Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 373

Discussie: BATracer

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard BATracer

    Mijn madam vond dat ik de badkamer verder moest afwerken en ik had geen goesting, ik heb dus maar een nieuw tijdverdrijf gezocht op 't internet
    En het is BATracer geworden, een gratis online manager race game met verschillende race klassen (F1, V8 supercars, BTCC, ...).
    Het ziet er precies allemaal redelijk ingewikkeld uit in het begin, maar ik ben vastbesloten door te stoten naar de top

    Als je als nieuweling begint, heb je enkel de keuze uit een aantal "academy games" om het spel te leren kennen. En pas als je daar bepaalde resultaten hebt gehaald, kan je meespelen in de pro games.
    Ik heb dus een F1 2007 spel gekozen en moest daar een nieuw team aanmaken. Alle goede auto's waren al weg, ikke dus Toyota gekozen en direct tot team leader gebombardeerd. Ondertussen, een half uur later, heeft er ne Portugees zich als tweede rijder bij mijn team aangemeld. Op het moment dat je een team aanmaakt, kan je dat team ook voor een half uur blokkeren om bvb een vriend toe te laten zich als tweede rijder aan te melden ipv ne wildvreemde.

    Verder heb je een aantal trainingssessies (ik heb daar momenteel de tweede tijd op 9 rijders die al gereden hebben, de rest zijn dus waarschijnlijk ook beginnelingskes ), een kwalificatie, een warmup en een race. En als ik het goed begrijp, begint de kwalificatie ongeveer nen dag nadat er zich 22 spelers hebben aangemeld voor een seizoentje F1. En dan elke dag is er ongeveer een nieuwe sessie.

    Ik hoop dat het binnenkort allemaal wat duidelijker wordt wat ik juist moet doen in dat spel, maar de vraag is dus.... zijn er hier nog mensen die dat spelen?
    En zo ja, laat dit dan een topic zijn waarin ge al uw spelervaringen en -mededelingen over hoe goed ge gepresteerd hebt kwijt kunt aan de rest van de forumleden
    Laatst gewijzigd door Scuderio; 2 November 2007 om 19:53
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •