Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: Clio cup 2008 B

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 May 2008
    Berichten
    7

    Standaard Clio cup 2008 B

    Zijn er hier die fan zijn van de clio cup ??

    Zoja, graag jullie reactie over het race- weekend te Spa van 3&4/05/08.

    Wat is jullie mening betreffende de fel uitgeroepen nultolerantie & fair-play van sommige piloten ??
    Graag jullie reactie.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Na alles wat ik er over gelezen heb denk ik dat die nultollerantie niet bestaat en dat fair-play een begrip is wat niet meer gekend is door vele mensen.
    Ik vraag mij af waarom er in die cup races vaak zo gereden word alsof het botsauto's zijn?De Yaris-cup enkele jaren geleden was ook al zoiets
    Maar het is voldoende dat er een paar heethoofden bijzitten wat denken dat ze alles mogen doen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Na alles wat ik er over gelezen heb denk ik dat die nultollerantie niet bestaat en dat fair-play een begrip is wat niet meer gekend is door vele mensen.
    Ik vraag mij af waarom er in die cup races vaak zo gereden word alsof het botsauto's zijn?De Yaris-cup enkele jaren geleden was ook al zoiets
    Maar het is voldoende dat er een paar heethoofden bijzitten wat denken dat ze alles mogen doen.
    Waar hebt gij daar dan iets over gelezen?? Toch niet hier op het forum? Of ben ik mis?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vitesse Bekijk bericht
    Waar hebt gij daar dan iets over gelezen?? Toch niet hier op het forum? Of ben ik mis?
    Op uw site

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 May 2008
    Berichten
    7

    Standaard

    Als je ziet dat bvb Jacobs in 2 dagen 2 x uit de race is getikt door dezelfde piloot (De Saeger) dan stel ik mij toch vragen !!!!
    In de race van zondag heeft die piloot (De Saeger) ook nog een andere wagen geramd met opgave tot gevolg.
    Uiteindelijk is hij daarvoor gestraft, en wat is het resultaat.... Jacobs kan het gaan uitleggen bij RACB waarom hij zo lastig was na de race. Hoe durven ze zich die vraag te stellen, er hadden evengoed klappen kunnen vallen.
    In dat geval sta ik volledig achter Jacobs, ze zouden beter die andere zijn licentie intrekken!!!!!!!!
    Wat betreft de organisatie ???? ver onder het peil !!!!!!!

    Mijn bloed begint weeral te koken man man man toch.

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 May 2008
    Berichten
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Op uw site
    En welke site is dit dan ??

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slc Bekijk bericht
    En welke site is dit dan ??
    www.pitstoptv.be

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slc Bekijk bericht
    En welke site is dit dan ??
    Ik dacht www.autosport.be.

  9. #9
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Ik vraag mij vooral af hoe het kan dat die kerel die op Zolder die interventiewagen ramde, zomaar mee mag rijden.

    Wat de Saeger doet is niet goed te praten, maar Jacobs moet ook niet met een fles gooien na de wedstrijd..
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 May 2008
    Berichten
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Ik vraag mij vooral af hoe het kan dat die kerel die op Zolder die interventiewagen ramde, zomaar mee mag rijden.

    Wat de Saeger doet is niet goed te praten, maar Jacobs moet ook niet met een fles gooien na de wedstrijd..
    Akkoord,

    Maar stel je is in de plaats van Jacobs.
    2 x in 2 dagen tijd van de weg geramd worden ?? dan na controle bij de dokter een document zien waarop vermeld is dat De Ssaeger gediskwalificeerd is, en dan vervolgens De Saeger op het podium zien staan ?? HOE ZOU jE REAGEREN DENK JE !!!!!!
    Wetende dat de 1° keer de hele achterkant geraakt was en dat de 2° keer de wagen misschien wel total loss is ??
    En dan nog telkens 0 punten en kampioenschap weg .!!!!!
    Je zou voor minder.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •