Het jachtseizoen is geopend in Roeselare !

Dat de Roeselaarse Politie de rally en de rallyrijders niet echt genegen zijn, is sinds geruime tijd al geweten.
Dat ze tijdens de OVV reeds uitgebreid jacht gemaakt hebben op de " grove snelheidsduivels " die de rallyrijders wel zijn was duidelijk.
Dat ze nu zelfs bij een kleine snelheidsovertreding uit wedstrijd zullen genomen worden is hun voornemen.
Nultolerantie noemen ze dat !

Nu, ikzelf ben ook 'gepakt' geweest tijdens de afgelopen OVV met de 'verschrikkelijke' snelheid van 54 km/h welke na herberekening gesteld werd op 51 km/h !!!
De boete hierop was € 50,00.
Als ik het goed begrepen heb, zou ik indien ik hetzelfde zou voorhebben tijdens de komende TBR gewoon uit de wedstrijd genomen worden ?

Dat men maatregelen treft tegen snelheidsovertreders, begrijp ik zeer goed, maar op deze wijze ?
Zinnige maatregel zou zijn met een 10 % marge, zijnde in het geval van 50 km/h beperking een snelheid tot 55 km/h voor men de buitenwedstrijd maatregel toepast.

Indien het voornemen echter zal toegepast worden, ben ik benieuwd wie de eindmeet zal halen en wie de trajecten verbindingsrit binnen tijd zal kunnen afwerken.

Graag de mening van anderen ? !