Pagina 11 van 99 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #101
    Senior Member RALLYTOURIST's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 January 2008
    Locatie
    harelbeke
    Berichten
    426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rally666 Bekijk bericht
    Het enige wat op die verbetering beter kon, was niet de roadbook, maar wel de toegelaten tijd. 6 minuten was te weinig.
    Ingewikkeld een verbetering die nog beter kan . Was het dan wel een verbetering ?? . Ik denk dat de mannen genoeg roadbook kunnen lezen maar als ze een beetje in Tijdsnood zitten en het is redelijk ingewikkeld er dan fouten kunnen gebeuren

  2. #102
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rally666 Bekijk bericht
    Mijn reactie was te hevig, sorry daarvoor, maar de toon waarop je je vraag stelde, was tamelijk sarcastisch, daarmee.
    Betreffende het roadbook, dat klopte op de meter na. Het ging wel over het moeilijkste stuk van de hele rally (door het centrum van Landen met veel zijstraten, terwijl al de rest zich op grotere wegen afspeelde). Dus was het nodig om het roadbook heel geconcentreerd te volgen. Wat toch 85% van de deelnemers gedaan heeft, de andere 15% zou ofwel beter moeten verkennen, ofwel leren een roadbook lezen. Het enige wat op die verbetering beter kon, was niet de roadbook, maar wel de toegelaten tijd. 6 minuten was te weinig.
    Behoudens inderdaad het kleine zinfoutje (maar daar hoeft men niet over te zeuren ) helemaal mee eens !

    Gelukkiglijk hadden wijzelf dadelijk gezien dat er eigenlijk harder moest gereden worden dan toegelaten om bij een eventueel klein oponthoud toch op tijd binnen te kunnen zijn. En dat kan en mag bij een doortocht door de dorpskern toch geen bedoeling zijn

    9 minuten had hier de tijd moeten zijn.

  3. #103
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Behoudens inderdaad het kleine zinfoutje (maar daar hoeft men niet over te zeuren ) helemaal mee eens !

    Gelukkiglijk hadden wijzelf dadelijk gezien dat er eigenlijk harder moest gereden worden dan toegelaten om bij een eventueel klein oponthoud toch op tijd binnen te kunnen zijn. En dat kan en mag bij een doortocht door de dorpskern toch geen bedoeling zijn

    9 minuten had hier de tijd moeten zijn.
    Ook akkoord,wij hebben ook 30'' straftijd gepakt voor een prul,maar liever zo dan buiten koers voor een overdreven snelheid in de verbindingen waar ik mij aan de regels houd.

  4. #104
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Question Discussie in het topic Condroz!

    Amaaai, wat een discussie om een pers bericht over Snijers en Tsjoen!
    Jongens zet gewoon je favoriet op 1ste plaats in je prono!
    Als je al jaren lang fan bent van rally moet je toch weten dat de meeste piloten aan de top geraken door steun, geld en de pers.
    Wie er gaat winnen in de Condroz 08 zien we zondag wel, ook hier moet je het geluk aan uw zijde hebben.
    Oke ieder zijn mening hier op het Forum maar wat ik nu zie is dat sommige, #vooral nieuwe, jonge leden#, zaken schrijven die hier helemaal niet thuis horen.
    Zelf schrijf ik ook wel eens zaken waar jullie het niet mee eens zijn, maar wat ik nu voor onzin lees heeft absoluut niets met rally SPORT te maken.
    Geniet van het rally feest dit weekend mannen en vrouwen en nadien kunnen we hier wel verder gaan met de discussie.

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Zal hier reageren op het topic Sportman en Sportvrouw van het jaar daar werd namelijk gesproken over de uitzendingen van rally op Sporza. http://www.autosportforum.be/showthr...p?t=970&page=2
    En daarom misschien beter hier plaatsvindt.

    Ik vind het toch allemaal maar vlug vlug in beeld gebracht. Dat interview met Debackere na de Condroz rond 18u, er werd één vraag gesteld en dat was het. Ze kunnen dit toch nog véél beter in beeld brengen volgens mij ( zie Rally Report in Nederland ).
    En nu laatst met de Condroz om 13u30 een stuk en om 18u een stuk. Maak daar dan toch één reportage van.
    Ik vraag me soms ook af moeten ze een rally aanpassen ( Haspengouw Rally ) om die hooguit 5 minuten uitzendtijd?
    Enja het is beter dan niks maar daarom moet je het nog niet goed vinden.

  6. #106
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Is zot, dan waren de gr.B's te snel voor de rally, ok, de veiligheid is wel beter nu, maar dan nog... Enneuh... de wegen iets breder ja, er kunnen, en zullen nog altijd fouten en sorties gebeuren, en de bomen gaan niet uit de weg...
    De huidige wrc autos zijn nu al sneller dan de group B´s.
    Vooral de moderne techniek maakt de autos sneller in de bochten.
    Nee moeten ze weer wachten tot er iets gebeurd zoals het met Toivonen ging? Het gaat nu reeds die richting uit en gelukkig voor sommige piloten (Galli , Duval) liep het nog redelijk goed af, spijtig genoeg liep het fout voor Michael Park. Ik ben zeker als het helemaal fout zou gaan met één van de top piloten de huidige wrc autos snel zouden verdwijnen.
    Ik hoop dat de F.I.A. eindelijk inziet dat het minder snel moet en natuurlijk goedkoper.

  7. #107
    Senior Member opelke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Rummen
    Berichten
    605

    Standaard

    Groot gelijk heb je.
    Vind erlijk gezegt niks meer aan het WRC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brother John Bekijk bericht
    De huidige wrc autos zijn nu al sneller dan de group B´s.
    Vooral de moderne techniek maakt de autos sneller in de bochten.
    Nee moeten ze weer wachten tot er iets gebeurd zoals het met Toivonen ging? Het gaat nu reeds die richting uit en gelukkig voor sommige piloten (Galli , Duval) liep het nog redelijk goed af, spijtig genoeg liep het fout voor Michael Park. Ik ben zeker als het helemaal fout zou gaan met één van de top piloten de huidige wrc autos snel zouden verdwijnen.
    Ik hoop dat de F.I.A. eindelijk inziet dat het minder snel moet en natuurlijk goedkoper.

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    En als het trager gaat,dan is het ook niet goed voor de toeschouwers
    Ongevallen(ook dodelijke) zullen er altijd gebeuren,zelfs met de traagste wagens.
    De kostprijs is een andere zaak,maar dat is vooral de fout van de teams zelf dat die zo hoog is.
    Een huidige wrc vergelijken met een groep B is toch onmogelijk

  9. #109
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    De crash van Duval met de gekende gevolgen voor co Pivato heeft niets met de hoge snelheden van moderne WRC's te maken he. Ze zijn misschien met een snelheid van 80km/u tegen dat paaltje gegaan. Ze hadden gewoon de pech dat het een supersterk en smal paaltje was dat als een mes door boter door de Focus sneed. Ze kunnen moeilijk met trotinetten gaan rijden he.

    Dat het goedkoper moet worden --> akkoord.

  10. #110
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    En als het trager gaat,dan is het ook niet goed voor de toeschouwers
    Ongevallen(ook dodelijke) zullen er altijd gebeuren,zelfs met de traagste wagens.
    De kostprijs is een andere zaak,maar dat is vooral de fout van de teams zelf dat die zo hoog is.
    Een huidige wrc vergelijken met een groep B is toch onmogelijk
    Als het trager gaat kan er zelfs meer spektakel zijn!!!
    De S2000 zit nu ongeveer aan een top van 170km en de wrc ´s over 200km maar die komen voorbij als een trein.
    Bij de S2000 zie je verschillende piloten winnen of aan de leiding in een rally.
    De stuurmans kunst komt meer naar boven bij de mannen met ballen zoals vroeger in het wrc! De huidige wrc´s kan je natuurlijk niet vergelijken maar ze zijn minder spectaculair, dus minder intressant voor de media en het gewone volk, dus daarom zijn er ook minder sponsors!
    Te duur wil ook zeggen dat enkel die paar fabriekspiloten die er zijn kunnen winnen!
    Als een privé team met het gelijke matriaal (bijvoorbeeld Kronos !), aan enkele wrc rallys zou kunnen deelnemen kunnen we een heel andere uitslag zien!
    Jullie hebben toch zelf gezien in de Condroz dat Loix niet moest onder doen voor de wrc autos!

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •