Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: invoeren rallywagen

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard invoeren rallywagen

    kwist niet goed in welke topic mijn vraag te plaatsen dus dan maar een nieuwe opgestart.
    Ik zou graag een rallywagen aankopen in frankrijk , weet iemand hoe ik die moet invoeren in belgie ?
    welke documenten nodig zijn bv of dat het mss gewoon onmogelijk is om een buitenlandse rallywagen op belgische platen te zetten ?
    alvast merci !

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    misschien dat u hier wat info vindt : http://fiscus.fgov.be/interfdaNL/bur...open/index.htm

  3. #3
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Een rallywagen aankopen is wat betreft het invoeren van de wagen op zich niet anders dan een gewone straatversie. Hier zal je wel wat meer info vinden: http://www.eccbelgium.be/upload/down...asesres(2).pdf

    Wat betreft het rallyaspect vermoed ik dat je wel een geel boekje moet laten aanmaken bij de VAS en de wagen een prékeuring zal moeten ondergaan. Hiervoor kan je best eens contact opnemen met de VAS.

  4. #4
    Senior Member bacardi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 March 2008
    Berichten
    123

    Standaard info voor invoer

    als inrichter heb ik het bijkomende toeval ook in de wereld van invoer van wagens meer dan 15 jaar actieve ervaring te hebben, bel me gerust voor vrijblijvende info ( ik ga jaarlijks persoonlijk enkele wagens invoeren en plaat bezorgen voor rally wagens) filiep forrest inrichter rally van wervik 0475/221795

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 April 2007
    Berichten
    136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bacardi Bekijk bericht
    als inrichter heb ik het bijkomende toeval ook in de wereld van invoer van wagens meer dan 15 jaar actieve ervaring te hebben, bel me gerust voor vrijblijvende info ( ik ga jaarlijks persoonlijk enkele wagens invoeren en plaat bezorgen voor rally wagens) filiep forrest inrichter rally van wervik 0475/221795
    in geval het chassisnr op een andere plaats staat of verslagen is zie dan dat er een bewijs bij is van de persoon die dat gedaan heeft dat zal u veel meserie bessparen op de tc

Soortgelijke discussies

  1. 1ste rallywagen tentoonstelling Retro Days
    By BollieRacing in forum Rally binnenland
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 July 2007, 20:25
  2. Retro Days rallywagen tentoonstelling
    By BollieRacing in forum Rally binnenland
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 15 May 2007, 17:43

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •