Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 66

Discussie: F1 team presentaties 2019

  1. #31
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    En over mode zeg ik echt geen woord. Ook niet over wat jij een patattenzak noemt. Dat is een les die ik al heel lang geleden geleerd heb, door scha en schande....


    Awel.. na jou reactie om geen comment te geven op de jurk van Claire ben ik eens aan mijn vrouw gaan vragen wat zij er van vond. De woorden "gepimpte pattatenzak" komen uit haar mond. Er zit toch geen enkel model in dat kleedje. Gaat vanonder veel te wijd open. En dat voor een dame die toch wel een mooi model heeft.

    Amai... we wijken serieus af . Nog 10 minuten. Als ik nu nog ergens een streampje vond hé. Al spijt dat ik voor 15 euro niet F1TVPro genomen heb. Al zag ik 3 dingen die mij niet aanstonden.
    1. Na de race moet je 2 dagen wachten om de volledige race te bekijken. Dat moet instant zijn. 2 dagen.. komaan.. Na 2 dagen weet ik precies wat er gebeurd is.
    2. Geen Engels commentaar voor mensen in België. Enkel Frans, Duits en Spaans. Stom.
    3. Je kan niet streamen met chromecast. Dus kan ik niet op mijn tv kijken.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #32
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Ook morgen geen Williams....

    Een streampje vinden is niet makkelijk. Soms vind ik er een maar het duurt nooit lang voordat hij wordt gestopt. Ze spelen bij Liberty media serieus kort op de bal
    Namiddag zouden er wel enkele streams moeten zijn. Nog maar eens proberen eentje te vinden
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #33
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Dag 1 van de tests zit er op. Niet te geloven hoeveel rondjes de meeste teams hebben kunnen afwerken. Met de betrouwbaarheid zit het dus wel snor.
    Over de snelheid valt nog niet veel te zeggen, maar het is wel duidelijk dat Ferrari zijn zaakjes heel goed voor elkaar heeft. De Ferrari van Vettel draaide niet alleen de meeste rondjes, hij was ook veruit het snelste van de hele hoop. Mercedes draaide allesbehalve snelle tijden, maar het was wel duidelijk dat Hamilton en Bottas daar helemaal niet mee bezig waren.
    Vandaag is het de beurt aan Leclerc in de Ferrari. Na wat ik vorig jaar van hem en van Vettel gezien heb ben ik er van overtuigd dat hij het Vettel wel eens heel moeilijk zou kunnen maken. Maar ik betwijfel of hij dat zal mogen. Ferrari heeft al duidelijk aangegeven dat Vettel de numero uno in het team is. Het nieuwe rood van Ferrari is wel hondslelijk als je het mij vraagt.

    Er waren enkele problemen met wagens die spinden wanneer ze net uit de pits kwamen. Dit omdat de temperatuur van de bandenwarmers op de achterbanden verlaagd is. Zo zagen we Kimi Raikkonen, Romain Grosjean en Vettel spinnen met te koude achterbanden. Grosjean moest natuurlijk wat janken want volgens hem is de wagen gewoon onbestuurbaar met die te koude banden.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 19 February 2019 om 08:55
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  4. #34
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Mercedes heeft vorig jaar ook geen snelle tijden gedraaid. Daar houden die zich niet mee bezig.

    McLaren had vorig seizoen de 3de beste tijd. Om maar te zeggen dat die testen niet veel zeggen.


    Maar de Ferrari die is inderdaad lelijk

  5. #35
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Nieuws over Williams... We zullen morgenvoormiddag niet rijden. Hopelijk namiddag. Erg... heel erg...
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #36
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    F1 test day 2 samenvatting :


    2 dingen gebeurd gisteren.

    1. Gasley spinde en beëindigde de testdag 1 uurtje vroeger voor Red Bull. Gasley was mans genoeg om te zeggen dat het zijn eigen fout was.
    2. Ricciardo spinde nadat de DRS flap van zijn achtervleugel in 2 brak. Daarna heeft men bij Renault besloten om DRS niet meer te gebruiken. Ook vandaag zullen ze dat niet doen.

    Voor de rest was het weer al Ferrari wat de klok sloeg. De rode (oranje ???) bolide draaide ronde na ronde aan een ongelooflijk tempo. Het is nog heel vroeg dag maar het begint er sterk op te lijken dat Ferrari toch wel het te kloppen team zal zijn. Ze draaien enorm snelle tijden terwijl ze daar overduidelijk niet mee bezig zijn en ook met de betrouwbaarheid zit het helemaal snor. De gezichten in de garage spreken boekdelen. Ze kunnen duidelijk hun vreugde niet verstoppen.
    Vanuit de garage van Mercedes komen heel andere geluiden. Hun wagen is "anders" dan die van vorig jaar. Maar wat bedoelen ze met "anders" ? De Mercedes W09 was in elk geval heel goed. Is "anders" beter of slechter ? In elk geval zijn ze bij Mercedes heel wat minder uitbundig dan bij Ferrari.
    En van Red Bull weet ik al helemaal niet wat te denken. Ik had verwacht dat ze met deze nieuwe motor enorm veel rondjes zouden draaien, maar dat is niet het geval. En de rondjes die ze draaien zijn niet echt snel te noemen. De geruchtenmolen draait al op volle toeren. Er wordt gefluisterd dat ze problemen hebben met de vibraties van de Honda motor en dat ze daarom niet op full power kunnen rijden. Dat hebben we eerder nog gehoord. Of dat zo is zullen we nog moeten afwachten.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  7. #37
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.385

    Standaard

    Smaken verschillen.
    Ik vind de Ferrari (wat kleurstelling betreft dan) niet eens zo slecht.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  8. #38
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Smaken verschillen inderdaad

    Ik heb geen probleem met het mat. Persoonlijk zie ik liever glanzend maar mat is ook wel mooi. Maar het rood is niet mooi. Het schijnt, zeker op het einde van de dag, geel oranje. Ik heb soms het gevoel dat er terug een Spyker op het circuit zit. Dat zwart logo van Missionwinnow past er helemaal niet op vind ik. Enzo draait zich volgens mij om in zijn graf.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #39
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.385

    Standaard

    Ik heb nog geen bewegende beelden gezien van de Ferrari, enkel foto's. Misschien dat ik nog van gedachten verander na het zien van bewegende beelden.
    Maar als Enzo zijn wagens in het geel kan laten racen, dan kan dit rood/oranje ook wel.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  10. #40
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Als er geen zon is valt het niet op. Van het moment de zon uit komt begint de wagen oranje te schijnen. En al helemaal op het einde van de tests wanneer de zon onder begint te gaan. Dan is het een oranje Ferrari.

    Jij spreekt van een gele Ferrari. Ik heb van de week een foto gezien van een blauwe Ferrari F1 wagen. Was een one off als protest tegen ik weet niet meer wat.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. nieuws & geruchten 2019
    By ikkedendikke in forum Rally binnenland
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 19 July 2019, 11:08
  2. WRC 2019 Geruchten
    By ikkedendikke in forum Rally buitenland
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 10 March 2019, 12:58
  3. Dakar 2019
    By rallymitchel in forum Rally buitenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 January 2019, 17:58
  4. Team presentaties
    By Hillfan in forum Formule 1
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 4 February 2013, 22:03
  5. 2010 Team Presentaties
    By Henne in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 14 February 2010, 11:44

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •