Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 127

Discussie: Ronde door Vlaanderen - 2 februari 2013 - Nieuw concept

  1. #111
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    Bedankt Kjell !

    Leuke rit in een schitterend decor. En met een, ook voor ons, verrassend eindresultaat.
    Want nooit het gevoel gehad dat we goed bezig waren. Het liep bij mezelf niet zo vlot zoals ik het zou willen.
    Een paar keer meeval gehad, en gelukkig ook dat we verdachte of delicate situaties steevast samen eens onder de loep nemen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mas-racing Bekijk bericht
    proficiat aan de winnaars Dirk en Bert " Millbrook "

  2. #112
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    Laatste RT was in Moen, pagina 38 in het roadbook

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trx Bekijk bericht
    Waar was die laatste ? Die andere doen we redelijk tot zeer goed (2 maal 0 sec der naatst) en daar opeens volledig de mist in ?

  3. #113
    Senior Member trx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Millbrook Bekijk bericht
    Laatste RT was in Moen, pagina 38 in het roadbook

    Dat was RT 6 , maar ik zie in die lijst 7 tijden, hoe komen ze daar aan ?
    En op zo'n korte RT's 563 seconden te vroeg inklokken , wist niet dat mijn 106ke zo hard ging.

  4. #114
    Senior Member trx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Ik was er niet bij, maar zou het niet kunnen dat er een dubbele RT was (dus 1 start maar 2 tijdsopnames)? Als je vergeet dat er nog een tweede is, ben je te vroeg aan de tweede.
    Bij de RT's hield ik daar rekening mee, de meeste niet zag ik, eens ze controle gepasseerd waren gingen ze sneller rijden, ik ging amper sneller rijden, dat zou mij misschien 20 of 30 sec opleveren, maar geen 563. Bovendien was ik de controle er voor 58 sec te laat, dan zou ik al eerst die 58 sec moeten ingehaald hebben.

    @Millbrook, de 6e RT in Moen, die was toch afgelopen aan TK 24 ? Ik weet dat we aan die TK op tijd ingeklokt hebben maar dan serieuze fout gemaakt, maar dan nog kan het geen 563 sec zijn want tijd tot aan TK 25 was maar 8 minuten.


    En nog eens, ik zeg niet persé dat er een fout gemaakt is, voor de uitslag zal het in het algemeen klassement hoop en al 4 plaatsen schelen maar ik ben nieuwsgierig naar de fouten...

    Iemand trouwens enig idee of de 'oplossing' van de pijlen / puntenritten online komen ?

  5. #115
    Senior Member mantabalast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 December 2008
    Berichten
    149

    Standaard

    Deze editie van de Ronde door Vlaanderen was ( alweer ) grandioos !

    proficiat aan de inrichters voor deze perfecte organisatie.
    Mooi, pittig en foutloos roadbook.
    (éénmaal ferm de mist ingegaan door zelfoverschatting en het idee van "hier kennen we het", onder de brug in Kerkhove)

    Aan alle medewerkers hartelijk dank, het was een onvergetelijk namiddagje ( met na middernacht nog enthousiaste catering).

    tot volgend jaar.

    ps: iemand een idee of die BDNl-cup nog doorgaat in 2013 ?

  6. #116
    Member
    Geregistreerd
    17 October 2011
    Berichten
    85

    Standaard

    Ook vanuit ons kamp een welgemeende dank u wel. De rit was top!

  7. #117
    volvo power SVENSK TIGER's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 November 2008
    Berichten
    126

    Standaard

    @ Karel : knappe tweede plaats jongens ! Volvo power zou ik zeggen .

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 March 2008
    Berichten
    391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SVENSK TIGER Bekijk bericht
    @ Karel : knappe tweede plaats jongens ! Volvo power zou ik zeggen .
    Dit jaar niet met de vertrouwde Volvo, proficiat aan de Volvo jongens
    Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018

  9. #119
    Japanese Performance J.D.B.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 November 2007
    Locatie
    Oudenaarde
    Berichten
    449

    Standaard

    Proficiat aan de winnaars !

    De Ronde was weer dik in orde, superleuke rit in onze achtertuin.
    Lekker doorrijden zonder veel gepuzzel.
    Het heeft ons deze keer wel geluk gebracht, we behaalden ons beste resultaat tot nu toe !

  10. #120

    Standaard

    @mantabalast :
    In 2013 zal er geen BDNL-Cup zijn, maar we zijn met onze Nederlandse en Duitse collega's wel afgesproken om dit jaar rond de tafel te gaan zitten voor 2014.

    @trx
    Er waren 6 RT's, maar in de eerste RT werd je 2x gechronometreerd op twee verschillende plaatsen - wat dus 7 FF-tijden oplevert. Er stond een FF net na het onverhard links - (net achter de spoorwegtunnel) - en eentje op het roadbook pagina 5, linkse kaart, op de tweede "a" van het woord "Pannenbakkerij". Deze twee FF stonden dus relatief dicht bij elkaar voor de Classic klasse - (maar voor de Marathon zat hier wel een aantal km verschil tussen).

    Voor de laatste RT - (RT nummer 6, maar dus de 7e FF tijd) - stond de finish op de "T-rechts", net voor je het woord Bouvriebeek kruist op pagina 38.
    -563 seconden is meer dan 9 minuten te vroeg... Wat inderdaad vrij merkwaardig is en quasi niet mogelijk - (tenzij je te vroeg gestart bent natuurlijk... ?)
    Nu is het natuurlijk nog moeilijk om te achterhalen wat er verkeerd is gegaan. Daarom is het nuttig om na de wedstrijd nog even te blijven, zodat je bij het afficheren van het voorlopig klassement nog even bij de Relatie Deelnemers kunt nagaan om te zien waar je verkeerd was - (en de organisator een fout kan rechtzetten, indien hij een fout zou hebben gemaakt).
    Alle RT's werden met fotocellen gechronometreerd en de tijden werden via een draadloze verbinding naar de rekenkamer gestuurd... In die communicatie kan er in principe niks verkeerd gaan, dit verloopt vol-automatisch. Maar het blijft merkwaardig.

    @trx
    We zullen de ideale rijroute en de puntjes waar het wat moeilijker was, op onze site zetten. Maar geef ons wat tijd om op adem te komen

    @alle deelnemers
    Hartelijk dank voor jullie deelname en voor de vele positieve reacties. Zonder dat we er de intentie toe hadden, was deze editie van onze Ronde duidelijk aan de moeilijkere kant. Een heuvelachtig en bochtig parkoers, veel water op de weg, stafkaarten die weliswaar zeer duidelijk en correct waren, maar een 1:50.000 kaart is inderdaad niet altijd van het gemakkelijkste,... Anderzijds, het mag wel een keer iets hebben

    See you in 2014 - zoals de traditie bij Hemicuda het wil, in een volledig andere regio !

Soortgelijke discussies

  1. ronde door vlaanderen
    By kadetje in forum Rittensport
    Reacties: 138
    Laatste bericht: 12 December 2013, 12:55
  2. Ronde door Vlaanderen 2012
    By Autostal Hemicuda in forum Rittensport
    Reacties: 188
    Laatste bericht: 20 February 2012, 11:23
  3. Ronde door Vlaanderen 2010
    By Jonas in forum Rittensport
    Reacties: 297
    Laatste bericht: 21 February 2010, 16:52
  4. Ronde door Vlaanderen - 7 februari 2009
    By Autostal Hemicuda in forum Rittensport
    Reacties: 106
    Laatste bericht: 24 February 2009, 09:28
  5. Reacties: 40
    Laatste bericht: 15 February 2008, 11:43

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •