Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 185

Discussie: Formule E

  1. #111
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Mooie race. Goed circuit ook.

    Titel gaat tussen DiGrassi, Vergne en DaCosta gaan denk ik. Al is dat niet de top 3

  2. #112
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Zijn volgens mij ook wel de 3 sterkste piloten van het hele veld.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #113
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Shakedown op Bern.
    Paar te smalle stukken in mijn gedacht. Wel serieus bergaf heb ik den indruk op een stuk. Denk dat ze daar serieus topsnelheid gaan halen.



  4. #114
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Circuit was inderdaad te smal. De pile-up bij de start was daar een logisch gevolg van. Maar daarna was het best wel een leuke race. Weinig inhaalmanoeuvres en zelfs met attack mode was iinnhalen niet eenvoudig. Maar het was wel weer serieus reclame voor attack mode versus DRS. Niet even op een knopje duwen en er voorbij zeilen maar echt vechten voor positie. Leuk.

    Vergane zet hier ne serieuze stap richting titel. Volgens mij is hij ook wel ongeveer de beste piloot van het veld. Hij is in elk geval veel te snel uit de F1 verdwenen. Hij had indertijd voorrang moeten krijgen op Kvyat want hij is stukken beter. Maar ja, money talks in F1.
    Voor het seizoen begon dacht ik nog dat de BMW's te sterk zouden zijn voor de rest van het veld. Maar die waren vandaag nergens.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  5. #115
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Einde nog altijd niet gezien.
    Met dat uitstel van 3 kwartier (!!!!) niet alles opgenomen.

  6. #116
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Mooie laatste race van het seizoen.

    Lotterer gaat weer als nr halve zot van start. Heeft al ne hoop volk geraakt voor hij Lopez vol in de flank pakt. Die Lopez zelf beslist dan maar om Lotterer te T-bonen.... Lotterer, Lopez en Massa steken er toch wel wat bovenuit opdat gebied.

    Voor de rest heel mooie race. Wat een acties van Fryns.

    Stoffel toont zich nog eens de makkelijkst in te halen coureur van het veld. Had dan misschien geen racepace maar dan nog... Enige piloot die in T1 niet verdedigt. Die mannen achter Sims waren ook sneller maar die verdedigt ten minste.

    Wat Di Grassi en Evans de laatste ronde nog hebben gedaan heb ik niet meer gezien. Geen herhaling van geweest.

    Als ik het goed is de top 3 van het kampioenschap Vergne, Buemi en Di Grassi. Uiteindelijk zijn dat dan toch 3 piloten die al een titel op hun naam hadden staan, en je voor het seizoen vooraan verwacht. Ofwel Fryns nog derde ?


    De Hollander van Eurosport heeft vandaag meermaals gezegd dat Stoffel volgend seizoen zeker voor Mercedes rijdt. Dus dan zal dat wel zo zijn zeker... Hopelijk bouwen die een goede auto. Ze mogen in ieder geval zo veel testen als ze willen nu tot ergens in oktober.

  7. #117
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Mooie laatste race ja. Eens geen crashfest.

    Stoffel liet zich inderdaad wel heel makkelijk inhalen, maar als ik naar de andere Venturi aangedreven wagens kijk zie ik Stoffel toch een pak hoger staan dan de rest. Hij verdedigde dan wel niet voor T1, ik denk dat het weinig nut had want indien hij dat wel deed haalden ze hem gewoon aan de buitenkant in. Het snelheidsverschil was te groot. Hopelijk gaat de Mercedes volgend jaar beter wat ik, doordat ze mogen testen, wel verwacht. Leuk dat ze mogen testen trouwens. Op die manier kunnen ze hun auto verbeteren.
    Ik verwacht trouwens ook wel dat Stoffel mag blijven. Bij Mercedes zijn ze heel tevreden van hem. Hij was, over het seizoen bekeken, de beste Venturi piloot en zou enorm goede feedback geven. Waarom zouden ze hem laten gaan ?

    Vergne is de verdiende kampioen. Beste piloot van het veld.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #118
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ik heb beide races in NY gezien en ik kan niet echt zeggen dat ik lyrisch ben.
    Wat ik nog steeds moeilijk vind is om echt de race te volgen. Wie is in gevecht met wie, wie rijd juist waar... die dingen. Warrige regie, ik vind de race moeilijk om volgen.

    Misschien ligt het aan mij, kan ook. Misschien ben ik te pessimistisch, dat kan. Ik ken de FE teams en piloten ook niet zo goed, dat helpt wellicht ook niet. Ik heb ook geen gigantische TV die de helft van mijne muur inneemt (het is maar een simpel gevalleke van 55 cm diagonaal - 21.5 inch, niet eens veel groter dan mijne monitor waar ik nu zit naar te loeren) en het Franse commentaar waar ik amper iets van begrijp doet er wellicht ook niet veel aan om de race beter te volgen.
    Misschien dat het met Vlaamsch of Engels commentaar beter is. Maar vooralsnog vond ik er op de manier waar ik de races dit weekend gevolgd heb niet veel aan.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  9. #119
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ze zullen de races wat saaier moeten maken zodat ge kunt volgen :-D


    De regie mag inderdaad wat beter. Met de Engelse commentaar kan ik toch wel volgen. Uiteindelijk zijn er ook geen pitstops dus het is gewoon kijken wie er vanvoor zit

  10. #120
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Het klopt dat het in het begin moeilijk is om te weten wie waar rijdt. Alles is nieuw, nieuwe teams, nieuwe piloten, ..... Het feit dat sommige wagens nogal op elkaar trekken (vooral Jaguar en HWA) maakt het er niet makkelijker op. Het feit dat de regie niet echt top is zal ook niet helpen. Bovendien gebeurt er heel veel, wat het allemaal nog wat moeilijker maakt. En dan lees ik nu dat je het moet doen met een scherm van 55 cm en Franse commentaar.... Ik snap dat het allemaal moeilijk om te volgen is. Misschien toch eens nadenken over een 42 inch scherm en digitale tv. Dat kost tegenwoordig toch allemaal niks meer.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •