveld.

  2. #2
    Senior Member barresjok's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    960

    Standaard

    Hulst vindek de mooiste (2x gedaan)

    Bhv is ook mooi (3x)

    De Ele vind ik minder (1x)

    Deze 3 liggen dicht bij Belgie

  3. #3
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Ik heb er 2 kunnen doen dit jaar (hulst- exotc green) en vond Hulst de mooiste, Perkepolder is beestig mooi



  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Hellendoorn is het mooiste, mooiste onverhard en gewoon de mooiste proeven vind ik.
    Telde dit jaar niet mee omdat er een nieuwe organisatie is en dan mag die nog niet meetellen voor het kampioenschap.

    Dan de ELE, ook veel mooie punten en derde de BHV (Exotic Green).

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 July 2007
    Berichten
    311

    Standaard

    De mooiste , moeilijkste enz Hellendoorn .
    Bhv eveneens zeer leuk ,veel volk en mooi onverhard ..
    Ele iets teveel indutriezone maar zeker de moeite .
    Hulst , kort en krachtig ..heel leuk ook voor publiek die bijna elke kp kan volgen ..
    Zuiderzee-Tank s ..met het weer en in het donker en de sfeer , aantrekkelijk om te rijden ! Smalle dijkwegentjes heeft iets appart ..
    Barneveld eveneens compacte rally ..1 dag ..
    Almere ..tevens alles op 1 dag met dag ervoor de sprint desnoods als test op; parcours gedeeltelijk in omgekeerde richting en onverhard ..
    Euregio de enige die ik nooit reed ..
    Kortom voor mij altijd en feest te rijden bij onze buren ook al vanwege de condities !
    In Nederland moeten de piloten niet gaan keuren zoals hier bij ons het meestal uren tijdverlies is !!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 August 2007
    Berichten
    241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    Daanet nog eens enkele beelden bekeken van de hellendoorn ... de max !!
    Ook al telde die niet mee voor het kampioenschap (waarom was dat eigenlijk?).
    De organisatie die voorheen de Hellendoornrally/Golden Tulip Rally verzorgde is er mee opgehouden. Daar is een groep mensen op ingesprongen die het jammer vond dat de rally verloren ging. (De Hellendoornrally/GTR had altijd een goede reputatie bij zowel de rijders als het publiek) Regelementair mag een door een nieuwe organisatie verzorgde rally echter niet voor een kampioenschap meetellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    Maar welke wedstrijd is volgens jullie (belgen en nederlanders die al dan niet er al geweest zijn) de mooiste, spectaculairste met het sterkste deelnemersveld.
    Voor mij is in Nederland de Hellendoorn Rally de mooiste rally, qua proeven en qua sfeer. En gezien de reacties in Nederland nadat de oude organisatie er mee stopte, sta ik daar zeer zeker niet alleen in.

    Alleen.................., vraag ik me wat af.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KDM Bekijk bericht
    Welke rally is de mooiste van Nerderland
    Nerderland? Als van "land van Nerds"?
    Nou bedankt hoor. (zei de Nederlander)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Oja, Almere nog vergeten! Ook een hele leuke

  8. #8
    Rallygirl Dutchy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 March 2007
    Locatie
    Hollandsche Rading
    Berichten
    171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk bericht
    De organisatie die voorheen de Hellendoornrally/Golden Tulip Rally verzorgde is er mee opgehouden. Daar is een groep mensen op ingesprongen die het jammer vond dat de rally verloren ging. (De Hellendoornrally/GTR had altijd een goede reputatie bij zowel de rijders als het publiek) Regelementair mag een door een nieuwe organisatie verzorgde rally echter niet voor een kampioenschap meetellen.

    Voor mij is in Nederland de Hellendoorn Rally de mooiste rally, qua proeven en qua sfeer. En gezien de reacties in Nederland nadat de oude organisatie er mee stopte, sta ik daar zeer zeker niet alleen in.
    In Nederland heeft een rally-organisator een bestuur en een organisatiecomité (die de uiteindelijke rally organiseren).

    Het huidige bestuur van Hellendoorn is nieuw, en mag, volgende de regels van de KNAF, het eerste jaar zeker niet meetellen. Daarna wordt bekeken of ze "kalender-waardig" zijn voor de toekomst.

    Dat er in het organisatiecomité samen meer dan 100 jaar ervaring zit, daar mocht niet naar gekeken worden volgens de regels. Uiteindelijk kwamen gelukkig (bijna) alle deelnemers gewoon opdagen, en kregen ze daar een pracht van een startveld.

    Ze hebben hard geknokt en ze hebben gewonnen: volgens mij de mooiste van alle Hellendoorn-edities neergezet en iedereen is vol lof! Het is onze grootste en onze mooiste.

    Volgend jaar moet Hellendoorn weer op de kalender. Ze verdienen het!!!

  9. #9
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    1) Hellendoorn




    2a) Almere
    2b) Vechtdal sprint
    3a) ELE
    3b) Hulst
    3c) Euregio
    4) EGR (voorheen BHV)
    5) Barneveld

    --------------------------------------------------
    Nadelen:
    1) Weinig, behalve veel volk = langere reistijden. Vrijdag onvoorspelbaar vanwege jeugdig biergebruik...
    2a) Weinig, kan nog komen als ze dat stuk land gaan bebouwen...
    2b) Te weinig proeven, rally van maken
    3a) ELE: officials (heb daar altijd wel wat) en duurt eeuwen voordat je bij het perscentrum bent
    3b) Wat een ontzettend eind rijden! Tol bij Antwerpen...
    3c) Erg laat in het jaar = koud. Vriendin jarig, dus weer geen Euregio dit jaar...
    4) Lekker rustig, geen mens op de proef te zien... (cynisch)
    5) Ophoping van ....vreemd.... volk daar... Bier erin en ze gaan helemaal los...

  10. #10
    Senior Member barresjok's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    960

    Standaard

    die rally met die splash en veel onverhard welke is dat weer? die zou ik graag volgend jaar doen?

    Waar Bijvelds nog tegen vdHeuvel SR. eeft gereden

    Ligt die splash er volgen jaar ook?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •