Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: F1 piloot van 2008

  1. #1
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard F1 piloot van 2008

    wie is volgens de meeste hier op het forum momenteel de beste en of kompleetste piloot uit de f1 in 2008
    massa die toch een bere sterk sezoen heeft gereden en zich een waardig kampioen toonde na het nipte verlies van de titel

    Hamilton die ondanks enkele jeugd zondes kampioen werd

    raikonen die een eerder bleek sezoen kende

    Alonzo die een prachtige wederopstanding liet zien in de laatste wedstrijden

    Vettel een van de grootste jongeren van de laatste jaren

    het is iedereen vrij andere piloten te noemen maar ik zou niet graag een diskusie ervan maken gewoon ieder zijn mening eens horen zonder daarom anderen forum leden te bekritiseren als jij vind dat bvb sutil de beste is leg ons dan uit waarom jij dat vind
    ik hoop dat het enkele mooie meningen brengt

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 April 2007
    Berichten
    135

    Standaard

    Vettel en Kubica

    Massa: te veel fouten in het begin nog, met een dieptepunt in silverstone
    Hamilton: te veel fouten voor een wereldkampioen, met een dieptepunt in Canada
    Raikkonen: gewooon een rotslecht seizoen, met de nodige pech, maar ook zelf te veel fouten
    Alonso was op het einde sterk, maar in het begin toch ook enkele foutjes (meen ik mij te herrineren) al bij al een zeer sterk seizoen.

    Maar Kubica, en Vettel waren de enige echt foutloze rijders.

    Van de rest (namen als Glock, trulli, Rosberg) veel ups- en downs, de ene race wordt Rosberg 2e, de volgende race rijdt hij op een annonieme 15e plaats rond

  3. #3
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard F1 piloot van 2008

    Ik ga er een nieuw topje van maken maar zoals C5 het zegt .....

    "niet een discussie ervan maken, gewoon ieder zijn mening zonder daarom anderen forum leden te bekritiseren"

  4. #4
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Ik hou het op Robert Kubica
    Sobere maar zekere piloot, weinig of geen fouten zien maken wat resulteerde in een eerste overwinning.

    Vettel : Hét talent van de laatste jaren.

    Massa : Na een slechte start toch een sterk seizoen, weinig eigen fouten maar Ferrari heeft verwonderlijk veel fouten gemaakt, iets dat we in jàren niet gezien hebben van hun.

    Alonso : mooi wat ie heeft laten zien met een "mindere" Renault. Hij kan nog steeds dat ietsje meer dan een andere piloot.

    Hamilton : Als je op 't einde van 't seizoen de meeste punten hebt ben je verdiend wereldkapoen. Maakt nog te veel eigen foutjes dat aan zijn rijstijl ligt. Had zeker voordeel van met een zeer betrouwbare McLaren te rijden.

    Raikonnen : Na een redelijk begin een naar zijn kunne een zwak seizoen.



    Flop van het seizoen : wederom Honda
    Life is a highway to hell

  5. #5
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Misschien is een poll maken dan een leuk idee?

    Diegene die mijn verwachtingen heeft ingelost was Vettel.
    Kubica bewijst dat hij een zeer regelmatige rijder is, nu wil ik hem alleen es in een rondelang gevecht bezig zien...
    Massa was buiten verwachting sterk naarmate het seizoen vorderde maar ik blijf hem geen super rijder vinden.
    Van Raïkkönen had ik dit jaar toch meer verwacht, op domme momenten ging hij over de limiet, forceerde teveel soms. Spijtig maarjah iedereen leert bij, zelfs de toppers.
    Alonso bleef me verassen, ik zie hem liever vechten in een wagen (zoals dit jaar) dan dat hij bij een topteam rijdt. Indien hij dit jaar in een BMW had gezeten (die dan toch redelijk performant was in het begin van het jaar) hadden we wel eens kunnen verschieten...

    Alle anderen reden eigenlijk zoals ik had verwacht dat ze gingen rijden, zelfs het McLaren duo.

  6. #6
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    bij mij alleszins niemand van in de twee topteams; massa te veel fouten in het begin, Raikkonen te veel fouten naar het einde toe (belgie en singapore), hamilton vond ik toch minder indrukwekkend dan vorig jaar, kovalainen magertjes! Kubica vond ik sterk ook al stopte BMW vrij vroeg met de ontwikkeling, maar helaas vond ik de laatste ronden in Brazilië vrij frapant; op een ronde gereden en dan nog bijna het kampioenschap beslissen door een voor mij vrij dom maneuver! Vettel vond ik echt sterk, presteerde sterk in de regen waar talent naar boven komt!
    als ik dan toch één naam moet geven zou het wss idd vettel zijn!
    ontgoocheling: inderdaad honda!!!
    sandropov.wordpress.com

  7. #7
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Vettel: schitterend wat die jongen gedaan heeft met een minardi! De tweede helft van het seizoen was hij nog constant ook, bijna iedere keer in de punten! indrukwekkend!
    Ook Alonso was zeer goed op het einde van het jaar. Ik verwacht hem wel volgend jaar.
    De eerste 2 in het kampioenschap hebben te veel domme fouten gemaakt vond ik, maar zaten enkel in de juiste wagen...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Voor mij is Massa de piloot van 2008
    Hij heeft dit jaar bewezen van ook in staat te zijn om voor de wereldtitel te rijden en niet zomaar een goede 2de piloot te zijn.Moet weinig of niets toegeven op de "echte talenten"
    Bij de teams : STR,hopelijk volgend jaar nog vooruitgang

    Ontgoocheling,maar wel al van bij de start van het seizoen verwacht : Honda.Slechter kan het niet,maar voor volgend seizoen verwacht ik niet veel beter van hen.Zeker niet nu Force India in princiepe een hele stap vooruit moet kunnen zetten.

    Vettel en Kubica hebben mij aangenaam verrast,maar ik wacht eerst of dat er volgend jaar bevestiging komt van wat ze dit jaar hebben laten zien.Eén zwaluw maakt de lente niet

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    rond menen
    Berichten
    483

    Standaard

    met massa ben ik akkoord,vetel ook.
    het manouver van kubica vond ik heeeel overdreven.
    hammilton verloor onnodig punten in spa!
    raikkonen was idd zwak,maar volgend jaar geloof ik best in hem
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    bij mij alleszins niemand van in de twee topteams; massa te veel fouten in het begin, Raikkonen te veel fouten naar het einde toe (belgie en singapore), hamilton vond ik toch minder indrukwekkend dan vorig jaar, kovalainen magertjes! Kubica vond ik sterk ook al stopte BMW vrij vroeg met de ontwikkeling, maar helaas vond ik de laatste ronden in Brazilië vrij frapant; op een ronde gereden en dan nog bijna het kampioenschap beslissen door een voor mij vrij dom maneuver! Vettel vond ik echt sterk, presteerde sterk in de regen waar talent naar boven komt!
    als ik dan toch één naam moet geven zou het wss idd vettel zijn!
    ontgoocheling: inderdaad honda!!!

  10. #10
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard gedaan met da tractiecontrolspoorrijden!

    Ik heb een groot deel vd races gemist , dus een volledig beeld kan ik nie hebben
    Over die fouten dacht dat ze weer welgekomen waren door de herinvoering vh verbod op tractiecontrole, ok er waren een pak fouten die daar totaal niks mee te maken hadden, maar twerd toch wat heter in de kopjes vd heren piloten.
    Als je de races volgde in de vroegere jaren zonder al die gismo's, zag je dan geen fouten? En wouden we dat niet terug?
    da is soms het mooie aan de sport en aan races, dat men een foutje maakt onder druk.

Soortgelijke discussies

  1. dringend piloot kart-cross gezocht voor 31/08
    By Robinvh in forum Rallycross
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 29 August 2008, 14:41
  2. co piloot
    By M-DOC in forum Rally binnenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 2 August 2008, 07:51
  3. kronos piloot Ieper
    By SKJEF in forum Rally binnenland
    Reacties: 381
    Laatste bericht: 29 May 2008, 20:23
  4. Gezocht: piloot of copiloot
    By Pinzie in forum Rittensport
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 4 May 2008, 09:45

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •