Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 185

Discussie: Formule E

  1. #51
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Daar had ik ook al aan gedacht. Maar dat verklaart niet waarom ze het evenement op zaterdag houden ipv op zondag.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #52
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Vandaag was het blijkbaar testdag op dat circuit van gisteren.

  3. #53
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    In die test reed Stoffel trouwens de 4de tijd.
    Maar hij veroorzaakte ook wel rode vlag door de muur te kussen.

    Sam Bird reed de snelste tijd. Met de snelste ronde van het weekend trouwens.

  4. #54
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heeft het vooral te maken met het feit dat ze een halve stad afsluiten... Dat mag ook allemaal niet te lang duren vermoed ik.
    Volgens mij houd die uitleg van hou geen steek want het is volgens mij eerder andersom.
    Economisch en financieel gezien is het veel logischer om de actie over 2 dagen te spreiden. Zelfde kosten voor ppbouw en afbraak van het circuit maar 2 dagen opbrengst ipv 1.
    Dus lijkt het alvast mij toch logischer om de sessies op 2 verschillende dagen te houden.

    Publicitair gezien is dat volgens mij trouwens ook beter. Als de pole sitter op zaterdag bekend is, dan kan de media daar ruim een halve dag of langer rondstrooien wie er de pole heeft en op die manier op die manier ook publiciteit maken voor het evenement.
    Nu zit er amper een uur of 3-4 tussen kwalificatie en race. Publicitair gezien is dat volgens mij te weinig.

    Dat e halve stad wordt afgesloten is daarbij maar een flauwe reden om het bij 1 dag te houden. Kijk naar Monaco. Daar rijden ze 4 dagen op een stratencircuit en amper een paar minuten na de laatste actie op de baan wordt het circuit al terug open gesteld voor het verkeer.
    Er zijn trouwens wel meer races op stratencircuits, zo ook in de IndyCars. Al die evenementen duren meer dan 1 dag.
    Ikzelf zie dus niet echt een reden om de actie niet over 2 dagen te spreiden.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #55
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Vanaf volgende race zit Felipe Nasr in een Geox Dragon Penske.
    Günther wordt aan de kant geschoven.

    Denk dat dit wel een stap vooruit is voor Penske. Maar of die echt veel beter is, dat weet ik zo nog niet.

  6. #56
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Slechter zal hij zeker niet zijn
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #57
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Slechter niet nee.
    Maar om daar nu zo veel moeite te doen midden in het seizoen?

    Ofwel onderschat ik hem behoorlijk.
    In F3 KMag geklopt. En vorig jaar kampioen in ik weet niet wat (imsa denk ik).

    In F1 kan ik me moeilijk herinneren. Had ook geen auto om iets te laten zien.

  8. #58
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Indien ik me goed herinner reed hij in elk geval zijn teamgenoot helemaal verloren. Maarja, het is nu niet zo dat Marcus Ericsson de sterkste teamgenoot is.

    In elk geval vind ik het mooi dat hij Gunther vervangt want van deze laatste vroeg ik me echt af wat hij in FE ging zoeken. De meeste piloten hebben toch een serieus verleden of hebben in andere raceklasses toch al bewezen dat ze aan een stuurtje kunnen draaien. Van die Gunther is dat bij mijn weten helemaal niet het geval.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #59
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Morgen Rome.

    11u45 Q
    16u00 R

  10. #60
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Verdikke...knal vergeten. Het is ook zo veel dit weekend. F1 China, motoGP USA, Parijs-Roubaix en blijkbaar FE dus ook. Had er gewoon niet op gelet. Op voorhand valt er wel niet veel te zeggen want alle actie gebeurt op 1 dag dus veel heb ik nog niet gemist, buiten de fanboost. Maar daar staat Stoffel dus weer bovenaan en het ziet er niet naar uit dat Jérom in de top 5 zal raken.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. Formule 2
    By Mitchio in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 May 2010, 16:45
  2. formule 1 de autobiografie
    By GioRallyReport in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 7 September 2009, 14:09
  3. Formule 2
    By Jedi in forum Circuit
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 20 July 2009, 14:42
  4. Formule 1 Awards 2008!
    By Autosportweb.nl in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 December 2008, 15:58
  5. Formule Ford
    By WBmotorsport in forum Formule 1
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 15 March 2008, 04:15

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •