Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: GP birthplace of Formula 1

  1. #1
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard GP birthplace of Formula 1

    Nog altijd geen thread over de GP van Engeland. Het circuit van Silverstone is imo toch wel één van de mooiste dat we het hele seizoen aandoen. Eindelijk terug grindbakken. Eindelijk terug bochten die de piloten en wagens testen. En nu, met de komst van een 3de DRS zone, is dat al helemaal het geval want bocht 1 kan nu genomen worden met de vleugel geopend. Dit heeft al voor heel wat spins gezorgd in de vrije trainingen en in de qualifs.

    Vooraan lijkt het een groot gevecht te gaan worden tussen Mercedes en Ferrari, of moet ik zeggen tussen Hamilton en de Ferrari's ? Het is duidelijk dat Hamilton in zijn thuisrace net dat tikkeltje extra kan presteren. De Red Bulls kunnen niet mee met de 2 grote teams. Het lijkt wel of de Renault gewoon veel te weinig power levert voor dit circuit.
    Voor Stoffel is het weeral huilen met de pet op. Hij raakt gewoon geen grond. Omdat ze bij McLaren de resultaten die de windtunnel hun geeft niet kunnen betrouwen proberen ze van alles tijdens de vrije trainingen. Alonso en Stoffel gaan elk de andere kant op in hun zoektocht naar de beste afstelling om dan uiteindelijk gezamelijk de beste afstelling te kiezen. Deze keer leek het alsof Alonso de het juiste pad had gekozen, maar toen Stoffel zijn wagen afstelde zoals die van Alonso, had hij nog steeds geen grip. De ingenieurs staan voor een raadsel. Stoffel maar liefst 0.9 sec trager dan Fernando en daarmee voorlaatste op de grid. Stoffel hobbelt trouwens het hele weekend al achterna. De volgende 2 GP's zouden de McLarens beter moeten liggen. We zullen zien...
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #2
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Enkel de laatste 15 ronden ofzo gezien.
    Die waren wel leuk

    Wedstrijd viel gelijk met wereldbeker MTB en die verkoos ik boven de GP.

  3. #3
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.384

    Standaard

    Ik weet het niet maar het kan aan mij liggen. Het begin van de race vond ik slaapverwekkend, mijn ogen zijn zelfs een paar keer dichtgevallen. Enkel het feit dat Hamilton van de laatste plaats nar P£6 kon terugkeren was nog iets. Maar na 12 ronden zat hij op P6 en toen was het gedaan.
    Na de 2 SC's kwam de wedstrijd tot wel iets tot leven om na een paar ronden alweer uit te doven.

    Ik heb zelfs niet meer gewacht op de podiumceremonie.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #4
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.096

    Standaard

    Het ligt aan jouw :P

    Grapje hé. Het probleem dat mijn ogen nogal snel dichtvallen wanneer er weinig gebeurt heb ik al jaren. Gewoon niet de tijd nemen om eens uit te slapen en dan gebeurt dat wanneer je je op een zondagnamiddag in een comfortabele zetel placeert. Als er dan van alles te beleven valt blijf je wel wakker, indien niet....
    In elk geval was het bij mij gisteren niet anders. Moeilijk om wakker te blijven voor die 2 SC's, daarna was het volgens mij wel een leuke race.
    Voor Stoffel was het wederom een race om snel te vergeten. Uiteindelijk nog P11, maar dus weeral geen punten. Positief is wel dat ze het probleem aan zijn chassis gevonden hebben. Maar nu moeten ze het nog oplossen hé.

    Op naar Duitsland. Die race zal ik waarschijnlijk niet live zien. Ik zit dan in een land waar niet veel tv te zien is. Een beetje als vorig jaar. De rust en de stilte opzoeken
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •