Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Clio R3 Lauwaert 1/18e - bouwer gezocht

  1. #1
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard Clio R3 Lauwaert 1/18e - bouwer gezocht

    Dag iedereen

    Via LC Racing zal er een beperkte decalreeks uitkomen in 1/18 van de Clio R3 van Koen Lauwaert van de Omloop Van Vlaanderen 2012.
    De teamleden zelf en de hoofdsponsor willen al zeker 5 autootjes en daarvoor zijn we op zoek naar ervaren bouwers die deze modellen kunnen samen steken.

    Als vergoeding voor deze inspanning krijgt de bouwer zelf een basis Clio en een decalset van ons, uiteraard is er ook een vergoeding voor de verf en producten die gebruikt worden.

    Zijn er kandidaten om deze opdracht aan te nemen?
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  2. #2
    #46# Doc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 April 2010
    Locatie
    Maasmechelen
    Berichten
    405

    Standaard

    Allez, zal ik effe reageren hier. Als ik het goed begrijp zoeken jullie een ervaren bouwer om 5 modellen te maken. Wat zetten jullie er tegenover : een basis clio met decals, en vergoeding van verf en materialen. Sorry, maar als ervaren bouwer sprekend, denk ik niet dat jullie hier een ervaren bouwer voor gaan vinden. Als ik jullie vertel dat ik tussen de 150 en 250eu per model vraag, en dan vraag ik echt niet veel in vergelijking met vele andere bouwers, denk ik toch dat jullie je vergoeding gaan moeten herzien. Ik vrees anders voor de kwaliteit van het afgewerkt product als je iemand gaat vinden die het doet voor wat jullie bieden.
    Begrijp me niet verkeerd, ik wil jullie absoluut niet op stang jagen, en ik wil ook absoluut niet overkomen als 1 of ander bluffertje dat probeert de prijs op te drijven, maar ik wil jullie gewoon even op de hoogte brengen van de prijzen die door de betere bouwers gehanteerd worden. Ik wil alleen beletten dat jullie achteraf teleurgesteld gaan zijn van het eindresultaat.

    m.v.g. Philip

Soortgelijke discussies

  1. Renault clio cup
    By antoine in forum Algemeen
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 26 October 2015, 08:17
  2. Gezocht: bouwer Metro 6R4 schaal 1:18
    By Bytes in forum Modelbouw
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 27 December 2011, 17:44
  3. Gezocht: een bouwer voor bmw m3 e30 rallycar
    By Coremans Rallyteam in forum Modelbouw
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 1 December 2011, 18:41
  4. Nico met de clio okt 08
    By GothicdEvil in forum Rallycross
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 29 November 2008, 21:02
  5. Clio cup 2008 B
    By Slc in forum Circuit
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 24 May 2008, 17:37

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •