Pagina 22 van 99 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #211
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Mijn mening over het BNL-kampioenschap:
    Ik vind dit een goed idee MAAR
    wat met de wedstrijden die niet op die kalender komen (bv Tielt, Sezoens, Haspengouw ... ). Moeten die verdwijnen? Inrichten voor 20 wagens? Provinciaal beginnen?

    Aparte wedstrijden van maken voor het criterium ?
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  2. #212
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Laat het bk maar zoals het nu is,we hebben er zeker geen klagen over.

  3. #213
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Laat het bk maar zoals het nu is,we hebben er zeker geen klagen over.
    Kvind dit ook si.
    Het zou te jammer zijn moesten andere mooie wedstrijden verdwijnen doordat ze geen BK-rally meer zouden zijn.

  4. #214
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Mijn mening over het BNL-kampioenschap:
    Ik vind dit een goed idee MAAR
    wat met de wedstrijden die niet op die kalender komen (bv Tielt, Sezoens, Haspengouw ... ). Moeten die verdwijnen? Inrichten voor 20 wagens? Provinciaal beginnen?
    Ik ben wel voorstander van zo'n BNK met een 4-tal grote wedstrijden van beide landen. Van de overblijvende wedstrijden van het BK aangevuld met enkele mooie ASAF en VAS proeven zou dan een nationaal kampioenschap kunnen gemaakt worden. Zo een beetje wat het vroegere divisie 2 kampioenschap was met de Sezoens, Haspengouw, TAC uit het huidige BK met bijv. Hannuit, Circuit des Ardennes en Famenne uit ASAF, Wervik uit de VAS. Wedstrijden verreden over 1 dag, max. 150km en een beperkt inschrijvingsbedrag. Is maar een overpeinzing hoor. Wat vinden jullie?

  5. #215
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Ik ben wel voorstander van zo'n BNK met een 4-tal grote wedstrijden van beide landen. Van de overblijvende wedstrijden van het BK aangevuld met enkele mooie ASAF en VAS proeven zou dan een nationaal kampioenschap kunnen gemaakt worden. Zo een beetje wat het vroegere divisie 2 kampioenschap was met de Sezoens, Haspengouw, TAC uit het huidige BK met bijv. Hannuit, Circuit des Ardennes en Famenne uit ASAF, Wervik uit de VAS. Wedstrijden verreden over 1 dag, max. 150km en een beperkt inschrijvingsbedrag. Is maar een overpeinzing hoor. Wat vinden jullie?
    Da ge goe bezig zijn met uw overpeinzingen !

  6. #216
    Senior Member daelko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 June 2007
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    836

    Standaard

    maar de wedstrijden wel open laten voor elke categorie van wagens ( GT , WRC , gr.N enz... )zdat de kleinere teams weer niet naast de boot vallen .

  7. #217
    Senior Member Thibaud's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 September 2007
    Locatie
    Maillen (Wallonie)
    Berichten
    2.196

    Standaard

    Dat het maar zo blijft

    260 deelnemers in Spa
    240 in Hannuit (maarja.......)
    190 in Dinant
    7 WRC's in Tielt en Jambes, 12 in Bocholt
    enz.

    Misschien gaat de ERC toch te ver, waarom niet 2 wedtrsijden in Nederland, 1 in Belgie, 1 in Duitsland, 1 in Luxemburg en 1 in Frankrijk

    En dan in Belgie zou ik graag een soort VASAF kampioenschap terug te zien, zodat West Vlamingen eens naar ASAF komen en om Walen ook eens in Vlaanderen te kunnen zien.
    Laatst gewijzigd door Thibaud; 26 May 2009 om 23:11

  8. #218
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    Ik ben wel voorstander van zo'n BNK met een 4-tal grote wedstrijden van beide landen. Van de overblijvende wedstrijden van het BK aangevuld met enkele mooie ASAF en VAS proeven zou dan een nationaal kampioenschap kunnen gemaakt worden. Zo een beetje wat het vroegere divisie 2 kampioenschap was met de Sezoens, Haspengouw, TAC uit het huidige BK met bijv. Hannuit, Circuit des Ardennes en Famenne uit ASAF, Wervik uit de VAS. Wedstrijden verreden over 1 dag, max. 150km en een beperkt inschrijvingsbedrag. Is maar een overpeinzing hoor. Wat vinden jullie?
    waarom willen wij eigenlijk alles met de Nederlanders doen? voetbal, rally zelfs enkelen die liever Vlaanderen terug zien gaan naar de Noordelijke Nederlanden.
    We hebbben hier zo'n prachtige en veelzijdige parcours met heel goede piloten. Er is mss wel een financieel injectietekort en we hebben niet het schoonste materiaal maar daar kampen we nu toch al veeeeele jaren mee, en we hebben nog altijd de grote drie: 'spa' (-->alhoewel, zien wat er in de toekomst gebeurt), Ieper en de condroz waar toch steeds weer heel wat mooi internationaal volk naar toe komt!
    Dus voor mij het blijven zoals het is. Dan liever het BNK als subcategorie onder ons eigenste nationaal kampioenschap. We moeten er zelf maar zien uit geraken in plaats van te teren op geld en materiaal uit het Noorden (hoewel ze zeer zeker meer dan welkom zijn!). Je ziet toch ook portugal en spanje nx samen organiseren, of Duitsland en Polen, of Tsjechië en SLovakije, of Servië en Montenegro,...
    Nee, daarin ben ik eigenlijk vrij nationalistisch!

    't Is een heel mooi voorstel maar ik denk dat de nood om zoiets te organiseren momenteel ontbreekt!
    sandropov.wordpress.com

  9. #219
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 April 2007
    Berichten
    429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    waarom willen wij eigenlijk alles met de Nederlanders doen? voetbal, rally zelfs enkelen die liever Vlaanderen terug zien gaan naar de Noordelijke Nederlanden.
    We hebbben hier zo'n prachtige en veelzijdige parcours met heel goede piloten. Er is mss wel een financieel injectietekort en we hebben niet het schoonste materiaal maar daar kampen we nu toch al veeeeele jaren mee, en we hebben nog altijd de grote drie: 'spa' (-->alhoewel, zien wat er in de toekomst gebeurt), Ieper en de condroz waar toch steeds weer heel wat mooi internationaal volk naar toe komt!
    Dus voor mij het blijven zoals het is. Dan liever het BNK als subcategorie onder ons eigenste nationaal kampioenschap. We moeten er zelf maar zien uit geraken in plaats van te teren op geld en materiaal uit het Noorden (hoewel ze zeer zeker meer dan welkom zijn!). Je ziet toch ook portugal en spanje nx samen organiseren, of Duitsland en Polen, of Tsjechië en SLovakije, of Servië en Montenegro,...
    Nee, daarin ben ik eigenlijk vrij nationalistisch!

    't Is een heel mooi voorstel maar ik denk dat de nood om zoiets te organiseren momenteel ontbreekt!
    Ga ik volledig mee akkoord.

    En trouwens, de 3 bonden onderling komen nog niet overeen, wat zou dat dan zijn met nog een andere daarbij.

  10. #220
    Senior Member Peter 666's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2008
    Locatie
    Overpelt
    Berichten
    136

    Standaard

    Voor mij hoeft zo een BNK toch ook niet....
    Ik vindt onze belgische wedstrijden toch nog net dat tikkeltje mooier en uitdagender
    Bovendien zie ik liever een goedbestuurde groep N dan een wrc die de hoek komt rond gekropen (voor je begint te roepen ik bedoel de groep N van Van den heuvel...)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •