Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 66

Discussie: F1 team presentaties 2019

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #1
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard F1 team presentaties 2019

    Eigenlijk gaat het niet over de allereerste voorstelling, maar vandaag is er toch al iets te zien. Het begint tijd te worden want de winter begint lang te duren.
    Het gaat 'm om de nieuwe kleuren van het Haas team. Het is nog steeds de wagen van vorig jaar, maar met de kleurstelling waarmee ze dit jaar zullen rijden : https://www.formula1.com/en/latest/a...kv0zan1bH.html

    Ik vind het wel mooi. Maar ja, met zwart-goud sla je de bal nooit mis. Enkele jaren geleden deed Lotus-Renault ook nog een halfslachtige poging om in die kleurstelling te rijden maar daar was steeds dat lelijke Total rood bij dat toch wel de hele wagen verpestte. De enige extra kleuren hier zijn het wit van Haas (wat helemaal niet stoort vind ik) en het blauw van Peak. Dat hoort eigenlijk niet thuis op de wagen, maar stoort toch veel minder dan dat hevige rood van Total. Ik vind trouwens die Peak sponsoring wel leuk. Doet me denken aan Jeremy McGrath toen hij nog met de blauwe Honda 125 cc in de supercross iedereen in de vernieling reed.
    De hoofdsponsor Rich Energy vind ik dan weer een heel vreemde sponsor. Ik heb geen flauw idee waar je dat zou kunnen kopen. Zelfs in Engeland, waar het bedrijf vandaan komt, heb ik nooit een blikje Rich Energy in de rekken zien liggen. Ik vraag me af waar die het geld vandaan halen om hoofdsponsor te worden van een F1 team.

    Voor de rest verandert er niets bij Haas. De 2 piloten blijven hetzelfde en Gunther Steiner blijft aanwezig. Die 2 piloten zijn niet slecht, maar volgens mij moet Haas toch echt wel beter kunnen. Voor goed te zijn zouden ze, volgens mij alvast, een Amerikaan aan het stuur moeten zetten. Kwestie van duidelijk te maken dat Amerika zijn weg naar de F1 gevonden heeft. Magnussen vind ik met zijn anarchistische houding perfect thuis horen bij Haas. Van Grosjean vind ik dat helemaal niet.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 7 February 2019 om 12:06
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Soortgelijke discussies

  1. nieuws & geruchten 2019
    By ikkedendikke in forum Rally binnenland
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 19 July 2019, 10:08
  2. WRC 2019 Geruchten
    By ikkedendikke in forum Rally buitenland
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 10 March 2019, 11:58
  3. Dakar 2019
    By rallymitchel in forum Rally buitenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 January 2019, 16:58
  4. Team presentaties
    By Hillfan in forum Formule 1
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 4 February 2013, 21:03
  5. 2010 Team Presentaties
    By Henne in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 14 February 2010, 10:44

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •