Bekijk resultaten enquête: Wie pakt de titel?

Aantal stemmers
38. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Hamilton

    22 57,89%
  • Alonso

    11 28,95%
  • Raikkonen

    5 13,16%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: Wie pakt de titel?

  1. #1
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard Wie pakt de titel?

    Vond het gek dat er nog geen poll over was...dus bij deze, wie wordt er wereldkampioen?

    Hamilton, Alonso of Raikkonen ??

  2. #2
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Ik heb gestemd voor Alonso. Eigenlijk hoop ik dat hij het niet wordt, maar ik heb zo'n gevoel dat hij aan het langste eind gaat trekken.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  3. #3
    Senior Member vrukkus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 August 2007
    Locatie
    limburg
    Berichten
    406

    Standaard

    Hamilton of tenminste da hoop ik toch

  4. #4
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Raikkonen vermoed ik. De kans dat de McLaren boys iets uitsteken tov elkaar is redelijk groot IMO.

    Eigenlijk is het gelijk voor mij wie wint, ze verdienen het alledrie.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    324

    Standaard

    gestemd op alonso, 'k hoop ook dat hij wint... maar vrees dat hij en hamilton wel eens elkaar der kunnen uitrijden...
    (\__/)
    (='.'=)
    ('')_('')

    This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination!!!!!!!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik heb voor Alonso gekozen.
    Ik zie liever dat Raikkonen de titel neemt,maar door zijn achterstand is dat zo goed als uitgesloten.
    Omdat ik Hamilton liever niet zie winnen en het McLaren niet gun dat ze volgend jaar de nummer 1 op hun wagen hebben,heb ik maar voor Alonso gekozen.Alonso is volgens mij ook meer een echte racer als Hamilton,maar das mijn gedacht natuurlijk

    Maar hopelijk word het toch Kimi

  7. #7
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Ik ga voor Raikkonen. Deels omdat hij voor Ferrari rijd, deels omdat hij de laatste paar races echt goed bezig is, maar dat overbloemd word door het McLaren-modder-gegooi. Ik zie Alonso nog wel vreemde dingen doen omdat hij ook weet dat Lewis niet tot het gaatje kan verdedigen bij inhaalacties / starts. Waar 2 honden vechten om een been...

  8. #8
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Ik heb toch maar Hamilton gekozen, al bestaat idd de kans dat Raikonnen er nog mee gaat lopen.

  9. #9
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Ik hoop Raikkonen, maar heb toch op Hamilton gestemd.
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  10. #10
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard

    Nu kan hamilton bewijzen uit wat voor hout hij is gesneden, dit word de eerste race waar hij echt onder druk komt te staan.
    tot nu toe was hij de nieuwkomer die het wel aardig deed ,en dan ineens stond hij daar met een enorme voorsprong bijna niet meer te overbruggen.
    maar nu komt de wedstrijd van zijn leven tegenover alonzo kan hij zich niks permiteren en tegenover raikonen blijft allles mogelijk.
    maar tegenover hem staan nu net die twee die in het verleden onder enorm hoge druk topprestaties hebben geleverd ,dus verwacht ik een zinderende finale met immens veel mogelijkheden
    stel je eens voordat hamilton in de fout gaat en terugvalt neer een plaats buiten de punten , en dat kimi op kop komt te rijden met massa in 2 de positie en alonzo in 3 de dan blijft het kampioenschap open tot op de ff
    ik denk dat we dan van alonzo enkele mooie staaltjes gaan te zien krijgen, want ondanks alles blijft hij een van de top rijders

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •