Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: USA votes...

  1. #1
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard USA votes...

    De kogel is door de kerk, de VS hebben hun eerste zwarte president . Enigszins opvallend dat een zwarte (allez, een halfzwarte dan eigenlijk, dat heeft wellicht geholpen) president wordt, terwijl de vrouwen als groep toch véél groter zijn en er nog steeds geen vrouwelijke president was...

    Ook in het congres halen de blauwen een meer dan duidelijke meerderheid, en al wat wij (de europeanen die overwegend obama fans zijn - al is hij veel minder progressief dan de gemiddelde europeaan zou denken, een democraat bevindt zich voor ons nog steeds vrij ver rechts in het politieke spectrum) kunnen hopen, is dat de grootste 'democratie' (jaja, die '' hebben ze in 2.000 verdiend) goed gebruik maakt van de geboden kansen. Want of we nu willen of niet (niet dus), de states hebben een enorme invloed op onze welvaart...

    Tot zover mijn korte commentaartje, straks weer meer?

    ps: cnn heeft de hologram gelanceerd als techniek om met gasten te praten die niet in de studio zijn... 't is eens wat anders

  2. #2
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Nu nog ne zwarte paus zeker

  3. #3
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Nu dat thuis ben en tijd heb (werkloos dankzij Guido Dumarey, bekend uit de Belcar) ben ik de wereldpolitiek wat beginnen volgen.

    Het was al langer geweten dat de democraten deze termijn in 't Witte Huis zouden zitten. De republikeinen hadden geen schijn van kans deze keer want ze hadden al 8 jaar de minst populaire president aller tijden die véél landgenoten de zinloze dood had ingejaagd met zijn bemoeienissen in Afganistan en Irak.
    De democraten kwamen met ofwel Barak ofwel Hillary boven.
    Een zwarte of een vrouw ..... toen al was de verkiezingsuitslag bekend.


    We zullen wel zien wat Barak ervan gaat maken .... slechter doen dan Bush kan moeilijk maar 't is afwachten, hij beloofd wel maar tussen beloven en het daadwerkelijk uitvoeren zit een groot gat. In Belgie beloven de politiekers ook veel maar zij weten nog voor ze het beloven dat ze het nooit gaan uitvoeren .... misschien is Barak nen politieker die het wel doet.


    Nu heeft de USA nen "zwarte" president ....
    Amerika, het land van véél mogelijkheden zoals ze zelf zeggen maar ook een land met véél wacko's .... en daarmee bedoel ik dat Barak wel eens nen 2e JFK zou kunnen worden want tussen die 300 miljoen amerikanen lopen genoeg extremisten rond die niet kunnen leven met nen "zwarte" president.

    Barak wacht een moeilijke opdracht, zeker met de erfenis die hij krijgt van klungel Bush.
    Life is a highway to hell

  4. #4
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Barack heeft vooraf al aangekondigd dat hij in het begin niet te drastisch te werk zal gaan; om niet te veel af te schrikken, en zoals je zegt, dead_man, om wacko's niet méér aan te moedigen!
    Nuja, voor hij meer sociale hervormingen doorvoert zal hij toch eerst de economie moeten herstellen, wat volgens mij sowieso zal gebeuren de komende dagen (hou de dollar maar in het oog) door het vertrouwen in Obama, en dan de rest van Bush zijn vuiligheid opkuisen!

    Het valt me toch enigszins op hoeveel criticaster voor geen van beiden gingen stemmen; mensen die waarschijnlijk hoopten op Hilary!

    Nuja, in ieder geval is er een stukje geschiedenis geschreven en vinden de holograms hun intrede ('t lijkt terug op star wars; op de film é, niet op de koude oorlog context, alhoewel )

  5. #5
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Nuja, in ieder geval is er een stukje geschiedenis geschreven en vinden de holograms hun intrede ('t lijkt terug op star wars; op de film é, niet op de koude oorlog context, alhoewel )
    Not true Al Gore heeft dit vorig al gebruikt op de concerten van zijn "milieucampagne".

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik denk niet dat Amerika er beter van gaat worden.Slechter kan het bijna niet,maar verbeteren zie ik het ook niet doen.
    Hij gaat de komende jaren veel het excuus van "nog de fout van Bush" gebruiken volgens mij De gemakkelijkste oplossing dus
    Mijn stem zou hij in ieder geval niet gekregen hebben

  7. #7
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Blijft dat daar nu nog het WITTE HUIS noemen nu

  8. #8
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    ze plannen een zwart aan den overkant, maar dan nog veel groter; gelijk de plannen voor den Taj Mahal é
    sandropov.wordpress.com

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    De negerhut van oom Barack
    Met blanke slaven

  10. #10
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.395

    Standaard

    Voor mij is het belangrijkste nieuws eigenlijk dat een democraat in het witte huis zit. Het feit dat hij een 'zwarte' is, is voor mij van veel minder belang. Ik vind dat men daar teveel belang aan hecht, dat men dat overroept.

    De Democraten liggen hier in Europa toch beter in de markt dan de Republikeinen. Mocht ik daar een bolleke moeten gaan kleuren in de States, het zou het bolleke van Obama geweest zijn.
    De minst slechte van de twee........
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •