Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 185

Discussie: Formule E

  1. #61
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Circuit ziet er in de shakedown niet slecht uit.

    T1 is wel een kleine ramp. En een paar veel te krappe chicanes.

  2. #62
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Om 12u dus Q

  3. #63
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Net de Q bekeken. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van het circuit. Integendeel zelfs maar soit.

    Wel grappig om te zien hoe die onnozelaar van Jaguar begon te juichen toen Lotterer in de fout ging om daarna toch maar een heel lelijk gezicht te trekken toen bleek dat Lotterer nog altijd de pole had. Ik kan er niet goed tegen wanneer iemand juicht omwille van de pech of de fout van een ander.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #64
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Mij vielen vooral de onboard beelden van Stoffel op. Hoe die moet werken met dat stuur. Dat ontbreekt in de F1 toch wel hard.

    Van deze Q veel leuker dan de F1 Q waar altijd dezelfde 4 op pole kunnen staan.

  5. #65
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Opruimen van auto's moeten ze daar toch nog eens leren... Rode vlaggen zijn altijd veel te lang.

  6. #66
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Heerlijke race. Misschien wat te weinig spektakel voor de modale FE fan, maar dit was tenminste een race met single seaters in plaats van een stock car race. Enkele spannende momenten en vooral een heel tactisch steekspel tussen Evans en Lotterer. Stoffel was duidelijk niet snel genoeg om die 2 te volgen dus die gebruikte zijn attack modes en fan boost vooral om zich te in te dekken tegen Buemi achter hem en zodoende zijn podium veilig te stellen.

    Maar inderdaad, die rode vlag heeft veel te lang geduurd. Ik vraag me af wat ze in godsnaam 3 kwartier lang aan het doen geweest zijn. Zoveel schade was er toch niet.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #67
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    . Ik kan er niet goed tegen wanneer iemand juicht omwille van de pech of de fout van een ander.
    In zo een situatie juichen lijkt me toch normaal.
    Is eigenlijk juichen omdat je zelf op pole staat. Zou eerste keer zijn voor Jaguar. Als Lotterer er nu serieus af gaat is het iets anders. Maar was klein foutje.

    Alleen beetje vroeg gejuicht.

  8. #68
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Zeer mooie race.

    Ze zijn duidelijk strenger geworden met straffen. Was ook aangekondigd. Reden duidelijk wat rustiger. Op Lopez na dan. Is er aan te zien dat die van WTTC komt.

    Prachtig duel vooraan. En prachtig dat iedereen kan winnen op Nio na. Allemaal verschillende poles, allemaal verschillende winnaars, geen enkel team 2 races gewonnen.

    Q formaat dat de kampioenschap leiders eerst moeten is een zeer goed idee vind ik. Die piloten in die groep vinden dat wel minder maar soit

  9. #69
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    In zo een situatie juichen lijkt me toch normaal.
    Is eigenlijk juichen omdat je zelf op pole staat. Zou eerste keer zijn voor Jaguar. Als Lotterer er nu serieus af gaat is het iets anders. Maar was klein foutje.

    Alleen beetje vroeg gejuicht.
    Toen Evans de voorlopige pole pakte, want alleen Lotterer moest nog, vertrok diezelfde kerel geen spier. Ik dacht toen nog van :" wat voor een triestige teammanager is dat". Toen Lotterer die fout maakte was hij plots helemaal anders.
    Soit. Uiteindelijk heeft hij wel de meeste reden gehad om te juichen. Verdiend ook want Evans was sneller. Al had ik het Lotterer meer gegund.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #70
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Is er aan te zien dat die van WTTC komt.
    WTCC :P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Q formaat dat de kampioenschap leiders eerst moeten is een zeer goed idee vind ik. Die piloten in die groep vinden dat wel minder maar soit
    Vind ik ook. Een heel goed idee. In de F1 gaan stemmen op voor een soort van reversed grid. Daar ben ik helemaal geen voorstander van. Dat zou echt iemand straffen zijn. Dit niet. Dit is niemand straffen. Dit is iemand benadelen.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •