Pagina 5 van 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 292

Discussie: Wrc 2014

  1. #41
    Senior Member clj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 September 2008
    Berichten
    203

    Standaard

    Zou er nog twijfel zijn na dit "promo" filmpje van Neuville zijn test voor Wales?
    http://www.irallylive.com/ir_vid.htm?00001225!

  2. #42
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clj Bekijk bericht
    Zou er nog twijfel zijn na dit "promo" filmpje van Neuville zijn test voor Wales?
    http://www.irallylive.com/ir_vid.htm?00001225!
    Ik ben geen expert ofzo maar dit filmpje circuleert al enkele weken op het internet, hij rijdt trouwens ook met het nieuwe model van de Fiesta WRC

  3. #43
    Banned
    Geregistreerd
    26 January 2011
    Locatie
    Niemand in het land
    Berichten
    120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    zeiden we vorig jaar niet dat VW wel de zaken op orde had, maar nog geen kampioen kon worden in het eerste jaar? (Mezelf meerekenen) oke, Loeb stopte, Citroenrijders verzaakten en de Ford rijders konden het net bijbenen, maar toch knap van VW. Hyundai kan ook onverwacht goed uit de startblokken komen en iedereen sprakeloos maken en met Ford en Citroen strijden.
    ik gelof nooit dat hundai gaat kunnen stunten zoals vw dat heefr gedaan vw ford citroen en nog anderen hebben bergen ervaring en de knowhow om wedstrijdwagens in elkaar te steken . Ik geloof niet in de sint .

  4. #44
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trippeltitty Bekijk bericht
    ik gelof nooit dat hundai gaat kunnen stunten zoals vw dat heefr gedaan vw ford citroen en nog anderen hebben bergen ervaring en de knowhow om wedstrijdwagens in elkaar te steken . Ik geloof niet in de sint .
    Hyundai zal misschien wel dichter van de top zitten dan destijds maar ook ik denk dat ze nooit een topteam zullen zijn, om de combinatie VW/Ogier te kloppen zal je heel straf uit de hoek moeten komen, ook Latvala is stilaan sterker aan het worden want dit jaar was voor hem seizoen om de auto te leren kennen en meer naar z'n hand te zetten

  5. #45
    Senior Member den laagvlieger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.875

    Standaard

    brillemans naar de spleetogen, hirvonen terug naar ford volgens engels autosport site en autonews

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 May 2012
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den laagvlieger Bekijk bericht
    brillemans naar de spleetogen, hirvonen terug naar ford volgens engels autosport site en autonews
    Ook net gelezen ik hoop dat het voor die spleetogen menens is

    neuville is top volop in ontwikkeling laat ons hopen dat hij bij die spleetogen de steun krijgt die hij daar nodig heeft zou anders niet goed zijn voor zijn carrière

    we zien wel ik persoonlijk had hem liever dit niet zien doen

  7. #47
    Senior Member rallykat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 May 2012
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Hyundai zal misschien wel dichter van de top zitten dan destijds maar ook ik denk dat ze nooit een topteam zullen zijn, om de combinatie VW/Ogier te kloppen zal je heel straf uit de hoek moeten komen, ook Latvala is stilaan sterker aan het worden want dit jaar was voor hem seizoen om de auto te leren kennen en meer naar z'n hand te zetten
    Ik denk ook dat hij niet direct competitief zal zijn maar als je ziet welke goeie en schone auto s kia en huundai groep maken denk ik toch dat ze nie ver zullen zitten. De koreaantjes hyundai en kia zijn in vele opzichten beter dan bv ford en vw kijk maar naar de langeduurtesten van gewone autos. Ik ben nochtans een ford fan zene.

  8. #48
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallykat Bekijk bericht
    Ik denk ook dat hij niet direct competitief zal zijn maar als je ziet welke goeie en schone auto s kia en huundai groep maken denk ik toch dat ze nie ver zullen zitten. De koreaantjes hyundai en kia zijn in vele opzichten beter dan bv ford en vw kijk maar naar de langeduurtesten van gewone autos. Ik ben nochtans een ford fan zene.
    Ik denk niet dat het verstandig is om straatauto's te vergelijken met rallyauto's, voor de rest hoop ik dat ze grote concurrentie zullen vormen maar toch blijf ik bij m'n vrees dat het net andersom zal zijn

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Ik denk niet dat het verstandig is om straatauto's te vergelijken met rallyauto's, voor de rest hoop ik dat ze grote concurrentie zullen vormen maar toch blijf ik bij m'n vrees dat het net andersom zal zijn
    deze maand hebben ze in spanje hun eigen rally gereden 15 testdagen na elkaar hebben ze getest,goed voor meer dan 1000km
    dit was dan nog enkel maar in spanje, ze hebben ook al enorm veel km's erop zitten op tarmac en gravel,en telkens met nieuwere evoluties dat ze proberen

  10. #50
    Senior Member rallykat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 May 2012
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    deze maand hebben ze in spanje hun eigen rally gereden 15 testdagen na elkaar hebben ze getest,goed voor meer dan 1000km
    dit was dan nog enkel maar in spanje, ze hebben ook al enorm veel km's erop zitten op tarmac en gravel,en telkens met nieuwere evoluties dat ze proberen
    Inderdaad en op de beelden te zien ging het verre van slecht

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws en geruchten en spelregels 2014
    By FOCUSWRC in forum Rally binnenland
    Reacties: 33
    Laatste bericht: 21 September 2013, 17:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •