Pagina 13 van 31 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 309

Discussie: F1 2020

  1. #121
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Ik heb nog een interessante quote gevonden : "I am happy that i only spun once" (Sebastian Vettel)

    Je moet het maar durven zeggen. 4-voudig wereldkampioen en een ploegmaat die met dezelfde wagen op de 2de plaats eindigt. Vettel steekt grosjean naar de kroon als clown van het F1 circus
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #122
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Zo goed als zeker wordt het morgen aangekondigd : Alonso naar Renault in 21 en 22.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #123
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Slechte beslissing nummer 5 ?


    Wat verwacht hij daar eigenlijk te kunnen bereiken ? Dat wordt weer een McLaren verhaal.
    Snap niet dat hij geen volledig Indycar seizoen gaat rijden. Daar kan hij serieus de show stelen volgens mij.

  4. #124
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Alonso naar Renault ?
    Ja dus

  5. #125
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knarf Bekijk bericht
    Snap niet dat hij geen volledig Indycar seizoen gaat rijden. Daar kan hij serieus de show stelen volgens mij.
    Misschien. Maar misschien ook niet. En dat laatste zou zijn reputatie van 1 van de beste piloten ter wereld niet ten goede komen.
    Verwondert me eigenlijk niks. Die Abiteboul heeft al lang laten zien niet bekwaam te zijn om een team te leiden.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #126
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Misschien. Maar misschien ook niet.
    Ik schat de kans van wel toch wel zeer hoog in
    Als je ziet hoe Lando Norris die mannen een lesje leert als hij mag meedoen in iRacing. Is niet echt racen maar toch... Was van een compleet ander niveau dan de rest.
    Als je ziet wat Alonso doet in zijn eerste Indy500 deelname.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Verwondert me eigenlijk niks. Die Abiteboul heeft al lang laten zien niet bekwaam te zijn om een team te leiden.
    Alonso lijkt me nu wel ongeveer de beste keuze om in die auto te plaatsen ?
    In het F2 veld zit naar mijn mening compleet niks. Bottas proberen weg te halen bij Mercedes zal niet zo evident zijn ? Vettel is zeker geen Alonso.

    Ik snap het vooral langs Alonso zijn kant niet. Gaat zich frustreren als die auto niet mee kan. Wat waarschijnlijk zo gaat zijn.


    Maar ik zie hem wel heel graag komen. Is toch een levende legende waar nog een hoop vuur in zit.

  7. #127
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Alonso is 1 van de beste piloten ter wereld. Maar of hij echt een meerwaarde is voor het team betwijfel ik. Ten eerste is hij te duur. Geld dat Renault best voor iets anders zou kunnen gebruiken. Eigenlijk is dit geen excuus want Ricciardo betalen ze ook te veel maar soit. Maar wat Alonso ook is, is een alleenheerser. Hij eist de hele garage op. Hij moet alle voordelen hebben, de beste strategie, als eerste de nieuwe onderdelen,... Hij is geen teamplayer. En of zo iemand een echte meerwaarde is voor het team betwijfel ik.
    Je hebt wel gelijk wanneer je zegt dat je niet zou weten wie anders. Ik ook niet. Maar ik kan niet geloven dat er niemand zou zijn.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #128
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Ik denk dat het allemaal wel mee valt.

    Is bij zowel Renault en McLaren weg gegaan en hebben hem later terug ontvangen. Dat gebeurt toch niet zo heel vaak.

    En ongeveer de enige Ferrari piloot wat ik me kan herinneren die volledig uit eigen beweging het team heeft verlaten. Ferrari wou hem helemaal niet weg.


    Vorig weekend had RedBull trouwens maar twee voorvleugels van het nieuwe type. Max reed er één kapot in FP. Albon heeft zijn vleugel ook aan Max moeten geven. Denk dat dit vrij normaal is bij de topteams dat je een speerpunt hebt, en eentje die punten kan sprokkelen.
    Laatst gewijzigd door Knarf; 9 July 2020 om 22:22

  9. #129
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Er zijn nog 2 races bevestigd voor dit seizoen. Op 13 september, één week na Monza, volgt opnieuw een race in Italië. Deze zal op Mugello verreden worden onder de naam "GP van Toscanië".
    De tifosi zijn er blij mee want dat is dan de 1000e race voor Ferrari in de F1 en dat op hun eigen thuiscircuit.

    2 weken daarna is ook de GP van Rusland bevestigd, die zijn originele datum behoud.
    In oktober zijn nog geen races bevestigd maar er zijn nog steeds gesprekken gaande met Portimao, Shanghai en Hanoi.
    Zoals gewoonlijk moet je er veel vraagtekens bij plaatsen. In China is het mogelijk dat alle grote sportevenementen tot het eind van het jaar verboden worden. Portugal is op dit moment niet echt een corona vrije ruimte te noemen en Hanoi zou 2 races op zowat een half jaar moeten organiseren.

    Verder zijn er ook nog steeds gesprekken met Imola en Hockenheim voor een race, mogelijk in november - als het weer het toelaat.
    Het seizoen zou normaal afsluiten met 2 races in Bahrein en 1 in Abu Dhabi al zijn die ook nog steeds niet officieel bevestigd. Al kijk ik wel enigszins uit naar de 2e race op Bahrein, dat op het korte 'oval' circuit zou verreden worden.


    Stiermarken, Oostenrijk dan. Ferrari nog steeds nergens, Red Bull lijkt in grote vorm en Mercedes is misschien aan het sandbaggen of misschien ook weer niet. Misschien concentreren ze zich op lange runs....
    In ieder geval wordt morgen zware regen verwacht. Mogelijks kunnen FP3 én de kwalificatie niet doorgaan. In dat geval zullen ze proberen om de kwalificatie op zondagvoormiddag te houden. Als ook dat niet lukt, dan zal de uitslag van FP2 tellen om de startgrid te bepalen. Wat zou betekenen dat Verstappen op pole zou staan.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  10. #130
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    En wat ik vreemd vindt. Vettel zit in FP2 enkel long runs te stimuleren.... Als FP2 echt de grid wordt staat hij er weer stevig voor....

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws & Geruchten 2020
    By ikkedendikke in forum Rally binnenland
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 10 February 2021, 16:41
  2. Wrc 2020
    By ikkedendikke in forum Rally buitenland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 6 February 2020, 17:39
  3. [Prono] Rally Automobile Monte Carlo 2020
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 27 January 2020, 10:33
  4. Dakar 2020
    By rallymitchel in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 29 November 2019, 16:17
  5. Rally Kalender 2020
    By rallymitchel in forum Rally binnenland
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 18 November 2019, 21:44

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •