Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Tony Pond 1993 Metro help.

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    11 November 2018
    Berichten
    2

    Standaard Tony Pond 1993 Metro help.

    Hallo en bedankt dat je me hebt aangemeld op dit forum. Ik heb al een aantal jaren een rally in België en daarvoor heb ik veel geobserveerd. Ik heb altijd van de Metro 114 GTi van Tony Pond in Ieper en Omloop in 1993 gehouden. Ik zou willen vragen of een instantie mij kan voorzien van foto's en gegevens om me te helpen een replica-rallyauto te bouwen. Ik heb al een auto en ben in contact geweest met een deel van het oorspronkelijke team. Ik zou het graag willen overbrengen als ik klaar ben om de Omloop opnieuw te spelen.D
    ank je
    Neil Dodd
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)   

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 August 2009
    Locatie
    8700 Tielt
    Berichten
    142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetroMan Bekijk bericht
    Hallo en bedankt dat je me hebt aangemeld op dit forum. Ik heb al een aantal jaren een rally in België en daarvoor heb ik veel geobserveerd. Ik heb altijd van de Metro 114 GTi van Tony Pond in Ieper en Omloop in 1993 gehouden. Ik zou willen vragen of een instantie mij kan voorzien van foto's en gegevens om me te helpen een replica-rallyauto te bouwen. Ik heb al een auto en ben in contact geweest met een deel van het oorspronkelijke team. Ik zou het graag willen overbrengen als ik klaar ben om de Omloop opnieuw te spelen.D
    ank je
    Neil Dodd
    Hello Neil,

    Can you put it in english please because the translate is not very clear what you want .
    Maybe somebody can help you then👍

  3. #3

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    11 November 2018
    Berichten
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dogbox Bekijk bericht
    Hello Neil,

    Can you put it in english please because the translate is not very clear what you want .
    Maybe somebody can help you then��
    Ha yes , Sorry Dogbox. Google translate let me down! It should have said;

    Hello and thank you for accepting me on this forum. I've competed in rallies in Belgium for a number of years and I've been watching a lot before that. I have always loved Tony Pond's Metro 114 GTi sponsored by Tate and Lyle, which competed in Ypres and Omloop in 1993. I would like to ask whether anybody has any photos and data to help me build a replica rally car. I already have a bodyshell and engine and have been in contact with some of the original team. Maybe when it is finished I can bring it to Flanders again
    Thank you
    Neil Dodd

Soortgelijke discussies

  1. IXO MG Metro 6R4 "Belga" Ieper 1986 Duez
    By Rallying4belgium.com in forum Modelbouw
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 1 August 2011, 00:33
  2. Help !!! Hou de rallysport veilig en wordt steward.
    By Atenza in forum Rally binnenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 18 January 2011, 22:45
  3. MG Metro 6R4 on 1985 Condroz Rally?
    By MG S2000 in forum Rally binnenland
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 20 March 2010, 19:21
  4. Reacties: 3
    Laatste bericht: 15 January 2010, 20:11
  5. Help honger uit de wereld door een spel
    By Renaat in forum Games
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 13 November 2007, 23:14

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •