Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 157

Discussie: IRC Rallye San Remo 2008

  1. #101
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Casier is nu niet hét supertalent van België hé. Buiten Ieper, zijn S1600 titel in 2004 en enkele goede prestaties in het JWRC heb ik hem nog maar erg weinig positieve dingen zien doen. Hij had trouwens vorig jaar een top S2000 wagen en daarmee heeft hij toch ook wel ontgoocheld. Voor zijn doen was het beter dat hij iets trager reed en de finish haalde.

    Ik moet trouwens helemaal lachen dat je Vouilloz een supertalent noemt.
    vouiloz is idd een zeer goed piloot ! Rekening houden dat die man nog maar 5 jaar rally rijdt en daarvan toch wel al 2 jaar topresultaten rijdt !
    Moest je hem een goede wagen geven in het wk, k denk dat er velen zouden verschieten !

  2. #102
    Senior Member Racing Piet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Locatie
    Diksmuide
    Berichten
    334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Casier is nu niet hét supertalent van België hé. Buiten Ieper, zijn S1600 titel in 2004 en enkele goede prestaties in het JWRC heb ik hem nog maar erg weinig positieve dingen zien doen. Hij had trouwens vorig jaar een top S2000 wagen en daarmee heeft hij toch ook wel ontgoocheld. Voor zijn doen was het beter dat hij iets trager reed en de finish haalde.

    Ik moet trouwens helemaal lachen dat je Vouilloz een supertalent noemt.

    Het is jouw volste recht om alleen maar voor de Belgische toppiloten te supporteren. Ik heb veel respect voor de subtoppers, want zonder hen zou er niet veel overblijven van rally in het algemeen.
    Persoonlijk vind ik Vouilloz een toptalent. In zo'n korte tijd aan de top meedraaien, het kunnen er hem dat niet veel nadoen. Maar elk zijn mening hé

  3. #103
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Ik vind juist dat Andreucci en Longhi het goed doen tegen die meute Groep A wagens.
    Hoe kom je bij goed? In feite kan je beide (jammer genoeg) niet vergelijken gezien de S2000 ondertussen een stukje rapper geworden zijn. Ze staan trouwens al op 4 mins, maar leveren onderling wel een mooie strijd. Zo slecht zal de N14 dan wel niet zijn.
    Ik had ze ook dichter verwacht, maar als je ziet dat rijders met zo een kaliber op zo een afstand gereden worden wordt het dringend tijd dat ze dieje restrictor een beetje meer open zetten, zou iedereen ten goede komen (behalve S2000 )

    Trouwens, uiteindelijk is het toch niet zo saai als je voorspeld had, toch 2 constructeurs die strijden met elkaar. Fiat had gewoon wat pech in het begin van het seizoen.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  4. #104
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Ik had ze ook dichter verwacht, maar als je ziet dat rijders met zo een kaliber op zo een afstand gereden worden wordt het dringend tijd dat ze dieje restrictor een beetje meer open zetten, zou iedereen ten goede komen (behalve S2000 )
    Als ge da maar weet.

  5. #105
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Hoe kom je bij goed? In feite kan je beide (jammer genoeg) niet vergelijken gezien de S2000 ondertussen een stukje rapper geworden zijn. Ze staan trouwens al op 4 mins, maar leveren onderling wel een mooie strijd. Zo slecht zal de N14 dan wel niet zijn.
    Ik had ze ook dichter verwacht, maar als je ziet dat rijders met zo een kaliber op zo een afstand gereden worden wordt het dringend tijd dat ze dieje restrictor een beetje meer open zetten, zou iedereen ten goede komen (behalve S2000 )

    Trouwens, uiteindelijk is het toch niet zo saai als je voorspeld had, toch 2 constructeurs die strijden met elkaar. Fiat had gewoon wat pech in het begin van het seizoen.
    Rekening houdend dat het kurkdroog is in Sanremo en gezien de tijdsverschillen tussen Groep N en S2000 in de vorige IRC rally's, vind ik dat het hier al bij al nog meevalt.

    Heb ik gezegd dat het saai is? Ik heb enkel gezegd dat Peugeot heel dominant is en dat er maar erg weinig piloten het volledige IRC kampioenschap rijden. Als je Basso niet meerekent, waren ze ook super dominant in Asturië en Sanremo nu. Ik heb trouwens wel degelijk Basso als winnaar gezet op het paradise forum voor Rossetti, dus ik heb voorlopig goed gegokt.

  6. #106
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing Piet Bekijk bericht
    Het is jouw volste recht om alleen maar voor de Belgische toppiloten te supporteren. Ik heb veel respect voor de subtoppers, want zonder hen zou er niet veel overblijven van rally in het algemeen.
    Persoonlijk vind ik Vouilloz een toptalent. In zo'n korte tijd aan de top meedraaien, het kunnen er hem dat niet veel nadoen. Maar elk zijn mening hé
    Ik supporter niet alleen voor de Belgische toppiloten, maar ik ben geen supporter van Casier. Mijn mening is dat hij al veel kansen heeft gehad, in tegenstelling tot de meeste andere jongeren.

    Vouilloz was toch niet bepaald indrukwekkend in het WRC, heeft zelfs nooit een WK-punt gescoord. Van de 11 WK Rally's die hij reed, heeft hij maar liefst 7 keer opgegeven.

  7. #107
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Vouilloz was toch niet bepaald indrukwekkend in het WRC, heeft zelfs nooit een WK-punt gescoord. Van de 11 WK Rally's die hij reed, heeft hij maar liefst 7 keer opgegeven.
    Ik heb het moeten opsnorren op rallybase, dat was wel in de jaren dat er nog concurrentie was in het WK (2004) en dat was maar met een Bozian 206. Ik weet niet of je daarmee de echte waarde van een piloot kunt meten.
    Hoe dan ook, talent heeft hij!
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  8. #108
    Senior Member barresjok's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    960

    Standaard

    Jammer dat jullie allemaal vergeten dat Casier met een wagen rijd die door een Belgisch team gemaakt is ( met beperkte middelen )
    En dat hij moet opboksen tegen een goede wagens die door fabrieksteam gemaakt zijn. Geen steen naar Rene Georges Rallyteam want zei leveren prachtig werk.
    Casier is in mijn ogen een hele goeie piloot want de meeste passages van hem zijn heel snel en heel spektaculair. Altijd ervoor gaan en zo moet het zijn !

  9. #109
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard ?????????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Ik vind juist dat Andreucci en Longhi het goed doen tegen die meute Groep A wagens.

    Welke groep A wagens rijden daar dan

    Alweer een crash voor Casier, die moet toch stilaan gaan toegeven dat het niveau in het buitenland te hoog voor hem gegrepen is.
    Gelukkig hebben we nog een Casier, hij gaat er wel af en toe es af maar vergeet zijn prestatie in Ieper niet waar hij op prachtige wijze Snijers afhield en in de OVV waar hij (den Bernd) weliswaar de duimen moest leggen voor de zeer krachtige Porsche die op zijn beurt verloor tegen een juffrouw met een aftandse Toyota.

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Ik supporter niet alleen voor de Belgische toppiloten, maar ik ben geen supporter van Casier. Mijn mening is dat hij al veel kansen heeft gehad, in tegenstelling tot de meeste andere jongeren.

    Vouilloz was toch niet bepaald indrukwekkend in het WRC, heeft zelfs nooit een WK-punt gescoord. Van de 11 WK Rally's die hij reed, heeft hij maar liefst 7 keer opgegeven.

    Wim, gewoon uit nieuwsgierigheid, wie zouden voor jou jongeren zijn die niet zouden misstaan in de Polo S2000?

    Tja, wat Vouilloz betreft, ze hebben hem bij Peugeot direct een fabriekscontract gegeven nadat ze een paar rally's van hem gevolgd hebben. Dus hij moet wel talent hebben.
    En over dat opgeven. Was het iedere keer zijn schuld als hij moest opgeven? Het is nog altijd een mechanische sport hé.
    Ik heb het wel voor Vouilloz. Maar net als zijn ploegmaat Loix heeft hij een perfect afgestelde wagen nodig om resultaat te halen.

Soortgelijke discussies

  1. rallye le touquet pas de calais 2008
    By david in forum Rally buitenland
    Reacties: 61
    Laatste bericht: 7 October 2008, 11:28
  2. [Prono] ADAC Rallye Deutschland 2008
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 86
    Laatste bericht: 18 August 2008, 18:37
  3. Rallye des Flandres - 17 & 18.05.2008
    By Millbrook in forum Rally buitenland
    Reacties: 107
    Laatste bericht: 25 May 2008, 15:52
  4. Prono Rallye de Wallonie 2008
    By Sideways in forum Rally binnenland
    Reacties: 39
    Laatste bericht: 29 April 2008, 14:34
  5. [Prono] Rallye Automobile Monte Carlo 2008
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 152
    Laatste bericht: 30 January 2008, 10:38

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •