Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 185

Discussie: Formule E

  1. #21
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    In Groot Brittannië kijken ze inderdaad op BBC achter de rode knop. In België is het of op Telenet Play Sports 3 of op Eurosport. Op de website van FE kan je zien hoe je van uit elk land kan kijken.

    Fan boost is ondertussen ook geopend. Je kan stemmen via de app of op de website. Je mag maar 1 keer per dag stemmen, maar je kan wel elke dag opnieuw stemmen. Ik heb net gestemd en mag vanaf 1 uur 's nachts opnieuw stemmen. Dan moet ik wel weer wachten tot 1 uur de volgende nacht.
    Inloggen moet blijkbaar wel met Facebook of Twitter of zoiets. Ik weet niet of je gewoon een account kan aanmaken op de website van FE zelf.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #22
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Om voor de fanboost te stemmen moet je (als je via de website probeert te stemmen) blijkbaar inloggen via facebook of twitter.
    Ik heb geen van beide (noch ben ik van plan om die aan te maken) dus kan ik niet stemmen. Ik noem dat rotzooi.
    Vooralsnog staat Stoffel wel bovenaan in de fanboost met liefst 50% van de stemmen. 2e is Felipe Massa met 'amper' 7%.
    Ik heb hier nog ergens een tablet liggen die ik niet zo heel veel gebruik, je kunt ook stemmen via de app, misschien dat het dan lukt. Maar vooralsnog vind ik het feit dat ik niet kan stemmen zonder twitter of facebook ferme rotzooi.

    De zone(s) voor het activeren van de attack mode zullen pas ongeveer 1 uur voor de start van de race worden meegedeeld. Ze kunnen dus niet eens tijdens de trainingen die mode proberen.
    Eens geactiveerd blijft die ook een aantal ronden geldig. Die extra boost moeten ze zelf nog activeren en daar hebben ze dus een paar ronden de tijd voor. Hoelang de boost is, wordt vooralsnog niet meegedeeld.
    Als iemand dus een kleine voorsprong heeft geslagen mag je er donder op zeggen dat hij door de activatiezone zal rijden, daarna er het maximale uit te halen over 1 of meerdere ronden om dan opnieuw te beginnen.
    Laatst gewijzigd door Grungie; 10 December 2018 om 18:45
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #23
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Ik heb via de app gestemd en ook daar moest ik inloggen via facebook, twitter of nog iets anders. Dus nee, je zal niet kunnen stemmen indien je weigert om ergens een profiel aan te maken. Ik was trouwens ook aanvankelijk tegen facebook, maar ik zie echt het probleem niet meer. Je zet de beveiliging zo zwaar als je wil en je bent niet verplicht van iets te posten of zelfs van vrienden te hebben. Ik zie echt niet in wat het grote probleem is.

    De Instagram van Stoffel is geweldig. Hij stelt voor om "fanboost" te veranderen in "Vanboost" Ik vind het trouwens wel leuk dat je live kan volgen wie bovenaan staat in de stand van die fanboost.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #24
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ik heb via de app gestemd en ook daar moest ik inloggen via facebook, twitter of nog iets anders. Dus nee, je zal niet kunnen stemmen indien je weigert om ergens een profiel aan te maken. Ik was trouwens ook aanvankelijk tegen facebook, maar ik zie echt het probleem niet meer. Je zet de beveiliging zo zwaar als je wil en je bent niet verplicht van iets te posten of zelfs van vrienden te hebben. Ik zie echt niet in wat het grote probleem is.
    Misschien ligt het gewoon aan mij. Ik moet gewoon niet weten van facebook. Ik vertrouw de Mark (Zuckerberg) voor geen haar en gun hem gewoon geen roste eurocent.
    Je kan de beveiliging zelf aanpassen zeg je? Waarom staat die standaard niet op zijn maximale? Omdat de Mark dat niet wil dus.
    Ik hoef niet te posten. Niet dat ik er tijd voor heb trouwens, maar gewoon facebook nemen om met op de fanboost van de FE te kunnen stemmen vind ik gewoon stom. Dus doe ik het ook niet. Komt daar bij dat ik dan ook nog niet weet wat de FE met mijn gegevens doet....
    Noem mij misschien paranoide, je volste recht. Ik blijf bij mijn mening en ik moet niets weten van facebook.

    Trouwens, ik ben nooit een kuddedier geweest. Het is niet omdat zowat ganse Vlaanderen en de rest van de wereld een account heeft op facebook dat ik dat ook moet hebben. Nee dan ben ik eerder tegendraads. Laat al die anderen maar de kudde zijn, ik pas gewoon niet in een grote groep.

    Bovenstaande terzijde overigens want dit topic gaan over de FE en niet over (anti)sociale media. Het is niet mijn bedoeling om off-topic te gaan.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #25
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Geen probleem Grungie. Ik weet dat je volledig tegen fb bent. Inderdaad, dat is je goed recht. Ik ben er trouwens ook geen grote fan van. Ik heb het ja, maar post weinig tot niets. Ik gebruik het vooral om via privé berichten iets af te spreken met een vriend of met een groep vrienden en ook om in contact te blijven met mensen die me nauw aan het hart liggen en om de een of andere reden ver weg zijn gaan wonen. Ik heb ook heel lang gewacht vooraleer ik een account aangemaakt heb en dat was ook om ergens iets van autosport te volgen waarvoor je fb Moest hebben. Nu vind ik het vooral praktisch en zou ik het toch niet direct kwijt willen.

    Genoeg geleuter de over sociale media. Voorlopig lijkt het er op dat Stoffel jou stem niet nodig heeft. Amai, wat een voorsprong op nr 2. Op een bepaald moment had hij verdorie 60% van de stemmen. Zou hij zo populair zijn of zijn het vooral Belgen die stemmen ?
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #26
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Straf dat Stoffel zo veel voor staat... Ook vreemd vind ik...

    Over attack mode. Voorlopig weet ik er te weinig van om er een idee van te hebben hoe ze het gaan gebruiken. Veel hangt af van hoe veel ze de batterij moeten sparen.

    Over de snelheid. Ik denk dat ze niet machtig veel sneller gaan gaan dan vorig jaar. Sneller wel maar denk niet superveel. Ik had liever gezien dat ze die gen2 ook met carswap deden, en zo veel meer power hadden.
    Maar ik begrijp wel dat reclamegewijs voor elektrische voertuigen dat een minder plan is.

  7. #27
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Schema dit weekend voor Belgische kijkers: https://www.fiaformulae.com/watch/wa...f05e2263a3cfe8


    Op Eurosport beginnen ze wel al vroeger met preview show.

    Dat practice2 en q elkaar overlappen dat snap ik wel niet.


    Trouwens geen idee of dit op Telenet gaat. Maar op Orange kan je wisselen tussen NL en Engelse commentaar. Dus misschien gaat dit bij andere ook.

  8. #28
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ok die trainingen zijn dus morgen en niet zaterdag


    Wat uitleg van Sam Dejonghe : https://sporza.be/nl/2018/12/12/form...-sam-dejonghe/

  9. #29
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Op Eurosport zijn de 2 preview shows geweest. Interessant, maar eerlijk gezegd is er niets verteld dat ik nog niet wist. Op telenet kan je ook wisselen tussen verschillende talen op eurosport. Hier zet ik dat bijna altijd op UK. Dat Hollands geleuter moet ik echt niet horen
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #30
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Op telenet kan je ook wisselen tussen verschillende talen op eurosport.
    Top !

    Had ik wel verwacht, maar toen ik Telenet had heb ik dat nooit geweten. Met over te stappen naar Orange liet die kerel dat hier zien.

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •