Pagina 28 van 29 EersteEerste ... 1826272829 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 289

Discussie: Rally Portugal 2007

  1. #271
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Ja, daar konden ze ook wel niet anders hé. Spijtig voorval, maar regels zijn regels, dus ook voor Ford. 5 minuten straftijd is eigenlijk nog een lichte straf...
    Da vind ik ook , voor het zelfde geld werden alle fords uit koers genomen dan ging het pas erg zijn.
    Regels zijn er om na te leven hé, wie dat niet doet wordt terecht bestraft

  2. #272
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Ik weet zeker dat het voor een piloot veel erger is wanneer hij door een tijdstraf 2e wordt ipv 1e, dan dat hij 4e wordt ipv 2e.

    Soit, Loeb is de nieuwe leider met 1 punt voorsprong en nog 11 wedstrijden te rijden. Meer mag een mens niet willen wat betreft het verloop van de wk-stand. Ik vind het alleszins spannend.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  3. #273
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobyfreak Bekijk bericht
    Te dunne zijruiten,wa ne zever is da nu weer, welk ne mens gaat nu de dikte van de ruiten gaan meten
    die dikte nie zo v belang maar wel h gewicht ze ermee uitsparen!

  4. #274
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Hoe kun je nu zeggen dat dit maar een futteliteit is?
    Regels zijn regels en hoe klein ook de overtreding, er moet een bestraffing komen.
    Als er regels bestaan over de dikte van de ruiten dan moeten die nageleefd worden. Punt uit.
    Ford heeft de regels overschreden en heeft nog een milde straf gekregen.

    Dan hebben jullie zeker nog de NASCAR niet gevolgd? Daar hebben ze onlangs de 'Car of Tomorrow' geintroduceerd. Dat is een nieuw type wagen dat de komende seizoenen gefaseerd ingevoerd word.
    Nu, bij de eerste race van die COT is een wagen afgekeurd bij een keuring voor de race omdat een bepaalde bar in de deur 17 duizendensten van een inch te laag was.
    17 duizendsten inch of 0.43 mm. De toleranties die NASCAR toestaat zijn minder dan 0.4 mm. Daar zeveren ze er niet over zunne. De regels volgen of ge loopt serieus tegen de lamp.

    Toen ik het las moest ik trouwens terugdenken aan een bepaald incident in de F1 (toch de meest hoogtechnologische sport die er is) waar een afwijking van 10 mm nog werd door de vingers gezien.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #275
    Senior Member Focus WRC2007's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    240

    Standaard

    Spannend ? Nu is de spanning er helemaal uit.Of denk je nu echt dat dien Focus nog sneller kan.Ze kunnen al 15 jaar niet volgen , en dat zal dit jaar ook weer zo zijn.

  6. #276
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    westkust
    Berichten
    165

    Standaard

    Als ze willen gewicht uitsparen zouden ze misschien beter de piloot en de co een purge geven gewicht uitsparing verzekerd en niet strafbaar haha

  7. #277
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercury Bekijk bericht
    Als ze willen gewicht uitsparen zouden ze misschien beter de piloot en de co een purge geven gewicht uitsparing verzekerd en niet strafbaar haha
    veel vermageren mogen gronholm of hirvonen toch nie meer doen hoor denk ik !

  8. #278
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik denk dat het eerder is om een lager gelegen zwaartepunt te hebben.Hoe hoger het gewicht zit,hoe slechter het voor een racewagen is.De ruiten zitten nogal redelijk hoog en als ze op zo een manier dan een beetje kunnen "winnen"
    In ieder geval vind ik het een normale straf.
    De meesten zien hier weer een complot van fia-citroen tegen de rest in,maar het is en blijft een feit dat die focus dus niet comform was.

  9. #279
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Focus WRC2007 Bekijk bericht
    Spannend ? Nu is de spanning er helemaal uit.Of denk je nu echt dat dien Focus nog sneller kan.Ze kunnen al 15 jaar niet volgen , en dat zal dit jaar ook weer zo zijn.
    En volgens u zou de spanning er wel nog vol inzitten als Ford alles volgens de regels had gedaan? Voor sommigen is het nooit goed. Als ik het wrc niet meer interessant vind volg ik het gewoon niet meer hoor, dat zou maar tijdverspilling zijn. Maar ik vind het wel interessant, zeker met een punt verschil tussen 1 en 2.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  10. #280
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boucles Bekijk bericht
    En volgens u zou de spanning er wel nog vol inzitten als Ford alles volgens de regels had gedaan? Voor sommigen is het nooit goed. Als ik het wrc niet meer interessant vind volg ik het gewoon niet meer hoor, dat zou maar tijdverspilling zijn. Maar ik vind het wel interessant, zeker met een punt verschil tussen 1 en 2.
    Ik vind het ook nog spannend het wk.
    Maar tegen de rally van Duitsland zou Gronholm een mooie voorsprong moeten hebben want vanaf Duitsland komen er 4 asfaltrally's en daar zal Ford veel verliezen denk ik tov Citroën.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •