Pagina 95 van 99 EersteEerste ... 45859394959697 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 941 t/m 950 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

  1. #941
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 April 2009
    Berichten
    305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRT Bekijk bericht
    als bc zeg ik

    een warme parka (weersbestendig) zeer zeker welkom. een maaltijd is voor mij welkom en logisch wanneer er meerdere dagen gewerkt word. dit is hetzelfde voor een goede slaapplaats.

    een vergoeding is leuk maar ze staat nu op het maximum dat je mag hebben als vrijwilliger dus dat verhogen moet zeker niet want dan komen de belastingen zich er weer mee moeien.
    de rest doe ik uit liefde voor de sport. laat mij gewoon meegenieten van de wedstrijd die voor ons ook gratis is
    het enige wat er mankeert is dat ik de hele dag op hetzelfde punt sta maar ik kan wel genieten van de hele wedstrijd
    een vergoeding hoeft daarom niet altijd cash te zijn. geef ze een korting op het lidgeld bij een autoclub, of geef ze gratis kaarten voor meerdere rally's. je kan ook een uitstap (karten ofzo) organiseren voor iedereen die een bepaald aantal keer stewart geweest is tijdens het jaar.

    er zijn genoeg manieren om die mensen te belonen zonder dat de belastingen zich moeien.

  2. #942
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 May 2007
    Berichten
    543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRT Bekijk bericht
    slechte tip dat is al jaren dezelfde club... zou saai worden
    Wie? ieper?

  3. #943
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astra Bekijk bericht
    Wie? ieper?
    VVG aarschot
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  4. #944
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    een vergoeding hoeft daarom niet altijd cash te zijn. geef ze een korting op het lidgeld bij een autoclub, of geef ze gratis kaarten voor meerdere rally's. je kan ook een uitstap (karten ofzo) organiseren voor iedereen die een bepaald aantal keer stewart geweest is tijdens het jaar.

    er zijn genoeg manieren om die mensen te belonen zonder dat de belastingen zich moeien.
    lidgeld van een autoclub: de meesten zijn geen lid van autoclubs gezien ze geen piloot zijn. de piloten zelf bc zijn in wedstrijden waar ze niet rijden is zeldzaam. ben één van de weinigen
    vrijkaarten andere rally's: moeilijk gezien de meeste bc's steeds moeten draaien op alle proeven om het aantal nog te halen dus er zijn er geen waar we eens rustig kunnen gaan kijken als we dienst doen zijn ze per slot van rekening ook gratis
    een uitstap werd vroeger gedaan (circuit van zolder "behind the scenes" met een paar toertjes met rallywagens over het circuit als afsluiter) was super en herinner het mij nog steeds als een super dag maar is ook al om en bij de twaalf jaar geleden
    met karten zou ik ook blij zijn maar ja kost de vas ook een bom geld en waar gaan ze dat halen??? inderdaad de inschrijving van de piloten
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  5. #945
    Member rally-spectator's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 January 2011
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk bericht
    Ward ,

    Ik heb een voorstel gedaan om als een team deelneemt aan een VAS wedstrijd , ze één steward moeten aanleveren op die rally en ze daarbij een inschrijvingskosten in vermindering krijgen .

    Het werd gewoon weg gelachen door bepaalde mensen in de federatie , dat zegt al genoeg hoe het er aan toe gaat .....
    Ik vind dit wel een goed idee. De toppers kunnen zorgen voor meerdere stewards. Het zou toch goed overkomen naar de media toe moest bvb loix kunnen zeggen dat 'zijn' stewards in staan voor de veiligheid op een bepaalde proef. Op zijn test zorgen ze toch ook voor de veiligheid. Zo kan er misschien via de sponsor van de piloot toch een soort van beloning voorzien worden. Het zou misschien ook helpen tegen het respectloos gedrag (de steward moet natuurlijk ook fair blijven) van sommige supporters.

  6. #946
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ward Bekijk bericht
    Ik heb eens gelezen over een voorstel dat iedereen die over een vergunning beschikt (piloot of co) zich 1 x per
    jaar verplicht zich moet inzetten als steward of dergelijke.Zou dat geen goed idee zijn?
    gezien mensen het woord verplichten niet graag horen en dan zeker pas tegendraads gaan doen of helemaal hun werk en verantwoordelijkheid als BC vermoedelijk gaan verzuimen
    denk ik persoonlijk geen goed idee
    wat ik wel altijd "grappig" vind is dat de mensen die er steeds op emmeren dat er te weinig zijn en hun geliefde sport bedreigd word erdoor
    meestal dezelfde supporters zijn als die waaraan je vraagt "waarom kom jij niet staan" en dan doodleuk antwoorden "ikke no f'ing way in geen honderd jaar"
    dus een goed idee zou zijn om de SUPPORTERS hun verantwoordelijkheid op te nemen als ze dan toch zo van de sport houden en al was het maar een paar wedstrijden
    ook eens komen staan.
    a) ze helpen hun geliefde sport enorm met deze toch wel kleine geste
    b) ze leren ook de andere kant van het verhaal kennen wat miss ook eens tot meer begrip en respect zou kunnen leiden voor de dienstdoende BC's
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  7. #947
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 May 2009
    Berichten
    342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tonneke Bekijk bericht
    men kan het even veilig maken door héél wat minder lint te spannen maar wel waar soms echt nodig is zoals rappe waaiers, maar bij ons wordt zelfs lint gespannen op plaatsen waar ze zelf niet kunt staan
    Tja, als de politie/binnenlandse zaken verplicht dat je op een bepaalde plaats lint moet spannen, hoe belachelijk dat ook soms lijkt, dan moet je dat gewoon doen. Lint spannen op plaatsen waar je niet kunt staan, is enkel maar werk voor de organisatie, de toeschouwers hebben daar geen last van.

  8. #948
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRC Bekijk bericht
    Tja, als de politie/binnenlandse zaken verplicht dat je op een bepaalde plaats lint moet spannen, hoe belachelijk dat ook soms lijkt, dan moet je dat gewoon doen. Lint spannen op plaatsen waar je niet kunt staan, is enkel maar werk voor de organisatie, de toeschouwers hebben daar geen last van.
    eens samenkomen met alle betrokkenen moet toch kunnen om er eens deftig over te spreken waar nodig is en waar niet
    en hopelijk dan met mensen die er wat van kennen, niet met enkele die het verschil niet kennen tussen autorally en circuit

  9. #949
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    506

    Standaard

    Het regent hier positieve voorstellen inzake het veiligheidsprobleem, had ook niets anders verwacht van een meute kenners. Alleen jammer dat niemand van VAS of ASAF of RACB ze zal lezen, laat staan een initiatief nemen. Tenzij ik verkeerd ben. Is er iemand bij VAS of ASAF of RACB die dit topic leest? Ja? Maak u dan even kenbaar...

  10. #950
    FC FILOU KETfoisKET's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    neffens mijn gebuurnege
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Het regent hier positieve voorstellen inzake het veiligheidsprobleem, had ook niets anders verwacht van een meute kenners. Alleen jammer dat niemand van VAS of ASAF of RACB ze zal lezen, laat staan een initiatief nemen. Tenzij ik verkeerd ben. Is er iemand bij VAS of ASAF of RACB die dit topic leest? Ja? Maak u dan even kenbaar...
    Horen doen ze al niet kloatjevoarn da ze kunnen lezen .

    Auriculas asini quis non habet

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •