Pagina 55 van 57 EersteEerste ... 5455354555657 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 550 van 562

Discussie: Muziek

  1. #541
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Zijn er op 't forum gasten die van de kanten van Nijmwegen zijn .... of die bekend zijn met de Goffert in Nijmwegen .... of meer nog, die van 't weekend naar FortaRock XL in de Goffert in Nijmwegen gaan ?
    Life is a highway to hell

  2. #542
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Ik dacht dat den Dead_Man het hier wel al zou gepost hebben maar die zit blijkbaar al klaar achter zijn PC tot de ticketverkoop begint.

    Metallica komt (nog maar eens ) naar Rock Werchter. Zo zijn headliner op de eerste dag (donderdag dus). Ze komen naar Werchter met hun 'By request' tour. Als je dus tickets koopt mag je dus zelf (mee)beslissen welke nummers ze moeten spelen.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #543
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Nee Grungie, ik ga passen voor Metallica op Werchter en dit voor diverse redenen ...

    1) ik ben zo gene Werchter persoon
    2) 83 euro + reserveringskosten en dergelijke voor enkel Metallica vind ik wa veel want als ge al ziet wat ze op 't moment nog op den donderdag hebben is da voor in ne lijkzak te kruipen.
    3) mijn vertrouwen in het het doorsnee Werchter volkje is zeer klein, als zij mogen beslissen wat Metallica gaat brengen kan ik me al gans de setlist voorstellen want vélen denken niet verder dan tot het beruchte black album, er zijn er zelfs die denken dat dit het eerste Metallica album was en voor mij was dit het laatste.
    en ten vierde .... ik ben aan 't overwegen om nar Sonicsfere UK te gaan .... da's een metalfestival waar Metallica al is aangekondigd en op een metalfestival zal de setlist er wel compleet anders uitzien als op Werchter, trouwens ook ook Iron Maiden is daar al bevestigd.

    Daarbij, Graspop Metal Meeting heeft gisteren de eerste lading namen vrijgegeven voor de 19e editie .... Black Sabbath, Sabaton, Eluveiti, Alestorm, Doro, Metal Church, Carcass, Opeth voor er maar een paar te noemen en ze gaan volgend jaar met 2 mainstages werken.
    Ze gaan een 100 bands programeren op 3 dagen en als ge hunne prijs vergelijkt met da voor Werchter is mijn beslissing rap genomen + ze moeten nog 2 headliners bekendmaken en 't gerucht gaat dat Iron Maiden ook gaat langs komen.

    En ik moet ook wa denken aan madam Dead_Man hé .... 2014 gaat weer duur worden .... heb mijn ticket al voor Wacken Open Air in Duitsland, Hellfest in Frankrijk staan ook al in mijne agenda en ben nog aan 't afwachten welke namen FortaRock in Olland nog gaat bekendmaken.


    Life is a highway to hell

  4. #544
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard

    Komt metallica eens op request.
    Stemt iedereen op wat ze altijd al spelen.
    Loozers, ik ga ook niet.

  5. #545
    Bjorn BjornW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 February 2010
    Locatie
    Poederlee
    Berichten
    1.319

    Standaard

    Hallo allemaal, ik roep even dit topic terug tot leven omdat ik jullie hulp nodig heb.

    Vrienden van mij zijn beginnende Dj's en ze zijn nu geselecteerd om eventueel te mogen draaien op een fuif bij ons in de buurt. Probleem (zoals bij de meeste wedstrijden tegenwoordig) is dat je de wedstrijd niet kan winnen naargelang u talent maar wel door zoveel mogenlijk likes te verzamelen.

    Bij deze is mijn vraag dus of jullie zouden willen stemmen om die gasten te helpen, het is namelijk zeer close en de wedstrijd loopt nog maar tot zondag.

    Het enige dat je moet doen is onderstaande link openen, een beetje naar onder scrollen en de status liken waar staat "like als je Rob Henderickx wil zien draaien op eXplosion 2014"
    Het zou voor die mannen veel betekenen als ze de wedstrijd zouden winnen en het kan voor hun een hele grote stap voorwaarts zijn.

    https://www.facebook.com/events/4678...65434/?fref=ts


    Alvast nen dikke mercie!

  6. #546
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    en we komen nog es ff terug op Metallica "by request"

    Dit was de setlist van hun concert in Hamburg op 4 juni
    - Battery
    - Master of Puppets
    - Sanitarium
    - Ride the Lightning
    - The Unforgiven
    - Creeping Death
    - Lords of Summer
    - Sad But True
    - Fade to Black
    - And Justice for All
    - One
    - For Whom the Bell Tolls
    - Whiskey in the Jar
    - Nothing Else Matters
    - Enter Sandman
    - St. Anger
    - Fuel
    - Seek & Destroy

    Geen echte verrassingen op St.Anger na .... die had ik nie verwacht.
    Ben al nieuwsgierig naar de setlist die het Werchter-volkje heeft gekozen

    Ik verwacht trouwens dat dit de setlist op Pinkpop komende maandag ook zal worden. Ik was eerst nie van plan te gaan maar ik kon me toch niet inhouden hé



    Ik heb me trouwens vorige week goe geamuseerd op FortaRock Nijmwegen in Olland ..... Kan ook niet anders hé als ge Iron Maiden én Slayer én Antrax én Sabaton én Dimmu Borgir op één en dezelfde dag kunt zien
    Life is a highway to hell

  7. #547
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Gisteren naar AC/DC geweest Dead_Man?
    Naar verluid was het hét concert van het jaar. Zeer lovende kritieken gehoord. Niets anders dan lovende kritieken zelfs. En dat voor een paar krasse zestigers.

    De parking achteraf verlaten was daarentegen wél een probleem.....
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  8. #548
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Inderdaad Grungie .... den Dead_Man was één van de gelukkigen

    En het was fenomenaal !!!
    Het concert van het jaar was het zeker .... voor mij één van de betere van de laatste 5 jaar.

    Brian was zeer goed van stem en den Angus was in topvorm.
    Heb bij mensen gestaan die een concert van deze tour van AC/DC ook gezien hebben in Arnhem en Londen en ze vonden dit concert het beste.


    En het geluid .... ver boven de maximum toegelaten decibels .
    Tot ver buiten de wei was het concert perfect mee te volgen naar 't schijnt.



    Diegene die op P1 en P2 stonden hadden geduld nodig achteraf. Ik stond op P4 en dat was ne droom.
    Op 5 minuutjes was ik van de parking en op gans de weg naar den E34 door Retie centrum stonden mensen van de organisatie met ne lichtgevende salami om het verkeer vlot te laten verlopen.
    Ben nog nooit zo rap thuis geweest vanuit Dessel.
    Life is a highway to hell

  9. #549
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Ook van genoten , alles zat juist in Dessel

  10. #550
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Zondag weer de Zwaarste Lijst op Studio Brussel. Beetje rare dag maar het is niet anders.
    Dit is mijne top 3 (al weet ik niet meer juist in welke volgorde) :

    Dance Macabre van ghost :
    https://youtu.be/7Gr63DiEUxw

    Primo Victoria van Sabaton :
    https://youtu.be/kPVm-QkWbBQ

    Fear of the dark van Iron Maiden :
    https://youtu.be/L4EDWVbNKnM
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •