Pagina 5 van 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 185

Discussie: Formule E

  1. #41
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Inderdaad door regen.


    Als je wou weten hoe laat de race was kon je ook gewoon op tv-gids van Eurosport kijken. Veel eenvoudiger kan niet denk ik.


    De uren van Q en R stonden ook gewoon correct in Belgische tijd op hun website + welke posten te zien in België. Volgens mij beter dan op de F1 website.


    Die penalty's zullen nu wel achterwege blijven. Ze zullen het nu wel weten. Normaal waren deze ook niet voorgevallen. Kwam vooral door gebrek aan practice. Normaal was dit in practice naar boven gekomen.
    En Massa heeft denk ik het reglement gewoon niet gelezen. Die deed vanalles wat niet mocht.


    Dat we niet wisten hoe attack mode werkt lag misschien aan ons. Zag gisteren een filmpje van Marc Priestley van vorige week. Die wist het blijkbaar perfect.
    Trouwens iemand die voor de eerste keer F1 kijkt snapt ook de helft niet. Zeker de bandenregels niet.


    Ik raad u toch aan eens te kijken. Dit was gewoon op en top motorsport.

  2. #42
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ik heb de race niet gezien, maar blijkbaar was die toch de moeite. Op jullie commentaren afgaand in ieder geval.
    Ik zou in elk geval toch eens de moeite nemen om te kijken. Met deze gen2 wagens is het een pak mooier als met de oude wagens. Dit zijn race bolides, en dat vond ik niet het geval bij de gen1 wagens. Het is natuurlijk wel spijtig dat je de uitslag al kent. Dat maakt de race altijd minder mooi.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Er waren een paar redenen om niet te kijken. Zo was ik aan het werk om maar één reden te noemen. Een 2e reden is dat ik totaal niet wist wanneer de race begon. Ik heb op de website van de FE gekeken maar daar vond ik geen tijdschema, niet in lokale tijd niet in Belgische tijd. (Dat is op f1.com toch anders...) Dus daar treed ik in bij Pe, die website is puur amateurisme.
    De website is niet slecht, maar is naar mijn mening een beetje te uitgebreid. In het begin is het zoeken. Als je wil weten wanneer je kan kijken klik je gewoon vanboven in de website op "watch" en kies je "België". Je krijgt dan elke mogelijkheid om de race en de andere sessies te bekijken. Voor België was dat Telenet Play Sports, Eurosport, YouTube en Facebook. Je kan via de YouTube pagina inderdaad de volledige race herbekijken. Het maakt dus eigenlijk niet uit wanneer de race is want je kan kijken wanneer je maar zin hebt. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je de uitslag niet toevallig te weten komt. Via social media bijvoorbeeld, al zal dat voor jou geen probleem zijn

    Ik ga wel met je akkoord dat het dom is om die evenementen altijd op zaterdag te houden. Zaterdag is een werkdag voor velen onder ons. Wat is er in godsnaam mis met zondag ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Dan lees ik hier dat er een heleboel te doen is over uitgedeelde penalty's. Voor onnozele dingen dus. Net een beetje als in de F1. Ik wil in de toekomst dus niets meer lezen over penalty's waarvan niemand begrijpt waarom die zijn uitgedeeld want de FE is geen haar beter.....

    Die piek in kW omdat de wielen iets van de grond komen is volgens mij ook geen fout in de meting. Als de wielen van de grond komen, dan heeft de motor dus minder weerstand en zal hij meer kW produceren. Lijkt me de logica zelve.
    Het lijkt me echter minder logisch om daarvoor een penalty te geven.
    Ik denk dat de piek in vermogen komt wanneer de wielen terug de grond raken. Die draaien aan een hoge snelheid en krijgen dan plots een zwaardere weerstand wat resulteert in een hogere wattage. Het is niet de motor die plots een hogere wattage geeft, maar wel de meting die niet klopt. Tja.. eigenlijk klopt die wel want die meer juist, maar de reden waarom die vermogenspositie komt is buiten de wil van de piloot/het team om en het klopt dus inderdaad niet dat hiervoor straffen uitgedeeld worden. Ik ben er wel zeker van dat ze bij de FE al volle bak aan't werk zijn om dat probleem op te lossen. Naar wat ik dit weekend gezien heb spelen ze veel korter op de bal dan de bazen van de F1.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ik zal de race waarschijnlijk nog steeds de race kunnen bekijken op Youtube (al zal ik dat waarschijnlijk met een andere browser moeten doen want mijn Firefox weigert steeds meer en meer om video's af te spelen op deze antieke computer) maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb.
    Chrome gebruiken. Ik gebruikte vroeger ook Firefox maar net om die reden heb ik het opgegeven. Firefox is nog steeds geïnstalleerd op mijn pc maar eens je Chrome gewend bent gebruik je die niet meer.

    Zoals ik eerder al zei, zeker de race eens bekijken. Het is de moeite. Waar ik het nog vooral moeilijk mee heb is de piloten en teams uit elkaar houden. 22 nieuwe wagens, 22 piloten die je wel kent maar het moeilijk om ze in het juiste team te plaatsen. Het is altijd wat nadenken wie nu weer precies ploegmaat was van wie. In de F1 weet je dat gewoon. Maar ook dat zal nog wel allemaal in orde komen.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #43
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Als je wou weten hoe laat de race was kon je ook gewoon op tv-gids van Eurosport kijken. Veel eenvoudiger kan niet denk ik.
    Ik weet niet of Grungie Eurosport heeft. Ik meen mij te herinneren dat hij geen digitale tv had.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    De uren van Q en R stonden ook gewoon correct in Belgische tijd op hun website + welke posten te zien in België. Volgens mij beter dan op de F1 website.
    Yep. Eigenlijk is de website beter dan de F1 website. Hij is veel uitgebreider waardoor het in het begin wat moeilijk is. Een kat vindt er haar jongen niet in terug. Maar eens je de website kent gaat alles vlot. Er staan wat foutjes (zoals de tijden van die practice sessions in lokale tijd) maar die zullen er heel snel uitgefilterd zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Die penalty's zullen nu wel achterwege blijven. Ze zullen het nu wel weten. Normaal waren deze ook niet voorgevallen. Kwam vooral door gebrek aan practice. Normaal was dit in practice naar boven gekomen.
    Zoals ik al zei in mijn post, ze spelen veel korter op de bal dan de F1 bonzen. Daar duurt alles zo lang vooraleer er een beslissing genomen is. In de FE duurt dat maar een paar minuten. Een heel frisse wind vergeleken met de logge F1.
    Ze hebben inderdaad serieus pech gehad met het weer. Wie verwacht dat het zo gaat regenen in het midden van de woestijn. Geen FP1, FP2 stelde door de vele gele vlaggen ook niet veel voor en ook de Q sessie was heel anders dan de bedoeling was. Veel piloten gingen de race in zonder dat ze 1 ronde echt hadden kunnen testen. Al bij al hebben ze in de FE het er heel goed vanaf gebracht. Niet vergeten dat ze nog maar 5 jaar bezig zijn. Alleen ben ik van mening dat ze beter elke piloot zijn drive through hadden laten vallen. Maar dan loop je natuurlijk het risico dat piloten die geen drive through hebben gekregen achteraf gaan reclameren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    En Massa heeft denk ik het reglement gewoon niet gelezen. Die deed vanalles wat niet mocht.
    Lol. Klopt. Die vond het niet nodig denk ik. Als ex runner up in het meest belangrijke wereldkampioenschap zal hij van mening geweest zijn dat hij toch alles al wist. Niet dus....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Ik raad u toch aan eens te kijken. Dit was gewoon op en top motorsport.
    x2

    Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar de F1 kan enkele dingen leren van FE. En als de FE aan dit tempo blijft verder evolueren zal het niet lang duren vooraleer ze F1 van hun troon stoten. Volgend jaar wordt Mercedes officieel partner en komt Porsche er ook nog eens bij. Dan heb Audi, BMW, Jaguar, Nissan, Mercedes, Porsche en DS. Dat zijn 7 constructeurs die buiten elektrische wagens ook door verbrandingsmotoren aangedreven maken. in de F1 zijn er dat maar 4 waar verschillende dan nog eens dreigen met de handdoek in de ring te werpen.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #44
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ik denk dat dat piekvermogen vooral de teams zelf moeten oplossen. De meerderheid had er geen last van. In de race 3 of 4? En in Q ook zoiets.

    Trouwens nader race was het eerste wat ik dacht "Felix ge was beter hier gebleven ipv naar Indycar".
    Ik denk dat hij er zelf ook een dubbel gevoel bij heeft.


    Porsche hebben trouwens al een piloot aangekondigd. De man met de snelste ronde ooit op Spa. Neel Jani.

    https://youtu.be/AyWkj3yvfWs

  5. #45
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Dat we niet wisten hoe attack mode werkt lag misschien aan ons. Zag gisteren een filmpje van Marc Priestley van vorige week. Die wist het blijkbaar perfect.
    Trouwens iemand die voor de eerste keer F1 kijkt snapt ook de helft niet. Zeker de bandenregels niet.
    Hier is dat filmpje : https://youtu.be/gwX1uAlzdy4

    Uiteindelijk hebben deze gen2 wagens maar 20 kW meer dan de oude wagens. 200 kW tegenover 180 kW. Maar onder attack mode krijgen ze dus 25 kW extra. Dat lijkt me trouwens ook de ideale hoeveelheid. Zoals ik in mijn eerste post al zei, zo mochten net dat tikkeltje sneller gaan. Onder attack mode vind ik het perfect maar ok, dat zal wel komen in de toekomst.
    Wat Marc ook wel in dit filmpje zegt is dat de banden een pak zachter zijn en dat is nu net wat mij vooral aanspreekt. De oude banden waren veel te hard en boden bijna geen grip. Ik heb het eerder al gezegd, precies alsof ze met plastieken wielen aan't rijden waren. Ze gleden maar wat rond en grip was heel ver te zoeken. Dat is een pak beter met deze wagens. Natuurlijk mogen de banden ook niet te veel grip geven, want dan is er weinig spektakel te zien. De banden nu lijken me bijna perfect te zijn. Perfectie bestaat niet, maar deze komen toch serieus dicht in de buurt.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #46
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht

    Chrome gebruiken. Ik gebruikte vroeger ook Firefox maar net om die reden heb ik het opgegeven. Firefox is nog steeds geïnstalleerd op mijn pc maar eens je Chrome gewend bent gebruik je die niet meer.
    Chrome staat hier inderdaad al een tijdje op mijne PC. Dat is voor video's alvast toch een betere browser dan Firefox. Want met die laatste kan ik bijna niets meer afspelen op video gebied. Met Chrome lukt het meestal wel.
    Maar dat kan ook aan mijn antieke (en dat mag je letterlijk nemen) pc liggen. Ik heb deze pjoeter meer dan 10 jaar geleden gekocht (ik denk in 2006) en tot nu toe heeft die altijd al alles gedaan wat ik er van gedaan moet krijgen. Beetje surfen, beetje mailen, beetje berekeningen maken in Excel en een beetje tekenen met een grafisch programma. Veel meer doe ik er niet mee.
    AF en toe eens wat video materiaal bekijken maar zeker niet op dagelijkse basis.

    Ik ken er ook niet zo veel van. Als er om de een of andere reden een foutmelding op mijn scherm staat sta ik bij manier al met mijn kloten in mijn handen want ik zal waarschijnlijk die foutmelding niet eens begrijpen, laat staan weten wat ik moet doen.
    Het is een antiek beestje, draait zelfs nog onder XP, maar doet nog steeds waarvoor ik het nodig heb. Ik zie er nog steeds niet de noodzaak in om een nieuw model aan te schaffen. Zie het als ieen wagen van 12-13 jaar oud. Als die nog goed bolt en er geen noemenswaardige kosten aan zijn, waarom zou je dan een nieuwe wagen kopen?

    Of misschien ben ik hopeloos ouderwets. Kan ook.
    Computers zijn nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. Ik heb er één nodig maar ik ben eigenlijk veel liever met mijn handen bezig dan dat ik naar een scherm zit te staren. Noem het een haat/liefde verhouding.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  7. #47
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ik weet niet of Grungie Eurosport heeft. Ik meen mij te herinneren dat hij geen digitale tv had.
    Inderdaad, geen digitale tv. Nooit de noodzaak van ingezien. Ik kijk nu al amper naar mijn (analoge) tv, dus waarom zou ik digitaal kijken als tv in het algemeen mijn zo al weinig of niets zegt?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Yep. Eigenlijk is de website beter dan de F1 website. Hij is veel uitgebreider waardoor het in het begin wat moeilijk is. Een kat vindt er haar jongen niet in terug. Maar eens je de website kent gaat alles vlot. Er staan wat foutjes (zoals de tijden van die practice sessions in lokale tijd) maar die zullen er heel snel uitgefilterd zijn.
    De Eurosport website beter dan de F1 website?
    Op de F1 website vind ik in met 1 klik de juiste starturen uren terug. (op de homepage naar onderen scrollen, de volgende race komt automatisch iets groter in beeld en met 1 klik kun je omschakelen van lokale tijd naar je eigen tijdzone). Dat is op de Eurosport website toch niet het geval. Daar vind ik met enkele (dus meer dan 1) klikken wel een uitzendschema terug maar ik weet niet in welke tijdzone dat schema staat. Dat kan zowel Engelse tijd (GMT) als Europese tijd zijn (GMT+1), het staat er gewoon nergens bij.
    Trouwens, ik moest naar eurosport.com surfen om iets terug te vinden. De ".be" site schakelt door naar de ".fr" site en dat is dus allemaal Frans gebrabbel..... (zoals ge wel weet is mijn Frans evengoed als mijn Chinees)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Zoals ik al zei in mijn post, ze spelen veel korter op de bal dan de F1 bonzen. Daar duurt alles zo lang vooraleer er een beslissing genomen is. In de FE duurt dat maar een paar minuten. Een heel frisse wind vergeleken met de logge F1.
    Soms. Sommige beslissingen in de F1 zijn ook kort op de bal gespeeld maar je hebt gelijk dat het soms te lang duurt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar de F1 kan enkele dingen leren van FE. En als de FE aan dit tempo blijft verder evolueren zal het niet lang duren vooraleer ze F1 van hun troon stoten. Volgend jaar wordt Mercedes officieel partner en komt Porsche er ook nog eens bij. Dan heb Audi, BMW, Jaguar, Nissan, Mercedes, Porsche en DS. Dat zijn 7 constructeurs die buiten elektrische wagens ook door verbrandingsmotoren aangedreven maken. in de F1 zijn er dat maar 4 waar verschillende dan nog eens dreigen met de handdoek in de ring te werpen.
    Het probleem met constructeurs is dat ze er ook zo weer kunnen uitstappen. Dat hebben we al gezien. Zeer recent nog in het WEC. Iets minder recent zelfs nog in de F1.
    Dit gezegd zijnde ben ik er niet langer meer van overtuigd dat de F1 de goede weg heeft gekozen door hybride te gaan. Het blijft natuurlijk fascinerende technologie maar ze is ook peperduur. Daarom ben ik ook wel voorstander van een budget cap in de F1 want de kosten zijn echt wel gigantisch. En normaal zit een budget cap er binnen een jaar of 2 aan te komen.
    Verder moet je ook weten dat er in de FE al sinds het gebin een budget cap aanwezig is. Maximaal 20 man personeel en een budget van 3.3 miljoen. Een bedrag dat volgens lager is dan voor een seizoen F2. Maar een bedrag dat de komende jaren ongetwijfeld omhoog zal moeten bijgesteld worden.

    En eer de FE de F1 van de troon zal stoten zal het nog wel even duren. 12 races per jaar is iets te weinig, en ze zullen echt moeten afstappen van hun format van 1 dag. En als ze dan toch alles op 1 dag willen doen, plaats het dan op zondag ipv zaterdag.
    Want zoals je zelf al gezegd hebt, zaterdag is een werkdag. Toch voor velen onder ons.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  8. #48
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    De Eurosport website beter dan de F1 website?
    Op de F1 website vind ik in met 1 klik de juiste starturen uren terug. (op de homepage naar onderen scrollen, de volgende race komt automatisch iets groter in beeld en met 1 klik kun je omschakelen van lokale tijd naar je eigen tijdzone). Dat is op de Eurosport website toch niet het geval. Daar vind ik met enkele (dus meer dan 1) klikken wel een uitzendschema terug maar ik weet niet in welke tijdzone dat schema staat. Dat kan zowel Engelse tijd (GMT) als Europese tijd zijn (GMT+1), het staat er gewoon nergens bij.
    Zoals ik eerder al zei, hij is veel uitgebreider. Daardoor zal je dan ook wat meer moeten klikken. Eens je de website kent, is hij helemaal niet slecht. Er staat een pak info op. Zoveel dat je het allemaal niet gelezen krijgt en dat is misschien het probleem.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Soms. Sommige beslissingen in de F1 zijn ook kort op de bal gespeeld maar je hebt gelijk dat het soms te lang duurt.
    Wat mij vooral stoort aan de F1 bazen is hun dictatuur, als ik het zo mag noemen. Het is zoals zij zeggen en niet anders. Zelfs over onbenullige dingen. Een dom voorbeeldje hiervan is de afkorting van Vergne. Enkele jaren geleden besloten ze in de F1 om een 3letterige afkorting te gebruiken voor de piloten. Vergne wilde JEV, want zo noemen ze hem al jaren. De F1 bonzen wilden er niet van weten. De regeltjes zeiden namelijk de eerste 3 letters van de achternaam, indien mogelijk tenminste. Het werd dus VER en Vergne zelf was daar helemaal niet gelukkig mee. In de FE gebruiken ze ook afkortingen voor de piloten. Nu mag je 1 keer gokken wat Vergne zijn afkorting is. Dat staat me aan in de FE. Ze luisteren naar de deelnemers en doen niet stijfkoppig hun goesting. Wat maakt het toch uit of die afkorting VER of JEV is ? Zo lang de piloot in kwestie maar gelukkig is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Dit gezegd zijnde ben ik er niet langer meer van overtuigd dat de F1 de goede weg heeft gekozen door hybride te gaan. Het blijft natuurlijk fascinerende technologie maar ze is ook peperduur. Daarom ben ik ook wel voorstander van een budget cap in de F1 want de kosten zijn echt wel gigantisch. En normaal zit een budget cap er binnen een jaar of 2 aan te komen.
    Daar ben ik al jaren van overtuigd, maar dat weet je wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    En eer de FE de F1 van de troon zal stoten zal het nog wel even duren. 12 races per jaar is iets te weinig, en ze zullen echt moeten afstappen van hun format van 1 dag. En als ze dan toch alles op 1 dag willen doen, plaats het dan op zondag ipv zaterdag.
    Want zoals je zelf al gezegd hebt, zaterdag is een werkdag. Toch voor velen onder ons.
    12 is inderdaad te weinig. Maar 21 is te veel. Nog zo iets waar de F1 bazen stijfkoppig hun willetje doordrijven.
    Indien de F1 fans blijft verliezen aan het tempo dat ze nu doen en indien FE blijft evolueren en fans winnen aan het huidige tempo zal "even duren" veel sneller komen dan jij en ik verwachten. Er zullen inderdaad wat meer races moeten komen en inderdaad, volgens mij moet het weekend over 2 dagen gespreid worden. Maar ook dat is weer iets van de moderne tijd. Alles moet snel beginnen maar mag ook niet te lang duren. Maar ik vraag me wel af waarom ze dat op zaterdag doen ipv op zondag dan.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #49
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Hilarisch filmpje van Audi : https://www.facebook.com/11468213194...49593/?app=fbl

    Een organisatie die met zichzelf wat kan lachen. Zie ik de dikkoppen in de F1 nog niet direct doen.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 16 December 2018 om 16:04
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #50
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    volgens mij moet het weekend over 2 dagen gespreid worden. Maar ook dat is weer iets van de moderne tijd. Alles moet snel beginnen maar mag ook niet te lang duren. Maar ik vraag me wel af waarom ze dat op zaterdag doen ipv op zondag dan.
    Waarschijnlijk heeft het vooral te maken met het feit dat ze een halve stad afsluiten... Dat mag ook allemaal niet te lang duren vermoed ik.

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •