Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 211

Discussie: straffe verhalen van vroeger

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Senior Member RALLYTOURIST's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 January 2008
    Locatie
    harelbeke
    Berichten
    426

    Standaard straffe verhalen van vroeger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Lol
    Misschien kunnen we een nieuw onderwerp starten . Afspraakplaatsen voor de forumleden langs het parcours van Ieper . Kheb ook nog op 100 m van de laatste epingle op KP Zandvoorde gewoond . Jammergenoeg passeren ze daar nie meer . Er woont of woonde daar nen anti in de Schachteweidestraat naast het parcours . De maanden juni in mijn schooltijd bracht ik meer door langs het parcours te Zillebeke dan in mijn schoolboeken . Dan werd er illegaal verkend

  2. #2
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RALLYTOURIST Bekijk bericht
    Misschien kunnen we een nieuw onderwerp starten . Afspraakplaatsen voor de forumleden langs het parcours van Ieper . Kheb ook nog op 100 m van de laatste epingle op KP Zandvoorde gewoond . Jammergenoeg passeren ze daar nie meer . Er woont of woonde daar nen anti in de Schachteweidestraat naast het parcours . De maanden juni in mijn schooltijd bracht ik meer door langs het parcours te Zillebeke dan in mijn schoolboeken . Dan werd er illegaal verkend
    ja, der zijn der nog zulke, uren versleten aan die boom aan de haarspeld !

  3. #3
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    ja, der zijn der nog zulke, uren versleten aan die boom aan de haarspeld !
    En aan de vijfwegen in het bos van Zandvoorde.... De Indianeverhalen en de PK's vlogen daar door de lucht, tot een stuk in de nacht. En de volgende morgen met kleine oogjes naar 't werk.

  4. #4
    Senior Member RALLYTOURIST's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 January 2008
    Locatie
    harelbeke
    Berichten
    426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicks Bekijk bericht
    En aan de vijfwegen in het bos van Zandvoorde.... De Indianeverhalen en de PK's vlogen daar door de lucht, tot een stuk in de nacht. En de volgende morgen met kleine oogjes naar 't werk.
    Zwijg ervan . Tegen dat de rally begon hadden we al spektakel gezien voor 20 rally's. De plaatselijke Droogmans'en en Duez'en gaven nogal van katoen . Het rubber bezine en freinblokskes dat er dan versleten werden , kzou ze nie graag betaald hebben .

  5. #5
    Senior Member straffe toebak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    597

    Standaard

    Ik herinner me ook nog zo'n tijden ... .
    De vrijdag of zaterdagavond voor de rally met een bende ergens te lande gaan staan, waar "ze zouden verkennen" ... .
    Natuurlijk kon 'den bak' niet achterblijven!

  6. #6
    Senior Member Giovanni's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RALLYTOURIST Bekijk bericht
    Zwijg ervan . Tegen dat de rally begon hadden we al spektakel gezien voor 20 rally's. De plaatselijke Droogmans'en en Duez'en gaven nogal van katoen . Het rubber bezine en freinblokskes dat er dan versleten werden , kzou ze nie graag betaald hebben .
    So true, tot 1 vd plaatselijken zijn moeder tss het publiek stond. 't Was rap gedaan voor die gast

  7. #7
    Senior Member zizou99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 June 2007
    Locatie
    seelbach
    Berichten
    225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giovanni Bekijk bericht
    So true, tot 1 vd plaatselijken zijn moeder tss het publiek stond. 't Was rap gedaan voor die gast

    was het gene uit de schateweidestraat?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    Vlamertinge (Ieper) - B
    Berichten
    347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RALLYTOURIST Bekijk bericht
    Zwijg ervan . Tegen dat de rally begon hadden we al spektakel gezien voor 20 rally's. De plaatselijke Droogmans'en en Duez'en gaven nogal van katoen . Het rubber bezine en freinblokskes dat er dan versleten werden , kzou ze nie graag betaald hebben .
    Of op de Kemmel... Een jaar of 15 geleden stond daar evenveel volk een week voor de rally als nu met de rally zelf ... Je moest de wagen achterlaten op de Dries om bij de Alverman te staan...

    Ik herinner me nog 2 broers uit Nieuwkerke met een Ford Capri, ieder jaar kwamen die een auto kapot rijden op de berg...

    Toen was dat tof, maar het zijn die dingen die de sport onpopulair hebben gemaakt bij de politici, dit was onverantwoord... Er was teveel volk om rechtstreeks op te treden, politie was er zelden of nooit op de berg, zelfs niet toen (jaarlijks) een verlichtingspaal sneuvelde...

    Ik herinner me ook nog de tijd dat de Kemmel op vrijdag en zaterdag in een verschillende richting werd gereden... het publiek deed teken aan de piloten of de weg vrij was... Of een onbekende Francois Delecoour die met een rally 309 Gti kwam trainen en TTE die met een service truck aan de afdaling van de berg kwam postvatten voor de Celica van Juha Kankunen...

  9. #9
    Senior Member Giovanni's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daf Bekijk bericht
    Ik herinner me nog 2 broers uit Nieuwkerke met een Ford Capri, ieder jaar kwamen die een auto kapot rijden op de berg...
    De Cardinaels :lol:
    Er heeft er nog 1 zijn Capri op zijn dak gelegd in onze wijk in Zillebeke. Hij was in Rallytourists haag gevlamd & dan overkop gegaan.

  10. #10
    Senoir Member ex driver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 February 2008
    Locatie
    Nieuwpoort
    Berichten
    137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daf Bekijk bericht
    Of op de Kemmel... Een jaar of 15 geleden stond daar evenveel volk een week voor de rally als nu met de rally zelf ... Je moest de wagen achterlaten op de Dries om bij de Alverman te staan...

    Ik herinner me nog 2 broers uit Nieuwkerke met een Ford Capri, ieder jaar kwamen die een auto kapot rijden op de berg...

    Toen was dat tof, maar het zijn die dingen die de sport onpopulair hebben gemaakt bij de politici, dit was onverantwoord... Er was teveel volk om rechtstreeks op te treden, politie was er zelden of nooit op de berg, zelfs niet toen (jaarlijks) een verlichtingspaal sneuvelde...

    Ik herinner me ook nog de tijd dat de Kemmel op vrijdag en zaterdag in een verschillende richting werd gereden... het publiek deed teken aan de piloten of de weg vrij was... Of een onbekende Francois Delecoour die met een rally 309 Gti kwam trainen en TTE die met een service truck aan de afdaling van de berg kwam postvatten voor de Celica van Juha Kankunen...
    Wie herinnert zich nog de jaren van de KP 's Reninge met de doortocht aan" t' Voshol" het beruchte cafeetje met de haarspeld .
    Daar deden ze gouden zaken , in de laaste week voor de 24 u .
    Heb ook nog Ieper gereden , dit was een Kp van om en bij de 18 km snel en technisch en we reden tot tegen Diksmuide de jaren van Everett , Kosky Hamalayinnen , Moorgat +, Stapelaere +, Goudezeune , Duez , Snijers , Darnishe , Tabaton , Andruet ,Toivonnen + enz
    Heb het nog meegemaakt dat we gingen "trainen " met de wedstrijdwagen de ganse nacht , om de nacht etappes te verkenen .T was een mooie tijd .Toen was er een flik die in Kemmel controleerde , omdat we daar door stroken moesten rijden voorzien van een C 3 op de Kemmelberg , deze hield mij tegen en zegde " t is nu de 3 x dat je hier passeert .... en de boek op niet om te verkenen , maar om daar door die C 3 te rijden .Het was toen reeds na 23 u
    Overal stonden groepjes die de kruispunten af zette voor ons zodat we konden "trainen op snelheid " .
    Hoe later hoe beter , heb het nog meegemaakt dat we verkenden tot 5 u smorgens .
    Helaas is dit verleden tijd het waren de gouden jaren .
    Nu bestaat dat niet meer, je kan er maar alleen nog anekdotes over vertellen .

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •