Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 985

Discussie: Rally discussies en kommentaren.

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Het is waar dat je dit al enkele malen hebt uitgelegd, maar was het vergeten. Waarvoor mijn excuses.

  2. #2
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Ik vind het tof dat er zoveel S2000's gebouwd worden en dat toont toch aan dat het vrij eenvoudig is voor een constructeur om dit even uit te besteden. Wellicht halen ze het niveau niet van de 207 of de Punto, maar dat is niet zo erg. Belangrijk is dat er wat varieteit is!

    Hopelijk houden ze de S2000+ wat het bedoelt was: een bolt-on kit zodat een team met een S2000 die nationaal sterk rijdt een kit kan gaan huren en hiermee een WK rally afleggen. Zou het niet knap zijn moest bv Princen die het BK in een Megane S2000 om de titel strijdt, een kit kan gaan huren en er even het WK in Duitsland kan gaan rijden? Ik peis dat er velen nogal wat ogen zouden opentrekken.

    Dat is mijn gedacht, maar hoort niet echt thuis in zo een vreemde topic. Zouden beter een topic starten over toekomst WRC of toekomstige wagens WRC.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  3. #3
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Een kit ? Tis niet een turbo'ke da ge er op monteert hé Totaal andere wagen, zou meer spoilers enz. hebben ook.

  4. #4
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    Een kit ? Tis niet een turbo'ke da ge er op monteert hé Totaal andere wagen, zou meer spoilers enz. hebben ook.
    Voor zover ik weet is dat wel het concept. Ze moeten het bij de homologatie in slechts 2 uren kunnen ombouwen. Motor zonder turbo vervangen door motor met turbo. Misschien ook de transmissie vervangen? Of dat technisch allemaal mogelijk is weet ik niet, maar het lijkt wel een interessant concept.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Dat wil ik wel eens zien op gebied van betrouwbaarheid
    Ik begrijp niet waarom dat men niet gewoon de huidige wrc's een beetje aanpast als het te snel of te duur is.Een volledig nieuwe wagen bouwen,want indien die s2000+ wagens er komen zullen die niet gewoon op basis van een s2000 ontwikkeld worden,kost stukken meer.

  6. #6
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Dat wil ik wel eens zien op gebied van betrouwbaarheid
    Ik begrijp niet waarom dat men niet gewoon de huidige wrc's een beetje aanpast als het te snel of te duur is.Een volledig nieuwe wagen bouwen,want indien die s2000+ wagens er komen zullen die niet gewoon op basis van een s2000 ontwikkeld worden,kost stukken meer.
    Qua betrouwbaarheid, tja, dat valt af te wachten.

    De reden waarom niet op basis van huidige WRC's gewerkt wordt lijkt me niet zo moeilijk. Op deze manier bouwt een constructeur niet alleen wagens voor het WRC, maar ook voor de nationale rally's. Anderzijds moet iedereen terug van 0 starten. Het heeft allemaal veel mee van de overgang van Gr B naar Gr A, dus heb ik er vrij goed oog op.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  7. #7
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Dan hebde ne WRC 2000cc zeker?nen s2000 280pk nu+nen turbo=...pk

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro Bekijk bericht
    Dan hebde ne WRC 2000cc zeker?nen s2000 280pk nu+nen turbo=...pk
    Zoveel als nu

  9. #9
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Over langer of korter rallys,meer of minder,1,2,of 3 dagen
    @gedi,,,Het is wel langer geweten dat het rijden zelf spijtig genoeg het kleinste deeltje is van heel de rally..
    Wijzelf en nog vele andere moeten met alle hebben en houden voor een sprint ergens 150km vanhuis overnachten met een heel serviceploeg om 4x ,6min kp te rijden..Dus ong. 24 min' koers voor 2 volle dagenvoor technische controle die 5min duurd.

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 74
    Laatste bericht: 10 November 2007, 20:58

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •