Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 66

Discussie: F1 team presentaties 2019

  1. #51
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Het feit dat ze alle Aero onderdelen vervangen is een teken aan de wand. Dat wil volgens mij zeggen dat ze vorige week helemaal niet tevreden waren. Veel plezier hebben ze gisteren trouwens niet beleefd aan hun testdag. Door een olieprobleem hebben ze namiddag niet kunnen rijden. De Mercedes krachtbron zou een volledig nieuwe motor zijn. Wel vreemd dat ze niet verder evolueren op hun motor van de voorbije jaren want ze hadden de voorbije jaren toch wel de beste motor. Hij zal misschien uitgeevolueerd geweest zijn. Ik weet het niet.
    In elk geval hebben ze hun lesje geleerd. Vandaag hebben ze een zogenoemde muilezel in de garage staan. Moest de W10 weer in panne vallen kunnen ze overstappen in een W09 met enkele aerodynamische onderdelen van de W10 en kunnen ze dus dan nog altijd verder testen. Het lijkt er op dat ze dat kunnen gebruiken.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  2. #52
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Gelukkig voor Mercedes zit Vettel bij Ferrari. Die parkeert zijn bolide met de regelmaat van de klok eens in de muur zodat de Roden niet te probleemloos kunnen testen
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  3. #53
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Het feit dat ze alle Aero onderdelen vervangen is een teken aan de wand. Dat wil volgens mij zeggen dat ze vorige week helemaal niet tevreden waren.
    Ik betwijfel of het een teken aan de wand is.
    Alle onderdelen opnieuw ontwerpen én produceren én naar Spanje overbrengen in zowat 1 week tijd? Ik denk het niet. Die update was wellicht al langer gepland.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #54
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Dat is inderdaad wat de meeste mensen denken.
    Blijkbaar zelfs een andere vloer.

  5. #55
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Alle onderdelen is inderdaad heel veel. Maar het feit dat ze snel iets nieuw kunnen maken en testen is de reden dat ze in Barcelona testen en niet in bijvoorbeeld Qatar waar het weer eigenlijk stukken beter is om te testen. Als er iets mis is, of ze willen snel iets nieuws proberen, is het nieuwe onderdeel snel gemaakt en naar Barcelona gebracht. Naar Qatar brengen zou dit logistiek gezien gewoon niet mogelijk zijn.
    Ik denk bijvoorbeeld aan die speciale velgen van Mercedes. Die daagden in Barcelona op met geribde Belgen die de hitte beter zouden afvoeren. 2 dagen later had Ferrari al hetzelfde. Op amper 2 dagen hadden ze die velg dus al nagemaakt en naar Barcelona gebracht. Het gaat snel in de F1.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  6. #56
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Mercedes 1.18.0 op de tweede hardste compound momenteel.

    Ik denk dat ze daar alles heel goed onder controle hebben.

  7. #57
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard

    Dat is nog altijd 0.8 achter Leclerc op dezelfde band. Tijden zeggen niks.
    Maar toegegeven, de Mercedes gaat met deze Aero update merkelijk beter. Ik had ook niet anders verwacht van een team dat al 5 opeenvolgende jaren onverslaanbaar is geweest. Het is niet zo dat Mercedes nu plots een achterhoede team zal worden.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  8. #58
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108

    Standaard



    Dag 7 in Barcelona. Letterlijk wordt hier gezegd : "Ferrari is streets ahead of everybody else".
    Het enige team dat een beetje in de buurt kan blijven is Mercedes. Red Bull, dat na week 1 sneller dan Mercedes leek te zijn kon vandaag op C3 banden het tempo van de Mercedes op C2's niet volgen. Dankzij de aero update van Mercedes heeft Mercedes verschillende tienden gewonnen en is het Red Bull gepasseerd. Maar Ferrari ligt nog enkele tienden voor.

    Het kneusje van vandaag is Gasley. Hij reed, door zijn eigen stomme schuld, de Red Bull helemaal in de prak. En dat voor de 2de keer deze week. Gasley is vorig jaar heel sterk begonnen maar heeft toch al serieus wat flaters geslagen daarna. Hij zal geen match zijn voor Verstappen.

    De crash van Vettel was dan weer niet Verteld schuld. Ik vermoedde eerst van wel en toen later gezegd werd dat het een mechanisch probleem was met de velg stond ik daar nog altijd sceptisch tegenover. Hoe kunnen ze weten dat die velg het voor de crash begeven heeft ? Maar ondertussen is er footage opgedoken waar duidelijk te zien is dat de velg linksvoor explodeerde terwijl Vettel gewoon op de racelijn zat. Het lijkt er op dat ik dus mis was. Vettel kon er niets aan doen.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 1 March 2019 om 03:39
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  9. #59
    Senior Member _Pe_'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2014
    Locatie
    circuit Zolder
    Berichten
    1.108
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 1 March 2019 om 03:40
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

  10. #60
    Senior Member Knarf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2018
    Berichten
    565

    Standaard

    Gasly die zijn stuur gewoon blijft vasthouden tijdens zijn crash is ook wel opmerkelijk.

Soortgelijke discussies

  1. nieuws & geruchten 2019
    By ikkedendikke in forum Rally binnenland
    Reacties: 65
    Laatste bericht: 19 July 2019, 10:08
  2. WRC 2019 Geruchten
    By ikkedendikke in forum Rally buitenland
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 10 March 2019, 11:58
  3. Dakar 2019
    By rallymitchel in forum Rally buitenland
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 January 2019, 16:58
  4. Team presentaties
    By Hillfan in forum Formule 1
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 4 February 2013, 21:03
  5. 2010 Team Presentaties
    By Henne in forum Formule 1
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 14 February 2010, 10:44

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •