Hallo,

Ik ben Pe, autosportfanaat in hart en nieren. Ook ben ik mod op een klein, gezellig, allround forum. Je kan daar over alles gezellig discussiëren, en natuurlijk is daar ook F1 bij.
Ik zie hier net dat jullie bij elke GP een soort van prono organiseren. Leuk . Een paar jaar geleden deden wij dat ook, maar we zijn er mee gestopt omdat we het uiteindelijk nogal saai werd. Ik heb dan besloten om een soort van F1 manager game te organiseren. Compleet forum based. Vorig jaar hebben we het voor de eerste keer geprobeerd en het was heel leuk, alles werkte perfect. Dit jaar hebben we het spel een beetje uitgebreid om het nog plezieriger te maken en alles staat op punt. Het enige wat we nog nodig hebben zijn deelnemers.
En daar zijn jullie volgens mij de ideale kerels voor. Een forum vol petrol-heads. Wat kan je nog meer wensen . Je kan bij ons trouwens ook een subleague maken zodat je kan zien hoe je het doet vergeleken met de andere deelnemers van autosportforum.be.

Deelnemen is in elk geval gratis. Twijfel niet, surf naar http://www.F1.techhob.be en registreer je. Ik hoop enkele kerels van jullie te mogen ontvangen bij ons . Je kan je nog inschrijven en je team voor de eerste GP samen stellen tot en met vrijdag 14 maart.

btw... een kleine prono van mij :
1. Nico Rosberg wordt wereldkampioen
2. Valtteri Bottas wordt de verrassing van het seizoen