Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45

Discussie: Rally Kortrijk 2018

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

    Standaard

    Is de nieuwe Porsche van Lefevere klaar, hij staat op de lijst van Kortrijk ?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2015
    Berichten
    676

    Standaard

    ZANIBOO Racing zou 10 wagens aan de start brengen, waaronder 1 mistery guest, weet iemand wie dat allemaal is? Ik ken er 5
    Mistery guest
    Verschueren
    Lietaer
    Tytgat
    Tone (2cv)
    ?
    ?
    ?
    ?
    ?

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 November 2018
    Berichten
    3

    Standaard

    Hoi iedereen

    Ik ben helemaal nieuw in de rallysport (Neuville hype slaat aan) en ik zou graag eens komen piepen naar de Rally van kortrijk. Nu moet ik zeggen dat ik van de motorcross wereld het wel gewend ben om te moeten zoeken naar informatie van wedstrijden etc... Maar ik heb het gevoel dat dit bij rally nog verder verstopt zit. Gezien ik nog nooit naar een Rally ben geweest wil ik netjes uitstippelen waar en wanneer ik ergens moet zijn om niks te missen en waar ik veilig en wel kan gaan staan. Alleen die info vinden is moeilijk.
    Ik heb van vorig jaar de volgende afbeelding gevonden :
    Is er al een kaart voor het jaar 2018? Alsook is er eentje waar duidelijk de straten op staan?
    De startvolgorde vermoed ik is voor 20/11 wanneer de startnummers etc worden aangekondigd?

    Mocht er een organisatie mee lezen, via google maps kun je routes uitstippelen en delen : https://goo.gl/maps/apByqeVRww52
    Misschien is dit een interessante manier om de KP's te delen met de toeschouwers? Dan hoef ik alvast niet meer die kaart naast google maps leggen en proberen de vormen te herkennen haha ;-)

    In ieder geval al bedankt jullie tips & tricks over hoe een top rally ervaring te beleven.

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    3 September 2013
    Berichten
    7

    Standaard

    Geen flauw idee hoe het parcours is veranderd, er zijn blijkbaar klachten geweest en ook van een café op het parcours die zijn deur moest sluiten die dag. Daarom waarsch i dag mouscroun, kp tombroek fel ingekort, kp bellegem terug v 3 jaar geleden en ook aalbeke weet ik niet, denk niet terug over de lar, bevergem wel zelfde waarsch. Mooie kp te lande. Laatste stuk kan wat spektakel leveren. Hoe de timing precies zit is nog koffiedik kijken, binnenkort zullen er wel weetjes en plannetjes circuleren.

  5. #15

  6. #16
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 November 2018
    Berichten
    1

    Standaard Timing

    Heeft er al iemand timing ??

  7. #17
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joco007 Bekijk bericht
    Heeft er al iemand timing ??
    Ze staat voor je neus.

    Auriculas asini quis non habet

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    1.483

  9. #19
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 November 2018
    Berichten
    1

    Standaard

    Weet er iemand een mooie plek om te staan?

  10. #20
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederik77 Bekijk bericht
    Hoi iedereen

    Ik ben helemaal nieuw in de rallysport (Neuville hype slaat aan) en ik zou graag eens komen piepen naar de Rally van kortrijk. Nu moet ik zeggen dat ik van de motorcross wereld het wel gewend ben om te moeten zoeken naar informatie van wedstrijden etc... Maar ik heb het gevoel dat dit bij rally nog verder verstopt zit. Gezien ik nog nooit naar een Rally ben geweest wil ik netjes uitstippelen waar en wanneer ik ergens moet zijn om niks te missen en waar ik veilig en wel kan gaan staan. Alleen die info vinden is moeilijk.
    Ik heb van vorig jaar de volgende afbeelding gevonden :
    Is er al een kaart voor het jaar 2018? Alsook is er eentje waar duidelijk de straten op staan?
    De startvolgorde vermoed ik is voor 20/11 wanneer de startnummers etc worden aangekondigd?

    Mocht er een organisatie mee lezen, via google maps kun je routes uitstippelen en delen : https://goo.gl/maps/apByqeVRww52
    Misschien is dit een interessante manier om de KP's te delen met de toeschouwers? Dan hoef ik alvast niet meer die kaart naast google maps leggen en proberen de vormen te herkennen haha ;-)

    In ieder geval al bedankt jullie tips & tricks over hoe een top rally ervaring te beleven.
    Aangezien de wedstrijd gratis is, houden we de kaarten liefst onbekend zodat meer mensen een programma kopen (al zijn we niet zo naïef te denken dat het parcours nog geheim is). Hopende op het begrip.
    sandropov.wordpress.com

Soortgelijke discussies

  1. foto/video Rally van Kortrijk 2015
    By mas-racing in forum Rally binnenland
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 28 November 2015, 12:28
  2. Rally van Kortrijk - 21/22 nov. 2015
    By Racing Piet in forum Rally binnenland
    Reacties: 62
    Laatste bericht: 27 November 2015, 18:54
  3. (VAS) Rally: 6 UREN VAN KORTRIJK 24-25/11/'13
    By KURRIE in forum Rally binnenland
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 31 October 2014, 20:37
  4. foto's rode MG V8 tijdens de rally 6 uren van Kortrijk
    By BigV8 in forum Rally binnenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 27 November 2013, 20:03
  5. Racing Show - 16 mei - Grote Markt te Kortrijk !!!
    By Rallyfan_072 in forum Algemeen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 17 May 2009, 17:18

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •